-O çocuğun Circus'tan olduğunu sandığım için tabi ki de utanıyorum. Ama o bilekliği görünce öyle sandım...
Biraz daha uzun boylu, daha zayıf ve yüzü onunki kadar pürüzsüz ve sevimli olmayan hatta biraz çökük yüzlü olan diğer polis bilekliği elinde çevirerek cevap verdi.
-Çok aptalca! Daha kendi Circus ID'sine sahip çıkamayan bir Circus üyesi olabilir mi!? Bunun sahte olduğu çok açık!!
Bu sırada biraz daha kısa boylu olan polis bilgisayardaki analiz sonuçlarını açtı.
-Şuna bir bak... Ne olur ne olmaz diye analiz sonuçlarını çıkartmıştım. Eğer bunu görmeseydim ben de aynı şeyi düşünebilirdim ama...
-Ne... Bu sayılar da ne...!? Hayır... İMKANSIZ! O halde bu şey sahtekarlar tarafından yapılmış olamaz. Bu alt seviye teknolojiyle yapılabilecek bir şey değil. Ama aynı zamanda bu çocuğun Circus'un bir parçası olmadığı apaçık ortada. Bu olayı biraz daha inceleyeceğim...
Bunları söylerken yüz ifadesi ürkütücü bir hal almıştı.
-...!? Şef Jingu?
-Kimseye bundan bahsettin mi?
-Ah hayır, henüz bahsetmedim. İlk önce size göstermem gerektiğini düşündüm.
-...
.
.
.
Nai bir odada tek başına bir sandalyede oturuyordu."Circus'a gitmek istediğimi söylediğimde beni buraya getirdiler. Burası Circus mu...? Karoku'yu görebilecek miyim...?"
Heyecandan Nai'ni kalp atışları hızlanmıştı. Sabırsızlıkla birilerinin gelmesini beklerken bir anda kapı açıldı. Nai heyecanla kapıya döndü.
-Karo...
*Silah sesi*
Kısa boylu olan polis tam Nai'nin önüne düştü. Ve etrafa o kırmızı sıvıdan yayılmaya başladı. Nai şaşkınlıkla ve biraz da korkuyla polise ve ondan yayılan kırmızı sıvıya bakıyordu.
"Huh...? Kırmızı sıvı?"
Uzun boylu olan polis yüzünde korkunç bir ifadeyle Nai'ye yaklaştı ve elindeki silahı onun eline tutuşturdu.
-Tut bunu. O sensin! Bu adamı sen vurdun.
-...?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karneval
Mystery / Thriller-Beni bulacağını biliyorum Nai. Beni bulmanı bekleyeceğim. Benim sevimli oğlum...beni bulacaksın... -..Karoku...?... ❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇ Önemli not: Orijinal hikâyeyle (anime) arasında bazı farklılıklar bulunabilir. (Bunun sebebi devamı gelmeyen Karneval...