Nje kercitje e hekurave u degjua . Brenda ishte nje vajze
Vajze?Jo jo ishte nje zonje e veshur me nje minifustan ngjyre roze taka te larta ,koken e bere si shkurre rimeli kishte rene poshte syve duke ja bere te zinj
Buzekuqi i perhapur e bente si klloun. Hajli qendronte e tmerruar dhe i buzeqeshi e tromaksur.
U ul ne nje vend aty dhe duart i vendosi mbi gju .Zonja po e shikonte si kafshe e uritur.
-"Si jeni mire?"- pyeti Hajli .
Zonja levizi koken duke pohuar
-"Ah moj korbe qenke memece me duket "- peshperiti dhe u kollit njehere .
-"Si i thuhet tjetrit kur hyn ne burg"- Po mundoheshe te gjente fjalet e duhura
-" Ah rrofsh shendoshe apo jo"
-"Dalsh sa me shpejt "- gjeti fjalet e duhura e zonja vec e shikoi njehere edhe hodhi shikimin diku gjetke.-"krejt damaret i kisha pre per ty
Dujem dujem "- Po kendonte edhe vezhgonte tutje .-"shhhhhh"- zonja vendosi gishtin tregues para buzeve dhe e pa frikshem Hajlin.
-"Korba une me ke me futen ne qeli "
-"Pis Maço me shpeto "-"Po per ca arsye hyre ktu"-pyeti serisht Hajli si tip qe nuk rri 2 sekonda pa folur.
-"Vrava te dashurin"- e tha qetesisht sikur te kishte bere dicka normale.Hajli u kapercye njehere dhe u struk diku larg saj.
Oret kalonin dhe syte po i mbylleshin.
-"Zonjush cohuni "- nje prekje ne sup e zerin e personit qe e therriste e ndjente te larget.-"Ja e 5 minuta"- dhe kthehu koken ne anen tjeter
Polici drejtoi koken nga dalja dhe Marigleni kishte kryqezuar duart e shikonte fytyren e saj te mbuluar nga kacurrelat e shumte
Duke mos duruar se prituri e mori hopa ne kraheTrupi I saj nuk peshonte shume.
Ajo vendosi koken te zemra e tij dhe degjonte rrahjet e zemres.Marigleni uli koken dhe shikoi ate teksa shtrengonte bluzen e tij buzet I mbante paksa te hapura dhe flinte si nje femije .
-"Shef mendoj se mbaruam me kto procedurat "
"pa merak Mariglen do te ndihmoj un "
Brenda nje dite kjo vajze I kishte sjelle telashe pafund.
Hapi deren e makines dhe uli ne sedilje duke I vendosur dhe keshtu rripin e sigurimit .
***
Shtriqi duart lart dhe hapi syte
Mengjesi kishte ardhur dhe ajo ndodheshe tek shtepia.Doli nga dhoma dhe hyri te dhoma e Marit .
Po shikonte nga dera mos vinte njeri derisa u perplas me dicka ose dike .Duart e saj u vendosen mbi kraharorin e zbuluar .
-"Ma..Ma... Pis Maco?? - tha ajo gati gati si psheretime dhe gishtat e saj perkedhelit trupin e tij te mireformuar pavetdije.
Ndersa ai mezi po duronte .
Te kishte nje vajze kaq prane dhe te mos shkonin ne hapa te tjere per te ishte e pamundur te duronte dominacen e saj edhe nese qofte ajo pavetdije.-"Cfare do ketu "?- zeri i trashe dhe burreror kete radhe doli si psheretime afer veshit te saj e ku fryma e ngrohte I perplaseshe ne bardhesine e lekures se saj .
Hajli hoqi duart menjehere beri 2 hapa larg tij dhe kroi koken ne siklet pastaj vendosi njeren dore n bel.
-" Doja te te thosha faleminderit qe me nxorre nga burgu "- tha ne siklet
Hajli vajza qe skishte turp dhe fjala siklet per te nuk ekzistonte ja ku ndodheshe para nje djali qe kishte 2 dite qe e njihte dhe kishte ndikuar tek ajo
-" Ne te mira ta shperblefsha"- tha Hajli dhe ktheu kurrizin .
-" Mund te ma shperblesh ndryshe "- tha ai dhe buzeqeshi djallezisht duke pritur reagimin e saj .
-" Si"? - pyeti ajo qe Akoma se kish kuptuar ate cka donte te thoshte ai
-"Ja keshtu"- mori doren e saj e afroi afer vetes . Duart e tij reshkiten mbi trupin e saj imcak
Fundosi doren brenda kacurrelave te saj dhe ato u bene qetesim per te .Pershkoi doren ne shpinen e saj duke i cuar buzet te qafa e saj .
Ajo anoi koken dhe pastaj mblodhi mendjen-" Hej hej hejjj"- shtyu trupin e tij dhe uli bluzen gjithe inat
Fytyra kishte marre nje ngjyre roze e ndoshta me pas nje te kuqe.-"Kam te dashur un Pis Maco "- genjeu ajo pasi prekjet e tij e vendosnin ne nje pozite te veshtire madje ndjente nje kenaqesi .
-"Ke do ndahesh sdu me marr vesh qe vajza qe jeton ne shtepine time te hyj te dal e te fusi dashnoret si kurvat- tha ai duke thene ato fjale qetesisht e duke hapur dollapin per me gjet nje bluze .Hajli ngeli.
Te thoshte se ndihej e ofenduar do genjente . Ai veshi bluzen dhe ktheu koken nga ajo .
Ndersa Hajli buzeqeshi por brenda ndihej e zhgenjyer .Hapi deren e u largua . Ndersa ai ngeli duke pare silueten e saj femerore teksa largoheshe....
Sorryyyy . E di qe ju kam premtuar pjese aman kam edhe punen dhe frymezimi im zero
Nejse do perpiqem te postoj cdo dite .
Sot keni nje pjese tjeter
Nga mbremja
Ju kam xhan❤
YOU ARE READING
KOKFORTE KJO DASHURI
Romance"Qe kur buzet e mia butesisht takuan te tuat...cdo moment gri u ndricua me gezim, fale rrezeve te dashurise nga zemra jote per mua." Kokfortesia e tyre krijoi Dashurine nje volum ne fjale, nje oqean ne nje pike loti, nje turbullire ne nje qeshje...