Ik kijk naar mij gebroken raam en ik krijg een traan in mijn oog, waarom zou iemand nou zo iets doen. Ik hoor mijn telefoon afgaan en zie dat het Taylor is.Ik neem op en Taylor merkt direct dat ik overstuur ben, hij zegt "ik kom nu naar je toe dit is te gek voor woorden" ik zeg in tranen "oké tot zo" . Na 10 minuten hoor ik de bel. Ik loop naar beneden en doe de deur open en Taylor knuffelt mij direct. Na eventjes geknuffeld te hebben laten Taylor en ik elkaar los. Taylor zegt: "dit is niet normaal meer we moeten hiet wat aan doen" ik zeg:"jaa weet ik maar wat?" Op dat moment horen wij boven een geluid wij lopen naar boven en zien dat er nog een raam is ingegooid weer ligt er een steen met een briefje waarop staat: je vriendje kan je niet beschermen want hij weet niet wie ik ben Taylor die ziet er woedend uit en loopt een beetje rondjes door mijn kamer en dan opeens zegt hij:"we moeten nu naar de politie dit is echt niet normaal" ik zeg:"oke" ik sluit het huis af en stap in de auto en we rijden naar het politiebureau eenmaal daar aangekomen lopen wij naar binnen achter de balie zit een vrouw met uniform aan en ze zegt:"hallo waar kan ik jullie mee helpen?" Taylor zegt:"we moeten tegen iemand praten bij haar zijn de ramen ingegooid en ze wordt bedreigt" en krijg tranen in mijn ogen de vrouw ziet dat en zegt:"ik haal direct even iemand voor jullie op" en ze loopt weg. Taylor en ik gaan zitten en direct komt er een vrouw aan lopen en die zegt:"hallo kom maar mee dan kan je vertellen wat er allemaal aan de hand is" Taylor en ik worden naar een soort van verhoor kamertje gebracht en dan komt er een vrouw binnen en even later een man. Taylor legt alles voor mij uit en de vrouw zegt:"zou je misschien weten wie dit zou doen bij jouw?" Ik schud nee Taylor zegt:"ze is nogal in shock ik ben bang dat als ik haar straks bij haar huis afzet alleen dat er weer iets gebeurd" de vrouw zegt:" dat snap ik maar" de man onderbreekt de vrouw en zegt:" ik heb een idee jij gaat bij haar in huis de ramen enzo worden onderzocht en gemaakt en een paar mensen van ons team houden de wacht bij jouw huis als iemand dan iets doet dan kunnen wij direct ingrijpen" ik zeg:"kan dat?" Hij zegt:" ja natuurlijk kan dat want dit is een soort van stalken en dat is verboden" Taylor zegt:" dat zou super zijn maar kunnen wij dan nu naar huis en gaan jullie dan met het onderzoeks team mee?" de man zegt:"ja" gerustgesteld lopen Taylor en ik naar de auto en de politie achter ons aan. Na anderhalf uur is het raam gemaakt en alles mee genomen voor onderzoek. Alles loopt op plan het team staat klaar en er gebeurt precies hetzelfde iemand wil net het raam ingooien maar dan hoor ik politie schreeuwen:"we hebben de dader!" Wanneer Taylor en ik de deur open doen zien we de dader en de enige vraag is: waarom jij?
JE LEEST
een meisje
Teen Fiction"Carly!" hoor ik geschreeuwd vanuit de gangen. Ik neem niet eens de moeite om mij even om te draaien, want ik weet al wie het is Een persoon die ik niet wil horen of zien, maar dat kan ik niet veranderen Waarom is er in mijn leven zo veel drama? Tre...