Liebster Award dotarło też tutaj!

1.2K 88 2
                                    

Za moją nominację odpowiada @shadowofdoom 

Moje odpowiedzi:

1.  Co skusiło cię do pisania?

Cóż... mam bujną wyobraźnię, i nieraz przychodziły mi do głowy różne historyjki, scenki itp. i w końcu jeszcze w podstawówce stwierdziłam, że może zrobię z tego jakiś użytek. Niestety rozpoczęte książko-opowiadania były tak strasznie okropne, że nawet nie mogłam ich czytać. Wobec tego zarzuciłam pisanie na dłuższy czas, ale teraz stwierdziłam, że chyba wychodzą mi znośniejsze szkarady, więc zaczęłam znowu.

2. Kto lub co wpływa na twoje teksty?

Chyba największy wpływ mają tony książek które zdążyłam przeczytać w swoim krótkim życiu, ale są to też wytwory mojej własnej wyobraźni. Czasem po prostu stoję na przystanku, i nagle wpada mi pomysł do głowy, który koniecznie muszę urzeczywistnić. Miałam też parę razy tak, że czerpałam niektóre wątki z moich snów, tylko że sny niestety zwykle są krótkie i... nie śnią mi się zbyt często :c

3. Wolisz czekoladę czy toffi? Czemu?

Chyba najbardziej czekoladę z toffi :D

A tak naprawdę to zależy od nastroju. Po prostu raz mam ochotę na czekoladę, raz na toffi, a czasami na nic :)

4. Jak długo piszesz rozdział?

Za długo...

Tak wiem, że żadko dodaję rozdziały. Po prostu wole je robić dłuższe i staranniej przygotowane, więc zajmuje mi to więcej czasu... no i do tego dochodzi jeszcze szkoła, więc...

5. Jak się zachowujesz kiedy jesteś zła?

Różnie. Czasami dziecinnie się obrażam, czasami mam po prostu ochotę przeklinać, a czasami szybko dochodzę do siebie.

6. Gdzie chciałabyś spędzić wakacje?

W sumie to gdziekolwiek, byleby z fajnymi ludźmi

7. Jakie jest twoje największe marzenie?

Nie mam jakiegoś wielkiego marzenia do którego dążę przez całe życie (jestem na to zbyt leniwa xD). Po prostu staram się żyć chwilą i tym co jest teraz. Ale myślę, że chciałabym się w czymś wybić, nie być "dobra" we wszystkim, być w choćby jednej dziedzinie doskonała.

A takim myślę fajnym prezentem na 18-stkę dla większości wattpadowiczów byłoby wydanie ich własnej książki... Tak więc zabieram się do pisania, puki jeszcze mam czas! :)

8. Jak wpływa nia ciebie obecność nielubianej osoby?

Nie mam nikogo, kogo bym nienawidziła z całego serca, ale jest parę osób które po prostu mnie denerwują. Wtedy jeśli jesteśmy w większym gronie, to staram się rozmawiać z kimś innym (omg, to tak mądrze zabrzmiało :D )

9.  Jaka jest twoja ulubiona postać z bajki?

Moją ulubioną bajką w dzieciństwie były smerfy, ale nie potrafię wybrać żadnego z nich :c

10.  Kto jest twoim idolem?

Jeśli chodzi ogwiazdę, to nie mam takiej, jestem neutralna, ale jest wiele osób, które swoim zaangażowaniem i umiejętnościami mi zaimponowały.

11.  Jakie książki czytasz?

Głównie fantasy i wszystkie pokrewne, ale lubię też od czasu do czasu poczytać sobie inne gatunki (jestem bardzo wszechstronna), tylko nie mogę znieść niektórych książek obyczajowych, w których nic się nie dzieje. Niektóre są po prostu śmieszne, i dlatego je czytam, ale niektóre... zero akcji, zero ciekawych wątków, zero śmiesznych scen. Porażka. (oczywiście nie obrażając wszystkich obyczajowych, bo niektóre są całkiem fajne)


Przepraszam, ale nie nominuję nikogo. Jestem zbyt mało kreatywna (albo zbyt leniwa) żeby wymyślić pytania ;)

*~*Powiadamiam wszystkich czytających, że nowy rozdział pojawi się już niedługo  :)

Piąty żywiołOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz