2..

80 3 1
                                    

Bepakoltunk és Larry is bemutatta a két srácot név szerint Sal, (vagy Sally Face) és Todd. Aranyosak bár kicsit féltek. Viszont valami meg fogott Sal-ben, csillogó kék szemek, a két cuki kis coff,  az aranyos pulcsi bizergálás, vagy akányszor lejebb húztam a pulcsim, elvörösödött.. (Már amit láttam a maszkjától.)
Ez mondjuk fura, de ari!!  Beszélgettünk, majd haza mentek így lefürödtem és lefeküdtem aludni.

A költözéstől ki fáradtam így délben keltem fel, anya hagyott egy üzenetet.

_____________________________

Lisa-nál vagyok ha fel ébredtél egyél aztán gyere le.

A csodálatos éééés elhihetetlenül gyönyörű anyukád
_____________________________

Hagyott egy kártyát is amivel le lehet menni a pincébe. Mivel nem voltam éhes, indultam is. Egy lélek sem járkált a folyosókon így egyedül mehettem le hozzájuk, félre ne értsétek csak van egy kis szociális fóbiám. Szerencsére tényleg csak kicsi. Becsöngettem hozzájuk és Larry ajtót nyitott majd betessékel és leültetett a kanapéra, beszélgetésünket kopogás zavarta meg. Feláltam majd kinyitottam és a maszkos kissrác ált ott azthiszem Sally -hello- köszönt félve, amit egyrészt megértek másrészt tök alaptalannak gondolok. -LARRY!-szóltam (üvöltötte) drága egyettlenemnek akit anyira szeretek (ezt ugye senkisem hiszi el?) enyire kedves azért nem vagyok... Larry trappolt mellém majd majdnem föl lökve "üdvözölte" haverját és felém fordult -ja és Looni, kicsit halkabban. vannak szomszédok és némelyik elég mogorva- mondta miközben átkarolta a vállamat -csaak tudatom mindenkivel hogy itt vagyok és itt is leszek- vágtam rá csípőből mer hát na! nem vagyok épp csendes.. -n-nem jösz te is velünk?- kérdezte Sal mintha tudnám miről van szó -öhh persze(?)-ezt olyan bizonytalanul mondtam hogy kérdésnek is elmehetett volna. Öszeszedtük magunk majd elmentünk ám még mindig nem tudom hogy hova.
Talán nem kéne random idegenekkel ide oda menni.......

Hello mindenkinek. Ez egy igen rövidke rész lett dee nincs ötletem vagyis van csak nem akarok mindent bele rakni az elejébe és kb 10 fejezet után lezárni ezt a könyvet szooooooval ja. a következő hoszabb lesz ha minden jól megy addig is  hennya

Maszk alatt [AZ ÁTÍRÁS BEFEJEZVE]Onde histórias criam vida. Descubra agora