-Tsk! Ne kadar da yaygara yaptı!!
Silahını tekrar pantolonuna koydu. Genç bir kız kanlar içinde yerde yatıyordu. Hırsızlardan diğeri(hırsız 2) orda çalışan birini tam kalbinden vurmuştu.
*Patlama*
-Bu da ne? Neler oluyor? Sesler gitgide yükselmeye başladı.
Bu sırada Gareki, Nai ve hırsızlardan biri(hırsız 1) hızla içeri girdiler. Nefes nefese kalmışlardı.
-Woah!? ...Ga..Gareki? Beni korkuttun... N..ne oldu böyle?...
-Napıyorsun burada? Buraya gelmek planın bir parçası değildi...
Tam o sırada Mine içeri girdi. Üstü başı bombadan dolayı simsiyahtı. Ama hiçbir hasar almamıştı. Ve iyice sinirlenmişti.
-Şimdi...uzun süre gecikmiş olan akşam yemeğim için...KİMİ ALMALIYIM?
Sonra kolları çıtırdamaya başladı. Kolları ve bacakları daha fazla uzuyordu. Sonra bir kolunu üzerlerine doğru savurdu. Gareki hemen Nai'yi tutup kenara çekti.
-Huh? Uh!
Hırsızlardan diğerini(hırsız 2) yakalamıştı. Onu sıkmaya başladı ve yukarı kaldırdı. Sonra omzunu ısırdı. Dişleri kemiğine dayanmıştı ve kemiğini de kırmayı başardı.
-UAAAARGH!?
Nai çok korkmuştu. Her yerde yine o kırmızı sıvıdan vardı.
-ARGH...Y...YARDIM EDİN!
Gareki onu kurtarmak için silahını çıkarmıştı ki o sırada yerde kanlar içinde yatan kızı farketti.
-!?
O anda her şeyi anlamıştı. Onun, planda olmamasına rağmen neden bu odaya geldiğini... Bu odada birinin olabileceğini biliyorlardı. Gareki bir hırsızdı. Ama asla para için masum birini öldürmezdi. Anlaşmalarına göre asla kimseye zarar verilmeyecekti. Ama o biraz daha fazla eşya için orda çalışan, olan biten hiçbir şeyden haberi olmayan masum bir kızı öldürmüştü.
-GA...GAREKİ!...GARAAGH... NAPIYORSUN HADİ!!... AAGH...YARDIM...AAH...
Mine onu resmen canlı canlı yiyordu.
-Görünüşe bakılırsa seni tamamen yiyip bitirmeliyim...Çünkü daha fazla hızlanmam gerek.
Gareki ona yardım etmemeye karar verdi. Çok sinirlenmişti. Nai'yi ve hırsızlardan birini(hırsız 1) tutup koşmaya başladı.
-İşte bizim şansımız, koşun!
-GAREK...GYAAAAAAAAAAA!...
Mine yemeğini bitirmişti. Her tarafı kan içindeydi. Daha da güçlenmişti.
-Şimdi hepinizi yakalayacağım...BENDEN KAÇAMAZSINIZ!
Hızla onların gittiği yöne koşmaya başladı.
*Çok büyük bir patlama*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karneval
Mystery / Thriller-Beni bulacağını biliyorum Nai. Beni bulmanı bekleyeceğim. Benim sevimli oğlum...beni bulacaksın... -..Karoku...?... ❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇ Önemli not: Orijinal hikâyeyle (anime) arasında bazı farklılıklar bulunabilir. (Bunun sebebi devamı gelmeyen Karneval...