Ne ate lokal te vogel ku aroma e embelsirave ndodheshe kudo , syte e saj shikuan nje pamje qe as vete nuk e dinte se cfare ndjesish I dhuronte. Shikonte nje Mariglen ndryshe . Nje Mariglen sado pak te buzeqeshur ama jo me te por me vajzen qe ishte shoqeruar .
U ndje e lumtur qe ai kishte nje shpirt qe dinte te lumturohej
Por dicka e mundonte . Nje boshllek ndjente ne pjesen me delikate ... atje ne zemer.Pagoi faturen dhe u largua nga lokali.
Shiu binte rrembyeshem dhe pikat binin ne asfaltin e bere pisk te zi ku dritat e rrugeve ndriconin ate
Ne nje strehe te vogel ishte mbeshtetur dhe po qendronte ne heshtje duke degjuar shiun. Ndihej e perhumbur.
Gjithcka kishte ndryshuar.
Madje dhe ajo vete . Qekur kishte shkelur ne ate shtepi prezenca E tij e kishte bere te dobet .Vete ai e lumturonte , vete ai e thyente , vete ai e torturonte ne nje menyre qe as vete se merrte vesh sesi .
Zgjati doren jashte strehes dhe shiu pershkoi pafajsisht kycin e dores ku ndodheshe tatuazh nje lule e vogel e perfshire nga flaket E zjarrit.
Krahet e saj ishin bere mornica
Po priste per ndonje taksi por askund nuk po I kapnin syte nje te tille.Kthehu koken nga ana tjeter dhe vezhgoi ata te dy qe po ecnin krah per krah njeri - tjetrit
Hipen ne makine dhe po drejtoheshin drejt rruges ku ndodheshe ajo.
Hajli mori hapat te ikte qe ata mos e shikonim .
Syte e tij e njohen. Njohen ecjen E saj. Njohen kacurrelat e saj qe kercenin mbi supe .
I ra borise dhe ajo u hodh pupthi.
Nuk deshironte te kthente koken Por boria filloi te binte akoma me shume .
Makina ndaloi afer trotuarit dhe ai zbriti nga makina e ju afrua asaj .
-"Mos po me ndjek gje mua ti"- zeri i tij po e therriste dhe ajo humbi ne syte e tij qe shkelqenin
Floket e lagura tashme nga shiu i binin ne balle.-"Eja futu ne makine "- tha pasi nuk mori nje pergjigje prej saj .
Trupi I saj po dridheshe . Nga emocionet apo nga ftohtesia e shiut.
Nuk levizi dhe Marigleni po E shikonte me nje vetull ngritur.
Krahet e saj te vegjel perqafuan trupin e tij vetvetiu .
E ndjente te nevojshme ta bente.
Mori ngrohtesi nga ai .Por ajo ngrohtesi zgjati vetem pak sepse ndjeu perseri te ftohtin E shiut te prekte trupin e saj.
-"Me.. fal-" tha me zerin qe po I dridheshe dhe ktheu shpinen E po ikte me hapa te shpejte.
Dritat e nje makine nuk i vuri re po nje krah e terhoqi mbas vetes.
-"Pse je kaq e perhumbur ?Cdreqin ke "- I tha ai akoma e mbeshtetur pas tij.
-"Jam mire !"- buzeqeshi drejt ti dhe ndiheshe e lodhur.
-"Eja dhe mos ma bej fjalen medysh "- i terhoqi doren dhe e coi tek makina por ishte dikush tjeter qe e kishte pare gjithe kete skene.
U fut mbrapa dhe po qendronte mbas xhamit.
Anastasia vajza qe ishte me Mariglenin i hodhi nje shikim bezdises.
-"Prisni pak kthehem shpejt"- tha Marigleni teksa doli nga makina .
Nga xhami i makines vereu ate qe hyri ne nje dyqan.
Leshoi floket dhe filloi ti kapte serisht .
-"Tatuazh i bukur "- foli Anastasia drejtuar tatuazhit tek kyçi i dores .
-"Faleminderit "
-"Jeton jashte shqiperise?"- pyeti serisht.
-"Jo nga mendove ti se jetoj jashte?"
-"Nga stili i te veshurit dhe tatuazhet zakonisht ne zonen tone spara pelqehen vajzat me tatuazhe.
-"Nuk e di cfare grade logjike ke qe the kete por ska te beje tatuazhi per te cilesuar nje femer. Duket qe sja paske haberin se ca kuptimi ka tatuazhi ne lekuren e dikujt. Tatuazhi eshte dicka simbolike qe shpreh nje mesazh dhe ate mesazh e kam vizatuar m trupin tim.
-"Prandaj te urren Marigleni ty -"foli nen ze gati si psheretime qe u degjua nga ajo por e thene si ne menyre te qellimshme.
Hajli rrotulloi syte dhe mbeshtolli krahet rreth vetes.
Ai erdhi dhe makina u nis.
Gjate gjithe kohes mbizoteronte nje heshtje.
Hajli kishte vertet ftohte . Rrobat e saj ishin dehur duke pire shiun.
Nga pasqyra ai vezhgoi ate dhe hodhi syte drejt xhaketes qe i kishte dhene Anastasias .Ndezi ngrohsen ne makine .
Pas disa minutash makina ishte e ngrohte por ishin duart e Anastasias qe mbylli ate .-"Eshte shume nxehte "
Lane Anastasian ne shtepi dhe kjo e fundit puthi Mariglenin ne faqe .
Ne ate makine mbizoteroi heshtja shurdhuese serisht .
Here here ai i hidhte ndonje shikim.Qepallat e saj u mbyllen dhe gjumi e mori.
Minutat iknin dhe arriten ne shtepi.
Nuk e zgjoi po mbajti trupin e saj te lehte ne krahe . Shkoi ne dhomen e saj dhe mushkrite u mbushen me aromen e parfumit te saj. E shtriu me ngadale ne shtrat por duart e tij shkuan tek faqet dhe balli saj
.-"Hajli cohu"- i thirri ai po asgje prej saj....Asgje...
A/N .. eh frymezimi im me la shendene per ca kohe .
Coveri i librit u ndryshua si ju duket ?
Nese deshironi naj cover me shkruani ne dm se sikur ja mora doren xp.
Kjo pjese ..pjese..shkon. .shkon.per.per xpxp @enxhi_enxhi1
YOU ARE READING
KOKFORTE KJO DASHURI
Romance"Qe kur buzet e mia butesisht takuan te tuat...cdo moment gri u ndricua me gezim, fale rrezeve te dashurise nga zemra jote per mua." Kokfortesia e tyre krijoi Dashurine nje volum ne fjale, nje oqean ne nje pike loti, nje turbullire ne nje qeshje...