Ik pak een ijszak uit de koelkast en ga op de bank zitten. Ik denk owh shit!!! Ik heb zo een date met Taylor want ondertussen is het al half 6 en ik moet nog eten en mijn kleding ens doen. Snel kijk ik in de koelkast en zie een zak met gebakken aardappels liggen en een schnitzel. Ik maak het eten klaar en eet het op, nu is het al 6 uur. Ik denk shit ik moet nu echt naar boven. Ik ren naar boven en doe mijn kast open, Wat moet ik aan?! Ik zie een strak blauw jurkje hangen en denk die is perfect, ik pak mijn zwarte Vans, en loop naar de badkamer. Het is nu al half 7. Ik doe mascara op en oogschaduw en begin met mijn haar te krullen. Om 5 voor 7 ben ik klaar, ik loop naar beneden en ga op de bank zitten. Ik kijk even tv, en dan gaat de bel. Ik haal even diep adem en doe de deur open. Ik zie Taylors ogen groot worden en hij zegt "wow je ziet er echt super mooi uit babe" ik zeg "dankjewel jij ziet er ook goed uit" Taylor heeft een pak aan dat is zo sexy. "Kom we gaan" zecht Taylor. Hij steekt zijn hand uit en ik pak zijn hand vast. Taylor heeft een mooie blauwe brommer en hij zegt "doe deze helm maar op" het is een kleine schattige helm ik zeg "oké is goed" Ik ga bij Taylor achterop zitten en hij rijd ons naar een chique restaurant. Hij zegt " we zijn er" Ik zie een bord staan met boomstammen restaurant. Wij lopen naar binnen en Taylor zegt zijn achternaam "laucner wij hebben gereserveerd" de man kijkt op het blaadje en zegt "dat klopt ik breng jullie naar jullie tafel" Taylor schuift de stoel naar achteren voor mij en ik ga zitten. Het eten is super lekker. Als Taylor en ik het op hebben brengt Taylor mij naar huis. Eenmaal aangekomen bij mijn huis zegt Taylor "het is was echt lekker en gezellig" ik zeg "jaa echt super" Taylor zegt "ik moet je wat vragen" ik zeg "oke vraag maar" hij zegt "wil je mijn meisje zijn" ik zeg "jaa" en geef Taylor een knuffel en als we uit de knuffel los zijn, zijn ons hoofden zo dicht bij elkaar en zijn zachte lippen raken de mijne en op een gegeven moment zijn we aan het tongen. Na even gezoend te hebben zegt Taylor "doeiii" ik zeg "doeii ik spreek je op app" en geef hem nog snel een kus op zijn lippen en doe dan de auto deur open en loop naar buiten eenmaal aangekomen bij de deur zwaait Taylor nog even naar mij. Ik zwaai terug en doe de deur open er licht een brief op de deurmat. Ik pak de brief op en maak hem open, en ik lees: je moet echt oppassen, je zal nooit raden wie ik ben ps.De blauwe kaak staan je prachtig. Opeens trilt mijn telefoon ik schrik en laat de brief vallen. Ik zie op mijn telefoon prive nummer staan. Ik neem op en hoor iemand zeggen "deed het pijn? Want wat ik nog meer ga doen doet nog meer pijn" en de persoon hangt op. De enige vraag die in mijn hoofd zit is: wie doet dit mij aan?!
Heeiii allemaal please vote en comment dat zou ik super leuk vinden en comment of je het verhaal leuk vindt en als je nog ideeen hebt laat het dan weten in de comments
JE LEEST
een meisje
Teen Fiction"Carly!" hoor ik geschreeuwd vanuit de gangen. Ik neem niet eens de moeite om mij even om te draaien, want ik weet al wie het is Een persoon die ik niet wil horen of zien, maar dat kan ik niet veranderen Waarom is er in mijn leven zo veel drama? Tre...