6. BÖLÜM: [LEZA]
Korku, küf kokulu kalbi çepeçevre sarmış ve boş alan dâhi bırakmamıştı. Kalbi saran morumsu damarların üzerine korkunun zift karası rengi dökülmüş, gerçeğin üzerini kapatmıştı.Şaşkınlık ruhundaki bütün surları ateşe vermişti. İçinde bir girdap misali dönüp duran şey katran karasıyla yazılmış korkunun baş harfinden başka bir şey değildi.
Akıl sır erdiremedi genç kadın. Kahverengi ahşap tablonun kenarındaki soluk sarı renkteki işlemelerine istemsizce uzun pembemsi tırnaklarını geçirmişti.
Bu olanaksızdı.
Lâkin kendininde bir kurt olduğu gerçeğini fark etmesiyle etli dudaklarını yavaşça yalamıştı. Böyle şeyler yanlızca efsanevî olarak nitelendirilen şeylerdi. Lâkin bu onların belkide tek gerçeğiydi. Genç kadın için ise bu efsane bir dolunay vakti gerçekleşmişti. Böylelikle;
Dolunayda efsane yeniden canlanmıştı.
Genç kadının içine çektiği titrek nefes göğsünün yavaşça inip kalkmasını sağlamıştı. Gri puslu harelerini tablodan çekerek etrafta yavaşça dolaştırmaya başladı. Uzun ve gür siyah kirpikleri gözlerini hafifçe yumup açtığı için elmacık kemiklerini bir süpürge edasıyla süpürmüştü.
Bir an önce bu tabloyu kambere göstermeliydi. O koskoca evde bir tek bu tablonun olması genç kadını şüphelendirmişti zaten. Ve her zaman olduğu gibi şüpheleride yersiz çıkmamıştı. Lâkin böyle bir şey olacağıda aklının ucundan bile geçmezdi.
Derin bir nefes aldıktan sonra kahverengi ahşap kapıya doğru yürümeye başlamıştı. Adımları uzun holü bulduğunda adımları tam merdivenin ilk basamağını bulacakken hemen yanında siyah renkli kapının arkasından tok ve erkeksi bir ses duyulmuştu. Bu ses şüphesiz kamber harzemşah'a aitti.
Genç kadın vakit kaybetmeden yönünü değiştirerek hafifçe arkasını dönerek metal kulubu aşağıya doğru indirmişti. Kısa sürede bedenini odanın içerisine doğru sürdüğünde gri puslu hareleri genç adamı odağına almıştı.
Genç adam elindeki siyah kapaklı dosyayı ahşap dolabın üzerine koyarak bedenini Tamamen genç kıza çevirmişti. Zift karası gözler ilk önce gri puslu hareleri dikkatle incelesede kısa bir süre sonra genç kadının elindeki büyük tabloya inmişti.
Genç adamın biçimli kaşlarını hafifçe çatıldığında kaşının hemen ortasında uzun bir çizik oluşmuştu. Katran karası gözlerini yavaşça tablodan uzaklaştırdıktan hemen sonra meysira'nın endişe barındıran gözlerine dikmişti.
"Tabloyu bir türlü elinden düşüremedin Meysira, bir sorun mu var?"
Genç adamın tok ve sert sesi odanın çıplak duvarlarına çarparak, genç kadının kulaklarına kadar ulaşmıştı. Meysira sıkıntıyla dudaklarını hafifçe ısırmıştı.
"Bunu görmen gerekiyor, napacağımı bilemedim"
Kamber genç kadının sözleriyle istemsizce ona doğru bir kaç adım atmıştı. Genç kadın aşağıya doğru tutduğu tabloyu havaya doğru kaldırarak genç adamın zift karası harelerinin odağına almasını sağlamıştı. Genç adam gördüğü küçücük gibi gözüken aslında çok büyük olan detayı anında fark etmişti.
Daha dün gördükleri küçük bebek yok olmuştu. Zafir Mihr'e ait olan tek şeyde belkide ellerinden yok olup gitmişti. Genç adam sinirle uzun kemikli parmaklarını simsiyah saçlarına geçirmişti. Zift karası gözler odağını kaybetmiş, etrafta öfkeyle geziniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAYIN EVLATLARI "Askıya Alındı."
FantasyVe dağlar yankılandı Bir kurdun kükremesiyle Sükûnetin bozulduğu Zeyl kasabası, kan sürülmüş ruhlarında saklanmış pençesini çıkardı; Masum ruhların peşinde iz sürmüş tapınakçılar'a karşı. Ahzâb kasabasıyla eskiden beri süregelen bu iç çatışma iki k...