Sokak biraz kalabalıktı. Bir süredir orda bekliyordu. Sonra 16 yaşlarında, siyah pelerinli, sarı saçları pelerinin kapşonundan dışarı doğru uzanan bir kızın geldiğini gördü. Beklediği kişi oydu. Onu görünce ikinci kattan aşağı onun yanına atladı. Aslında uçtu ve yavaşça aşağıya kondu demek daha doğru olur.
-Hoşgeldin Tsukumo. Seni beklerken ikinci katta çay içiyiordum.
-?!...Sen!!... Nap...
-Tamam tamam sinirlenme. Her şey yolunda, aşağı atlarken görünürlüğümü silmiştim. İnsanlar fark etmediler.
Siyah saçlarının hafif bir rüzgarla yüzüne gelmesiyle kapattığı gözlüğünü biraz düzeltip konuşmasına devam etti.
-O kadın hakkındaki raporla ilgili ilerleme kaydetmeliyiz. Hadi onu bir ziyaret edelim.
.
.
.
*Çok büyük bir patlama*Kocaman taş parçaları hızla yere düşmeye başlamıştı. Ve birkaç saniye içinde bütün bina çökmüştü. Mine zorlukla kayaların arasından kafasını ve kollarını çıkarmayı başarmıştı.
-Owwwww... Şu Veletler!...
Kafasını kaldırdığında karşısında siyah pelerinli birini gördü.
-Oh? ...A... Aah bu ne sürpriz!... Sen de mi buradaydın? Ziyarete mi geldin? Etraf da çok dağınık, ne utanç verici. Ama ben şimdi hemen toplarım.♥
-Eğer sana söylendiği gibi yapıp para ve oyuncak insanları toplasaydın daha uzun yaşayabilirdin!
Adam Mine'nin kafasını tuttuğu gibi boynunu kırdı.
.
.
.
Gareki ve Nai sokak aralarında ilerliyorlardı. Gareki önden ilerliyordu ve bir yandan konuşuyordu.-Buna inanamıyorum... Circus gerçekten bu kadar tehlikeli mi? O form da neydi?... Şu özel yetenekli Circus üyeleri söylentileri... Onlar sadece canavarlar. Şimdi gerçek suçlular, hırsızlar, katiller kim oluyor?
Gareki konuşmaya devam ederken Nai de onu takip ediyordu ama pek Gareki'yi dinler gibi bir hali yoktu. Zorlukla nefes alıp veriyordu. Karoku'yu düşünüyordu. Onun sözleri kulaklarında çınlıyordu. "Bundan sonra her gün birlikte oynayalım Nai"
"Eğer geri dönersem Karoku'yu görebilir miyim...? Onu görmek istiyorum... Onunla vakit geçirmek istiyorum... Onunla beraber yemek yemek istiyorum... Her yanım ağrıyor... Karoku..."
Gareki konuşmasına devam ediyordu.
-İnsan yiyen insanlar...kıtaları mı koruyacaklar? Hepsi yalan... Huh..?
Gareki arkasını döndü. Nai yere yığılmış yatıyordu.
-Dalga geçiyor olmalısın... Aah... Ne baş ağrısı...
"Circus tarafından mı yakalandı? Circus da...ne? Eğer oraya gidersem Karoku'yu görebilir miyim?"
Gareki Nai'yi ayıltmaya çalışıyordu. Onu dürtükleyip hafif tokatlar atıyordu.
-HEY! NAİ!!
"Karoku.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karneval
Mystery / Thriller-Beni bulacağını biliyorum Nai. Beni bulmanı bekleyeceğim. Benim sevimli oğlum...beni bulacaksın... -..Karoku...?... ❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇ Önemli not: Orijinal hikâyeyle (anime) arasında bazı farklılıklar bulunabilir. (Bunun sebebi devamı gelmeyen Karneval...