ik sta met open mond te kijken naar mijn oude beste vriendin Jessica. Taylor en ik moeten direct mee naar het kantoor bij de politie. We komen een kamer binnen in ik zie Jessica zitten. (ik doe nu alleen J: anders duurt het zo lang) C: Waarom jessica waarom? J:Hahaha dat je dat niet weet C:Nee jessica ik weet niet waarom daarom vraag ik het aan jouw J:Misschien omdat jij mijn vriendje had afgepakt. Ik zie Taylor even met verdriet kijken. Ik pak zijn hand vast C:Owh serieus? Je beldoelt Nate? J: Ja ik bedoel Nate jij slet! T:hey dat zeg je niet zomaar tegen mijn vriendin C:Jessica ik wou Nate helemaal niet dat had ik al gezecht maar hij wou mij ik heb altijd tegen hem gezecht zo iets doe ik niet J:Owh en hoe verklaar je de kus dan? en op dat moment legt Jessica haar hand op de van Taylor, maar Taylor trekt direct weg T:Blijf van me af J: Carly heeft het ook bij mijn vriendje gedaan dus nu is het mijn beurt C: hey blijf van hem af dat zegt hij toch net, en ik kan die kus verklaren we waren toen op een feestje jij drinkt niet veel ik toen wel Nate was helemaal naar de klote en wist niks meer en hij vondt mij al leuk dat wist jij toen niet en hij heeft me toen een kusje gegeven jij kwam toen binnen zo is het gebeurt! Ik zie Jessica boos worden ze staat op en ik krijg een klap in mijn gezicht ik val neer en dan ben ik bewusteloos ik hoor Taylor nog schreeuwen tegen Jessica en daarna tegen mij praten maar dan ben ik helemaal weg. Ik wordt wakker in een ziekenhuis kamer en zie Taylor naast me zitten hij zegt:"je bent wakker Carly gaat het?" Ik zeg:"ehh jawel alleen ik weet niet wat er precies allemaal gebeurt is" Taylor zegt:' Jesscia heeft je geslagen je hebt een lichtje hersen schudding een blauw oog en nog een licht gekneusde kaak ze heeft je goed geraakt" ik zeg:" ik heb haar dat geleerd want ze werd vroeg inelkaar geslagen" Taylor zegt:" alles komt goed ze krijgt waarschijnlijk 2 jaar in een inrichting ofzo" ik zeg:"gelukkig maar hebben we geen school?" Taylor zegt:" school is al ingelicht het is niet erg maar morgen gaan we wel weer gewoon naar school, en ik heb nog een verassing" ik zeg:" wat is het?" Taylor zegt:" we zitten nu bij elkaar in de klas dat is ook veiliger" ik bloos en zeg:"leuk dat is echt leuk" Taylor en ik moesten na dat ik wakker was geworden nog een wachten en toen werd ik uit het ziekenhuis ontslagen. Toen Taylor en ik weer bij mijn huis zij hij:" ik heb met je ouders gebeld en ze zijn op zakenrijs allebij voor een lange tijd en ik mag bij je slapen" ik bloos en zeg:" dat wordt gezelig" .Opeens gaat mijn telefoon helemaal trillen enzo. Ik kijk naar de appjes en iedereen weet dat Jessica mij heeft geslagen. Taylor kijkt op mijn mobiel en tegerlijk zeggen we:"hoe weet iedereen dat?"
JE LEEST
een meisje
Teen Fiction"Carly!" hoor ik geschreeuwd vanuit de gangen. Ik neem niet eens de moeite om mij even om te draaien, want ik weet al wie het is Een persoon die ik niet wil horen of zien, maar dat kan ik niet veranderen Waarom is er in mijn leven zo veel drama? Tre...