quatorze.

2K 217 38
                                    

selam selam🥺
bolum biriktirip, deliler gibi bolum atmak ve artik bu kurguyu bitirmek istiyorum cunku bana da yuk oluyor gibi hissediyorum.

aklima daha yeni bir kurgu fikri geldi, bu kurgu bitince onu yayinlayacagim.

iyi okumalar !! 💕

-----

on dört - Minho'nun evi

-

Okul bitince Jisung ve Minho arka sokaklarda el ele eve doğru yürümüşlerdi. Jisung'un içi içine sığmıyor ve çok heyecanlanıyordu. Aslında Minho'nun da ondan farkı yoktu ama yine de çok ama çok endişeliydi.

Sürekli arkalarını kontrol ediyor, onları takip eden biri var mı diye bakıyordu. Bu da onun bir pranoyasıydı. Bir şeyleri kendisinin kafasında kurduğuna çok inanmak isterdi ama asla böyle olmayacağını bildiği için daha fazla endişeleniyordu.

Jisung ise sadece Minho'ya bakıyor, ona güvende olduğunu hissettirmeye çalışıyordu. Yaklaşık bir aydır hatta belki de iki aydır Minho'yu tanıyor ve her anlamda onu çok seviyordu.

Minho'nun kendisini yiyip bitirmesi ise hiç hoşuna gitmiyordu. Ona iyi gelebilmek istiyordu, onunla beraber huzurlu hissediyordu. Şu an elinde değildi belki ama onun kucağına oturup, sarılmak bütün güne onu öpmek istiyordu.

Biraz daha yürüdüklerinde sonunda Minho'nun evine gelmişlerdi. İkisi de yürümekten şişen ayaklarını birazdan dinlendirebilecekleri için sevinçliydiler. Buraya kadar asla ama asla ellerini ayırmamışlardı.

Eve girdiler, ayakkabılarını çıkardılar. Sonunda elleri ayrılmıştı, bu biraz Jisung'u üzmüştü ama bir şey dememişti.

Minho ona döndüğünde kalbinin çıkacağını hissetmişti. Minho ise gülümseyip, konuşmaya başlamıştı. Bu Jisung'u daha da yerin dibine gömüyordu, gülüsü çok güzeldi.

"Odama çıkalım mı? Yatarız falan, yani şey yatmaktan kastım sarılıp uyumak gibi.. Yanlış anlama sakın."

Jisung kıkırdamış ve merdivenlere ilerlemişti. Merdivenlerden çıkarken, Minho da arkasından geliyordu. Duvarlara bakmayı da ihmal etmiyordu tabii. Çok güzel tablolar ve aile fotoğrafları vardı duvarlarda.

"Evin cidden çok güzel gözüküyor şimdiden, keşke ben de tek başıma yaşasam."

Minho buna sadece gülümsemekle yetindi. Şahsi fikri, kesinlikle yalnız yaşamanın çok kötü olduğu hakkındaydı. Cidden yalnız yaşamaktan bu kadar nefret edeceğini düşünmemişti.

Daha çok küçük yaşta annesi ile babasıyla ayrı düşmüştü. İşleri nedeniyle onları bir türlü görememişti ve bu onu zaten yeterince üzüyordu. Bir de ailesi daha iyi bir eğitim görebilmesi için ayrı eve çıkmasını istediklerinde çok zorlanmıştı.

Sonunda merdivenleri çıkmayı bitirdiklerinde, Jisung derin bir nefes verdi ve Minho'ya baktı. Kesinlikle ondan daha yaşlı hissetmişti böyle olunca, çünkü Minho gayet enerjik duruyordu.

Bir an önce Minho'nun kollarına atmak istiyordu kendini ama biraz da utanıyordu bundan. Minho odasına doğru yöneldiğinde, Jisung'ta tam arkasından geliyordu.

Odaya giriş yaptılar ve Minho Jisung'un arkasından kapıyı kapatıp, ışığı açtı. Jisung tekrardan etrafı inceliyordu, cidden fazlasıyla meraklı biriydi Minho'nun aksine. Minho pek küçük detayları takan ve incelemeyi seven biri değildi.

Wrong | Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin