Karneval-06

172 19 4
                                    

   Gareki ve Nai köşkten çıkmak için biraz karanlık ve uzun bir koridorda dikkatlice ilerliyorlardı. Sonra bir gölgenin hareket ettiğini ve yavaşça onlara doğru geldiğini gördüler.

   -Bu da ne!?...

   Gareki ve Nai dehşetle ona bakıyorlardı. Bu Mine'ydi. Bir kolunda birisini taşıyordu. Bu Gareki'yle beraber gelen hırsızlardan biriydi. Mine adamı hızla onlara doğru fırlattı.

   -!!!

   Gareki hemen onun yanına koştu.

   -Noldu sana? Hareket edebiliyor musun!?

   Adam zorlukla bir şeyler mırıldandı.

   -...O...o bir canavar...koşun..k..kaçın buradan...

    Mine bir kahkaha patlattı. Mine'ye garip şeyler oluyordu. Kolları uzamaya dişleri değişmeye ve tırnakları adeta pençelere dönüşmeye başlamıştı. Karanlıkta parlayan gözleri onu daha da korkunç yapıyordu. Psikopatça kahkahalar atmaya devam ediyordu.

   -Ne bu? Yakalamaç mı!? Hahhahhaa!... Pekala sizinle oynayacağım ve hepinizi yakalayıp öldüreceğim!

   Mine daha fazla kahkahalarla boğulmaya başladı.

   -Hadi bu taraftan!

   Hızla koşmaya başladılar. Gareki yaralanmış adamın koşmasına yardım ediyordu. Neyse ki durumu çok kötü değildi. Nai ise hiç sesini çıkarmadan Gareki'yi takip ediyordu. Çok korkmuştu.

   Mine öne doğru yavaşça bir adım attı.

   -Kanatların uçları için ileriye bir adım...

   Sonra ilerlemeye devam etti.

   -Organlar için ileriye iki adım...

    Üç adımda ölümün ziyafetisiniz!..

   Mine bir anda hızlanmıştı. Gareki ve diğerleri de son hızlarıyla koşmaya devam ediyorlardı. Ancak Mine'yle aralarında az bir mesafe vardı. Nasıl oluyordu da bu kadar hızlı ilerleyebiliyordu. Gareki diğerlerine bağırıyordu.

    -Daha hızlı! Hadi bu tarafa!

   Gareki Mine'nin önüne bir bomba fırlattı.

*Patlama*

KarnevalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin