Ik wordt wakker door het stomme geluid van mijn wekker. Ik druk mijn wekker uit en kijk op mijn mobiel. Taylor heeft me op alle manieren geprobeerd te bereiken.Ik denk bij mezelf wat een klootzak hij denkt toch niet dat ik hem zomaar ga vergeven. Ik zie op mijn wekker dat het al best wel laat is ik schiet op tot de deurbel gaat dat zullen Liv en Lis vast zijn.Ik doe de deur open en liv en lis bespringen mij meteen met allemaal vragen. Ik zeg:' rustig Taylor heeft met iemand anders gezoend en ik heb hem betrapt voor de rest wil ik er niet over praten' ze geven mij allebei een knuffel en we fietsen snel naar school. Op school aangekomen doet iedereen normaal totdat we binnen zijn dan want, Taylor komt al snel naar mij toe lopen. Ik zeg:' laat me met rust Taylor' hij zegt:'Nee ik kan het uitleggen i....' Ik:' nee Taylor ik hoef geen uitleg je hebt me bedrogen en ik ben er klaar mee'. Ik wil wegkopen maar Taylor pakt mijn arm vast. Ik probeer zijn hand los te maken maar dat gaat niet. Taylor zegt:' Laat me het nou uitleggen alsjeblieft'? Ik ruk me los en schreeuw:' NEE TAYLOR LAAT MIJN ARM LOS'! Taylor wil mijn arm weer vast pakken maar dat laat ik niet toe. Hij geeft me een duwtje. Ik zeg:'Waarom doe je dat'? Hij zegt:' laat me het gewoon los en met rust'. Maar op dat moment slaat hij mij ik kom op de grond terecht ik sta op en geef hem een hele harde stomp hij valt neer en begint te bloeden. Hij staat op en zegt:'Luister nou gewoon ik weet dat ik die klap had verdiend.' Ik zeg met betraande ogen:' je hebt me geslagen jouw vertrouw ik nooit meer'! En dan wordt alles zwart.
Hoe vinden jullie het boek? Als je nog tips hebt of verbeteringen laat het me weten in de comments of privé bericht. Upvote and thankyouuuuuuu
JE LEEST
een meisje
Teen Fiction"Carly!" hoor ik geschreeuwd vanuit de gangen. Ik neem niet eens de moeite om mij even om te draaien, want ik weet al wie het is Een persoon die ik niet wil horen of zien, maar dat kan ik niet veranderen Waarom is er in mijn leven zo veel drama? Tre...