*Ajunseră acasa
La cina Sooya se gandi sa spargă ghiata si spune:*uite Taehyung stiu ca ti se pare ca suntem îngrozitori dar eram foarte bună prieten cu mama si tatăl tău si le am promis ca o sa am grija de tine si ca o sa te iubesc ca pe fiul meu *
*Jungkook pune o privire urâtă*
-Da , si mie imi pare rau am vorbit asa cu voi doar ca eram nervos,spune Taehyung cu privirea in jos.
- nu iti face griji acum faci parte din familia noastră.spune domnul jeon, iar Sooya da afirmativ din cap .Apoi toti isi întoarce privirea către jungkook.
-Ce spune jungkook nedumerit....a vreau sa afirm si eu asta ...Nu prea cred .si se ridică si pleca
Ia mama sa il striga si spune: *jungkook, fiule nu fi asa dur cu el in plus o sa stati in aceiasi camera trebuie sa va comportati frumos*
*CEEE* spun cei doi in sincron
-mama nu fa asta te rog sti ca nu pot as adorm asa ,spune el răsfățat trangando de mana.
- imi pare rau fiule dar mai e putin pana camera lu Tae va fi gata .
-dar..
-fara dar.
-Si cum adică o sa dormim im acelasi pat? Spuse Tae nedumerit .
-pai cam da ,ce se poate intampla sunteti băieți,sune domnul jeon.
-Mda...
Doamne ahh ce ma enervează băiatul ăsta nu imi place sa imi împart lucrului ,părinți apoi casa acum si camera așhh.* Spune acesta in Gandul sau*
După ce își fac toti din casa duși sunt gata să doarmă iese si Tae int-un sfârșit din baie si merge către camera sa sau mai bine spus a lui jungkook.
Intra si il vede pe jungkook la birou ,Tae se pune in pat si incearca sa doarmă maine avea prima zi la o școală noua.
*Ce faci ?* se aude o voce si acesta își deschide ochi si se intoarce către jungkook.
- bine tu?
-mă refeream de ce te ai pus in patul meu ,spune jungkook încruntat si cu mainele in san .
- cum adică ?
-esti prost sau surd te am intrebat de ce te ai pus in patul meu...
-dar unde ai vrea sa dorm domnule jungkook,mhh?
Acesta primi un fior cand Tae i a spus "domnule jungkook "
-Ori unde dar nu in patul meu spuse acesta .