~deel 2~

62 4 0
                                    

Ik pak mijn telefoon, en open mijn contacten en zet Taylor in mijn mobiel en wacht tot ik hem kan appen. C:Heeii Taylor T:heeii babe, hoe gaat het C:goed hoor met jouw? T:nu wel goed, omdat jij mij geappt hebt. Ik zit blozend naar mijn mobiel te kijken, T:morgen hebben wij wiskunde, wil je naast me zitten? C:ehhh ja hoor lijkt me leuk T:top dan zie ik je morgen babe byexx C:byex. Ik doe mijn mobiel aan de oplader en ga op bed liggen, waarom zou hij die xxjes sturen zou hij mij leuk vinden denk ik, onder mijn gedachten val ik in slaap.Ik wordt wakker door de deurbel. Ik kijk door het raam en zie liv en lis staan (lis is mijn andere beste vriendin). Ik kijk op mijn mobiel waattt!? Ik heb me verslapen. Ik doe snel kleren aan en ga naar beneden, en doe de deur open. Mijn vriendinnen kijken me lachend aan. Lis zegt "hebben wij je wakker gemaakt slaapkop?"
Waarop liv zegt "nou kom op hier hebben wij geen tijd voor opschieten wij helpen wel even met tas inpakken" ik zeg "oké fijn". Ik loop naar de keuken en pak snel een pak met honey loops en uit de koelkast pak ik een pak melk. Ik doe de honey loops in een kommetje en daarna de melk erbij. Intussen heeft liv mijn tas ingepakt en lis een lepel gepakt. Ik eet snel mijn eten op en fiets met liv en lis naar school. Op school aangekomen kom Taylor naar mij toe en zegt "Heey babe fijn om je weer te zien" ik bloos en Taylor's vrienden zitten te fluiten en dingen naar ons te roepen. Ik zeg "heeeiii ja ik vindt het ook leuk om jouw weer te zien" Taylor zegt " We hebben zo wiskunde ik heb voor het eerst zin in wiskunde". Wiskunde is leuk maar voor de rest verloopt de dag saai, maar dan opeens wanneer ik thuis ben krijg ik een appje van een onbekend nummer: slet hoer kutwijf ik typ: wie ben jij? Het onbekende nummer zegt: je grootste nachtmerrie.......

Please vote en comment voor ideeen ik zou ze super graag willen horen

een meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu