~Deel 1~

105 10 1
                                    

Heeeiii Carly hoor ik als ik de deur open maak. Het is Liv mijn beste vriendin, schiet eens op anders komen we nog te laat voor school zegt liv. Ik zucht en pak mijn tas, even kijken of alles er wel in zit check check check, volgens mij zit alles in mijn tas zeg ik. Het zal wel kom op anders ga ik zonder je zegt liv op een lachende toon, ja ja zucht ik wat een druktemaker is ze toch ook in de vroege ochtend, soms is dat echt vervelend, hallo Carly?! Zegt liv die me net uit mijn gedachten haalde want ik stond waarschijnlijk best wel dom nadenkend te kijken. Op school aangekomen zie ik dat we weer eens te laat zijn, wij komen bij de congere die zegt:nou dames al weer te laat? Ga nu maar snel de les in. Liv en ik haasten ons naar lokaal 0.1. We komen binnen en de hele klas kijkt ons aan alsof we iemand vermoord hebben, mevrouw dijk zegt:nou alweer te laat? sorry dames ik moet jullie als te laat opschrijven, wij trekken onze schouders op en gaan zitten. De les verloopt heel saai, ik snap ook niet waarom er überhaupt geschiedenis wordt gegeven het is toch allemaal al gebeurt? Dan gaat de bel eindelijk het volgende les uur MUZIEK in gedachten maak ik een sprongetje, ik hou echt van muziek ik speel zelf piano en gitaar en zing daar bij maar ik vindt niet dat ik goed kan zingen. De dag verloopt gewoon normaal zoals altijd totdat er een jongen naar me toe komt, ik heb geen flouw idee wie het is. Hij zegt:Heeii en ik zeg:ehhh ken ik jouw? De onbekende jongen zegt:nee maar ik ben Taylor en jij bent Carly toch? Ik zeg: ehhh ja hoe weet je dat? Taylor zegt: we zitten in dezelfde wiskunde klas maar er zitten natuurlijk zoveel mensen in die klas dat je dat vast niet door had? Ik zeg blozend: ehhh nee sorry ik schaam me nu wel Taylor zegt:hoeft niet als jij niet zoon mooie meid was geweest had ik jouw ook niet opgemerkt hoor. Ik lach en bloos me helemaal dood, Taylor zegt:hier is mijn nummer whatsapp me maar, en Taylor loopt weg. Opeens komen een paar van mijn vriendinnen naar me toe onder andere liv natuurlijk en hun zeggen:WOW! Hij is echt knap wie is dat? Hoe ken jij hem? Heb je zijn nummer? Ik zeg: rustig, hij heet Taylor, ik wist niet wie hij was maar ik zit bij hem in de klas met wiskunde, en hij heeft net zijn nummer aan mij gegeven. Alle meiden die vinden het helemaal geweldig ik moest er ook wel om lachen. De laatste 2 lesuren waren saai omdat ik aardrijkskunde en Economie had. Op de weg terug naar huis hebben liv het nog even Taylor totdat we bij mijn huis zijn, ik zeg gedag tegen Liv die mij natuurlijk zoals altijd even een knuffel geeft en dan fietst ze weg want Liv woont een straat verder. Ik doe de deur open en er is niemand thuis, mijn ouders zijn nog aan het werk en ik ben tot nu toe nog enig kind maar mijn ouders willen nog een kind en daar zijn ze mee bezig, maar dat is echt vies om over na te denken. Ik vul een glas met cola en plof neer op de bank, ik denk zou ik Taylor een appje sturen? Of niet?

please vote and leave a comment and i would love to hear your ideas share them with me

een meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu