uzun bir aradan sonra merhaba✋🏻
bunun serefine guzel ve bolca
yorum birakirsiniz bence🤔
----on üç - insanlar görüyor, utanıyorum ben..
-
Lee Minho.Hwang hyunjin ile nasıl arkadaş olabilirdi? Aklım bir türlü alamıyordu bunu, ya da almak istemiyordu.
Hwang Hyunjin'den korkuyordum, hiç bir yalanım yoktu. Deliler gibi sabahtan akşama stalk yapıp peşimden koşan ve benim peşime takılan kızları okuldan attıran birinden kim korkmazdı ki?
Bana olan takıntısını atlatabilmiş miydi emin değildim ama umarım arkadaşına da benim yüzümden zarar vermezdi. Jisung'a şimdide bu kadar değer verirken onun üzülmesine, ona zarar vermesine izin veremezdim.
Hayatımda böyle bir saçmalık görmemiştim taa ki liseye kadar. Bunların sadece filmlerde ya da kitaplarda olduğunu düşünürdüm ama Hyunjin bunların bana gerçekte de olabileceğini gösteren kişiydi.
Biz çok iyi arkadaşlardık aslında ama her şey o benden hoşlanana kadar sürmüstü. Birden uzaklaşmıştık çünkü o beni deliler gibi kıskanmaya başlamıştı.
Her ne kadar her şeyi aştığını düşündüren hareketler sergilese de, ona yine de güvenemiyordum. Bu da canımı yakmıyor değildi.
Çok fazla ayakta kaldığımı fark ettiğimde mecburen Jisung'un sırasına gittim. Yanına oturmadan önce derin bir nefes aldım ve öyle gittim yanına.
Sırasına oturup, Hyunjin'le göz teması kurmamaya çalıştım ama nafileydi, o direkt bana bakıyordu. Gözlerimi yüzüne cıkardım ve gözlerine bakarak duygularını okumaya çalıştım fakat hiç bir şey anlaşılmıyordu.
Derin bir of çekip, Jisung'a dönmüştüm.
"Dışarı çıkalım mı? Burası beni acayip fazla bunalttı."
Başını sallamıştı. Elinden tuttum ve ayağa kaldırdım onu. Elbette aramızda bir şey olduğunu bilmek zorundaydı, sonuçta Jisung'un yakın arkadaşlarından biriydi.
Belki de kötü şeyler düşünmeyi bırakmam gerekirdi, sonuçta artık değişmiş gibiydi. Yaklaşık bir yıldır her şey yolunda gibiydi, çıktığım kızlara hiç bir şey olmamıştı ama insan yine de korkuyordu.
Jisung ile dışarı çıktığımızda sonunda rahat bir nefes alabilmiştim. Jisung'un bu hareketlerimden dolayı kafası karışmış olmalıydı, onu arkamdan sürükledim ve kantine indik.
"Minho iyi misin? Değişik davranıyorsun."
Jisung'tan gelen bu soruyla ona doğru dönmüştüm. Evet, bugün epey tuhaf davranıyordum ama ona her şeyi anlatmam daha iyi olurdu diye düşündüm.
"Ben sana daha sonrasında anlatırım olanları Jisung. Sen şuraya geç, ben bize yiyecek alıp geleceğim."
Kafasını sallayıp, işaret ettiğim yere doğru ilerlemeye başladı. Ben de kantin sırasına girmiş, elime telefonu almıştım. Bizim gruptan baya bir mesaj gelmişti, onlarla da pek konuşamamıştım sonuçta.
-
Chan adlı kişi grubun adını "Yeni ad bulun." olarak değiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong | Minsung ✓
Fiksi UmumOkulun popüler keko çocuğu Lee Minho, okulun popüler kızı Shin Yuna'yı tavlamak için numarasını alır ama işin içinde bir terslik vardır. Yazdığı kişi onuncu sınıflardan Han Jisung'tur. [Tamamlandı.] | texting, düz yazı. başlangıç: 24.06.21 bitiş: 30...