Nai ve Gareki kılık değiştirmiş bir şekilde karakolun karşısındaki iki binanın arasından polisleri gözetliyorlardı. Daha doğrusu Gareki gözetliyor, Nai de ne olduğunu anlamamış bir şekilde boş boş bakıyordu.
Gareki gömleğin üzerine bir süveter giymiş, normalde dağınık olan saçlarını da tarayıp iyice düzleştirmiş hatta her bir teli kafasına yapışmış bir görüntü vermişti. Ön kısımlarını da ikiye ayırmıştı.
Nai ise fermuarlı bir kazak giymiş, başına da bir bere geçirmiş ve Gareki'nin genellikle hayatını bir çok şeyi patlatarak geçirdiği için başından hiç çıkarmadığı gözlüklerini takmıştı.
Güvenlik kuvvetleri binasının önünde polislerin şefini gören Gareki konuşmaya başladı.
-Sanırım bu o... Ben içeri girdikten 5 dakika sonra şu düğmeye bas ve sana söylediğim yere gidip saklan. Sakın yanlışlık yapma!
-P...peki.
Bu konuşmanın üzerine Gareki gizlendikleri yerden çıkıp planı uygulamaya başladı.
Nai sadece önündeki düğmeye bakıyordu.
"...5 dakika...???...5?...dakika?...O da ne??..."
.
.
.
-Ah... Sizin gibi gençleri görmek beni çok memnun ediyor. Gerçi zaten bizim işimiz bu. Ama yardımlarımızdan dolayı buraya kadar gelip bize minnettarlığınızı sunmak ve hepsinin üstünde hayalinizdeki meslek için güvenlik kuvvetlerini gezmek istemek gerçekten çok takdire değer bir davranış!"Ha... Ne yapıyor bu aptal?!... Çoktan 20 dakika oldu... Tur bitecek!!"
*Tam o sırada karşıdaki binaların arasında bir patlama olur.*
-Huh...
Patlamayı gören adam diğer polislerin de duyabileceği bir şekilde bağırdı.
-BİR BOMBA!?
Sonra Gareki'ye döndü.
-Bu olanlar için üzgünüm ama sanırım artık gitmelisin.
Gareki'nin yanındaki polis de sözünü bitirir bitirmez diğer polisler ile birlikte o tarafa doğru koşmaya başladı.
"Şu çocuk çok yavaş!! Neyse, en azından buranın haritasını ezberledim."
.
.
.
Nai hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Hem saklandığı kutunun içinde sıcakladığından hem de biraz korktuğundan terliyordu.
.
.
.
Polisler patlamanın olduğu yere varmış neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.-Bu da ne?!
-Bu sadece ses ve duman çıkaranlardan değil mi?
-Ne yani bir eşek şakası mıydı!?
.
.
.
Gareki içeri girip arkasından kapıyı kapattı."Etrafta kimse yok... Bu kocaman oda sadece bir kişi için mi? Tam bir alan israfı."
Gareki etrafa bakınmaya başladı.
-O patlamadan sonra hemen buraya gelmezler.
Gareki etrafa bakmaya devam ederken ayak sesleri duymaya başladı. Birisi geliyordu. Hemen masanın arkasındaki dolaba saklandı. Dolap kapaklarının arasından dışarıyı görebiliyordu.
"Ne kadar çabuk geldi bu! Hiç mi işi yok!?"
Adam kendi kendine konuşarak masasına geçip bilgisayarını açtı.
-Patlama alanına gitmek çok riskli. Hmph...
O bilgisayarında bir şeyler yaparken Gareki'de arkasından onun ne yaptığına bakıyordu.
"Ne yapıyor bu?...... Bu..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karneval
Mistério / Suspense-Beni bulacağını biliyorum Nai. Beni bulmanı bekleyeceğim. Benim sevimli oğlum...beni bulacaksın... -..Karoku...?... ❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇ Önemli not: Orijinal hikâyeyle (anime) arasında bazı farklılıklar bulunabilir. (Bunun sebebi devamı gelmeyen Karneval...