Perplasi deren me force dhe inati kishte pushtuar gjithe qenien e saj . U hodh ne krevat e nevrikosur acaruar ne kulm . Mori jastikun dhe e afroi drejt fytyres duke uleritur me sa fuqi kishte .
-"do ta shofi ai surrat shejtani dhe do pendohet per cdo shkronje qe nxorri prej gojes."- tha ajo dhe u cua nga shtrati duke hapur dollapin e saj .
Filloi ti hidhte ne krevat te gjitha rrobat dhe po i shikonte me radhe derisa vendosi te vishte nje fund xhins te shkuter me nje kanotjere te bardhe te rrrethuat me trendafile te vegjel rreth e qark dhe xhaketen xhins per siguri . Mori sandalet me take dhe shkoi para pasqyres per te bere make up .
Ajo e adhuronte ate ndonese nuk rendoheshe shum krijimi i tij ishte talent me vete per te .
Floket i shtriu sa ato arrinin deri ne shpinen e saj duke mbuluar hapsiren boshe qe linte kanotjera. Buzet i leu me nje ngjyre toke rimel pak penel sysh dhe disa produkte te tjere qe e bene te dukeshe si perendeshe .Hodhi parfumin me nje arome luleje te vecante dhe doli jashte .
Zana po shikonte nje telenovele turke dhe bente papuce .Me hapa te ngadalte hapi deren dhe u zhduk si era duke dale ne rrugicen e shtruar me asfalt.
Rregulloi trupin drejt dhe po ecte si nje zonjush e vertet.
Mori nje taksi ku shoferi ishte nje djale i ri dhe simpatik ne pamje
-"Bukur meso te flirtosh me shoferat shqiptare "
-"pershendetje si jeni ?" - tha Hajli duke vendosur kemba mbi kemba dhe hedhur floket mbrapa .
-"mire oj moter faleminers ti qysh je Ka shpaja mire veti mir a ken nopak pun
-" Me shqiperisht te lutem"-tha Hajli duke buzeqeshur ne siklet .Shoferi svazhdoi me por Hajli se la qe se la rehat te shkretin.
-" nga gjermania je ti cuni ? Do thuash ti nga dallova Po se shoferet gjermane jane alamet cunash dhe shum seksi "-'' ouuuuu qysh je tu qit prej gojes ti maj ?! Hec dil se kena arrit ."
-" rrofsh te fala kush te pyesi "- Hajli zbriti mori canten dhe hyri ne supermarket .
-"Pika numer 2 meso te flirtosh me klientet e big market spar all interspar."
Dyerte u hapen dhe ajo filloi ti falenderonte sikur te ishte ndonje e famshme.
Shkoi ne fillim tek ushqimet e mori ca gjera qe I duheshin per te gatuar embelsira me pas te cokollatat Ku tek kjo e fundit kishte nevoje shume dhe destinacioni I fundit do merrte alkool .
Filloi te merrte shishe me vere dhe aty u ndesh me nje djale tjeter qe po shikonte nje shishe vere.
-"Hej ckemi "- holloi zerin e saj
-" ckemi "
Hajli buzeqeshi duke nxjerre ne pah dhembet e bardhe rruaze por qe dicka e pengontePak buzekuq ne mesin e dhembeve e beri qe djali te largoheshe .
-"Ah moj Hajli ti me zor ha buk e jo mo te flirtosh ktu"
Shtyu kacorren me gjera plot dhe pagoi per te shkuar ne shtepi .
***
Sapo erdhi nga puna krejtesisht i lodhur . Hyri ne shtepi dhe ju duk as dicka mungonte .
Pas tij brenda me qeset plot hyri Hajli . Ai e pa nga koka te kembet veshjen qe kishte mbajtur ne trup .-" ku shkon kshu ti?"- ajo si ktheu pergjigje por la gjysmat e gjerave ne kuzhine dhe te tjerat ne dhomen e saj .
Kyçi deren dhe veshi pizhamet e shkutra qe I nxirrnin ne pah ato forma trupore.
Hapi laptopin dhe beri gjithe vendin erresire . Vendosi nje film drame dhe nisi te qante pa filluaf filmi e te hante cokollata .
*** u shtri I lodhur ne krevat dhe priste gjumin te qetsonte veten e tij .
Nje muzike ,nje melodi tallava u degjua nga dhoma e Hajlit .
-"erdhiii erdhiii vitiiii I rii Gon kalajaaa hajde qejfin do ta bejme aa nuk ka vlere paraja .
Trokiti ne deren e saj po nuk degjonte .
Derisa gjeti nje celes tjeter dhe e hapi ate . Kudo gjendeshin letra cokollatash rroba te hedhura pertoke.
Shishe vere
Dhe ja tek ishte Hajli hipur mbi nje karrige dhe me shishen e veres duke e pire ate sikur me qene uje.-"Cfare dreqin ben moj e shkalluar" - bertiti ai duke ulur muziken.
-" Oooooooo Kush ...- e zuri lemza"- na nderoi me prezencen e tij.
-"Boll bere numra tani hajde fli"
-" Jooo nuk bej numra bej shkronja A e madhe e shtypit a e vogel e shtypit .-"Pse dreqin je dehur " - pyeti ai duke e pare me butesi
-" sepse kurvat pine apo jo "- dhe perplasi shishen per mur "
-" Moj ke rrjedh nga mendte e kokes ti fle nena shyqyr rrofshin tapat e vesheve e per momentin sdegjon"
-" Shhhhhh ti pushoo
Ta trg Une si ben nje kurve "- tha ajo ndersa marigleni e shikoi I hutuar dhe me vetullat e ngrysura per gjendjen e saj ....#vazhdoj
Naten e mire ❤
YOU ARE READING
KOKFORTE KJO DASHURI
Romance"Qe kur buzet e mia butesisht takuan te tuat...cdo moment gri u ndricua me gezim, fale rrezeve te dashurise nga zemra jote per mua." Kokfortesia e tyre krijoi Dashurine nje volum ne fjale, nje oqean ne nje pike loti, nje turbullire ne nje qeshje...