👆👆👆kenga me lart eshte super
Pjesa 6
Mariglen"- nje ze u degjua dhe te dy kthyen koken nga dera e tualetit ku gjyshja e tij po i shikonte me cudi
Leshoi duart e saj menjehere dhe u kthye me trup nga gjyshja qe kishte ngelur e habitur .
-" Cfare po ndodh bir ? Njihesh me Hajlin
-" Shyqyr qe ma thane njehere emrin sakte ! Paska zot - pershperiti Hajli me vete mjaftueshem per ta degjuar Marigleni i cili mezi po mbante nervat
-"Jo nane nuk njihemi por degjova nje zhurme ktej dhe kjo zonjusha kishte rrezuar tabakane dhe shkova pashe mos ishte demtuar kund derisa erdhe ti "
Gjyshja po e shikonte me dyshim sepse ajo e njihte mjaft mire nipin e saj dhe nuk do i afroheshe nje femre per ti shikuar duart nese ishte demtuar .
Ai ishte mbante nje cehre te eger dhe qe ne fytyre mund te dalloheshe karakteri i tij . Rralle here buzet e tij mund te harkoheshin per te formuar mje buzeqeshje , rralle here syte e tij mund te shndrisnin nga lumturia .Hajli kapi nje fije floku dhe po e rrotullonte sa nga njera ane ne tjeter derisa i thirri mendjes per ate cka tha Marigleni
-" uaaaa o zot sa genjeshtar i ndyre , po si nuk njihemi ne te dy ! A nuk u takuam ate dite ne ate rrugen e shpifur e tatperjete qe si nuk kam thyer koken dhe ne shkolla ime qe erdhe dhe desh me......- do fliste akoma me shume po te mos ishte per doren e tij qe u be njesh me buzet e saj dhe penguan qe fjalet te dilnin nga goja.
-" mjafton me kaq "- i tha ai dhe i dha nje shikim qe thoshte " ta qepte perndryshe do e pesonte "
Hajli ngrysi vetullat dhe kryqezoi duart
Marigleni hoqi doren dhe u kthye serisht nga gjyshja
-" shkojme ne sallon gjyshe dhe bisedojme madje me trego se cfare ben kjo vajze ktu ".
Te tre ju drejtuan sallonit dhe u ulen ne divan.
-" A ishte e vertet ajo qe tha Hajli bir "?
Marigleni u mbeshtet dhe i hodhi nje shikim vrases Hajlit e cila e pa me neveri .-" Thjesht kemi rastisur ne disa vende jo se kena naj njohje me shume dhe e dashur nan ca do kjo ktu tani "
Gjyshja buzeqeshi njehere dhe pastaj filloi te fliste.
-" Hajli eshte mikesha jone tashme , do qendroje per pak kohe pasi e kam amanet nga gjyshja e saj !"
Mariglenj i ra ballit me dore dhe po shtrengonte njeren dore duke e bere ate grusht .
Si mundet qe ai te qendronte me nje femer ? Madje me ate femer qe tashme e gjithe qenia e tij e urrente.
Ai u ngrit dhe po shante nen ze
-" ku po shkon " - pyeti gjyshja kur vuri se ai po largoheshe .
-" ne dhomen time "-" mariglen ne shtepi kemi nje mikeshe a nuk do i urosh mireseardhjen "
-" Tja dish per nder gjyshes qe spo te nxjerr gjithe nervat ty dhe tja dish per nder zotit qe te ka bere femer se do te kisha zgerdhire ne dru - i tha ai afer saj .
-" Mire se erdhe " -dhe u largua
-" Pis Maço "- tha ajo drejtuar atij dhe i nxorri gjuhen duke e tallur .
-" Bije mos ja ve re , ai i tille eshte " -tha gjyshja duke vendosur doren ne supin e saj .
-" Pa problem "- tha ajo duke dhuruar nje buzeqeshje -"
***
Po ngjiste shkallet me ngadale ku duart e saj ishin mbushur me valixhe-" Se mos vish te me ndihmosh cik more !!"- bertiti kur pa se ishte afruar deres per te terhequr vemendjen e Mariglenit
-"Jo joo mos hajde se te prishen duart ty zotrote ! Verior muti !- shau ajo teksa terhiqte zvarre ato valixhe te renda te mbushura me sendet e shumta te saj.Nje nga nje arriti ti fuste ne korridor ku u has me disa dhoma .
-"Kjo ktu duhet te jete e imja "
Shtyu deren dhe u has me nje erresire .
-" Pse i mbajne kaq te zymta kto te uruara dhoma ".
Po ecte si e verber ne erresire per te gjetur celesin e drites .
U rrezua ne nje vend te bute ku vuri re se ishte krevati
-" Krevati qenka ta pish ne kupe , sa i butee-" dhe u rrotulla derisa ndjeu se rrezoi dicka
-" Kush mutinnnn me rrezoi se kam me ja ..."- deshi te vazhdonte por hapi driten per te pare kush ishte.
-"Pis Maço"- tha me habi ajo kur pa ate aty te rrezuar pertoke dhe te acaruar ne kulm
-"ta tregoj pis maçon e sateme"- tha ai duke u ngritur
-" Po mami im cpune ka ne kete mes-" tha Hajli duke rrudhur vetullat .
-" moj femer e cmendur ca dreqin do ne dhomen time "- tha ai duke vendosur doren ne balle tmerresisht po tmerresisht i acaruar.
-"Ore ku ta dija un se cilen kisha dhome ke gjeta u futa "
-" Mos moj , te pertonte goja ty te pyesje shejtane e llastuar-" Ihhhh kujt i thua shejtane ti more Pis Maçoo ! Maco i ndyre "
-" Mojj te mbytaa po te them po qepe ate gojen tende qe vec budalllalliqet nxjerr "
Hajli spo duronte dot me dhe ju kerceu mbi te duke e goditur. Ndoshta asaj i dukeshin goditje po per Mariglenin ishin vec disa perkedhelje
E rrezoi me force mbi krevat dhe u shtri siper saj
"- deshiron ta mbyllesh gojen vet apo te gjej une metodatve duhura qe femrat si ti kruhen vet dhe e kerkojne?!"
-" o zottttt saaa neveri me ndjell ti
Iiii njeri i shpifur ! Me leshooo te thash , me leshooooooooooooo-" filloi te bertiste me sa kishte fuqi derisa mbi buzet e saj ndjeu buzet e dikujt tjeterAjo sja ktheu ndersa ai ndaloi duke ngrysur vetullat dhe duke pare syte e saj
-" Akoma qendroj i atij mendimi se ti puth njesoj si te te kafshoj qeni e te te lepije lopa "- tha ajo dhe u be gati te ngriheshe po serisht nje butesi si mendafsh i lehte perqafoi buzet e saj....
Me ne fund postova
Nuk e di po kur dua te shkruaj frymezimi iken kur nuk dua vjen
Sa e cuditshme
Nejse shpresoj tju pelqeje pjesa 🤗😉💜
YOU ARE READING
KOKFORTE KJO DASHURI
Romance"Qe kur buzet e mia butesisht takuan te tuat...cdo moment gri u ndricua me gezim, fale rrezeve te dashurise nga zemra jote per mua." Kokfortesia e tyre krijoi Dashurine nje volum ne fjale, nje oqean ne nje pike loti, nje turbullire ne nje qeshje...