!*capitolul unsprezece*!

260 16 0
                                    

Dimineață taehyung se trezi cu o durere mare de cap.

"Ahh ce naiba sa intamplat aseara ma doare foarte tare capul"

-Te ai imbatat ca prostul spune jungkook intrând în camera cu o tava de mâncare.
-stiu dar nu mai stiu ce sa întâmplat după ce am băut am făcut chiesti aiurea?
-nu doar te ai dezbrăcat ,te ai urcat pe masa si ai dansat gol.
-CE???
-glumeam
-ah bine ok ce ai acolo .
-mancare pentru printesa din pădurea adormita.
-haha ce amuzant
-nu te ai uitat la ceas ?
-Nu de ce?
-ia uitate
-ce e 4 dupa-amiaza , de ce nu mai trezit am pierdut toată ziua .
-dormeai asa de frumos nu aveam cum sa te trezesc ,în fine manca .
-ok gata.

~~~

Trecuse deja o saptama iar  jungkook nu stia cum sa deschidă subiectul despre noaptea aia când taehyung i a spus lucrurile alea ,nu voia sa strice noua sa prieteni cu fratele sau .

Taehyung si jungkook abia ce terminase orele si voiau sa plece acasă. Pana jungkook a primit un mesaj de la namjoon.

"Hei jungkook eu si jin suntem în clasa de lângă tine vrem sa vorbim cu tine te rog sa vi"

Jungkook se uita la mesaj apoi la taehyung si nu stia ce sa facă.

-hei tae ,poți sa te duci înainte am ceva de făcut și vin și eu.
-oh,ok.

Jungkook îi da un mic zâmbet lui taehyung si pleacă în clasa de alături.

-oh...hei jungkook, ce faci?
-uite nu am timp de vrăjeli ,Tae ma așteaptă
-uite noi voiam doar sa ne cerem scuze pentru ce am făcut și pentru ca te am făcut sa te simți prost, noi ținem foarte mult la tine pentru ca esti aproape ca fratele nostru voiam doar sa sti ca noua ne pare foarte rău si dacă nu vrei sa mai vorbești cu noi te înțelegem, si sa sti ca noi te susținem . Spune Namjoon lăsându-și capul în jos ,noi plecam....
Namjoon il lua pe jin de mana și il trase afara dar fi opriți de grasul lui jungkook.
-bine va iert ,si eu tin mult la voi .
-o serios, spuse jin aproape cu lacrimi în ochi si se  duse sa il îmbrățișeze pe jungkook. Namjoon se alatura si el la împrăștiare.
-bine baieti gata trebuie sa plec tae ma așteaptă ne vedem mâine.
-bine.

Tae nu a vrut sa plece și l a așteptat în fata școlile.
-hei tae ,hai acasă spune jungkook si il lua după gat.
-bine...spune taehyung putin rosu.

-am ajuns ,spune jungkook lăsându-și ghiozdanul jos
-sunt la munca ,spune Taehyung
-a da am uitat în ultimul timp muncesc mai mult
-da...spune taehyung lăsându-și capul în jos se simțea vinovat ca părinți lui adoptivi muncesc mai mult de când a venit el ,pentru ca mai aveau o gura de hrănit.
Jungkook vazu ca taehyung e trist.
-oh...nu iti fa griji ei te au luat pentru le plăcea de tine tae .
-ba nu, m am luat de la orfelinat pentru ca le au promis părinților mei .
-E si puteau sa te lase acolo dacă doreau dar totuși te au luat si sunt sigur ca deja te iubesc.
-Da ei sunt niște oameni buni iar eu sunt doar o povară.
-Nu spune asta Tae nu esti o povara toti te iubim și suntem fericiți ca esti aici ,spune jungkook si il îmbrățișează.
-mersi jungkookki.

~♡i Love My Brother ♡~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum