Liebster Award po raz drugi

1.3K 90 11
                                    

Dziękuję za nominację @CharlieEileen

Moje odpowiedzi:

1. Skąd czerpiesz pomysły?

Odpowiadałam już po części w poprzednim zestawie pytań, tak więc powiem krótko: z książek i swojej głowy.

2. Ulubiona potrawa?

Długo by wymieniać...

Ale jedną z lepszych jest lasagne

3. Do życia podchodzisz realistycznie, pesymistycznie czy optymistycznie?

Jestem wielką optymistką która momentami zmienia się w pesymistko-realistkę.

4. Jesteś typem domatora czy imprezowicza?

Cóż... raczej wolę spędzać czas w domu, ale...

5. Twoja ulubiona książka to?

Przeczytałam baardzo dużą ilość książek, z tego wiele było bardzo dobrych, ale chyba na pierwszym miejscu pozostają Eragon i Zwiadowcy.

6. Pierwsza piosenka która teraz przychodzi ci do głowy?

Imagine Dragons - Radioactive (nie mam zielonego pojęcia, dlaczego akurat ta xD)

7. Ulubiony horror?

Nie czytam/oglądam horrorów (mam na to zbyt bujną wyobraźnię)

8. Twój ulubiony kolor?

Często mi się zmienia, ale chyba aktualnie pomarańczowy albo czarny (fajny jest też niebieski, jasnozielony, czerwony, ... itd. :D )

9. Gdybyś miała wybrać na rozwidleniu dróg poszłabyś w prawo czy w lewo?

W lewo. 

10. Lubisz matematykę?

To może wydawać się dziwne, ale tak...

Ale liczyć nie umiem :P (zadania rozwiązuję poprawnie, tylko mylę się w obliczeniach)

11. Którą cyfrę 0-10 wybierasz?

7.

12. Czy masz jakieś życiowe motto? Jeśli tak to jakie?

Umiesz liczyć, licz na siebie :P

Tak naprawdę, to nie mam jednego motta za którym bym ślepo podążała, ale jest kilka mądrych cytatów/mott które czasami mnie prowadzą. Jednym z nich jest: "Najważniejszy moment w Twoim życiu dzieje się właśnie teraz" - czyli coś, co motywuje takiego niepoprawnego lenia jak ja do pracy :)

~*~

Znowu nikogo nie nominuję, po prostu uważam że większość osób które mogłabym nominować już została nominowana, więc nie ma sensu :)

I... Możecie mnie zabić, jeśli do końca tygodnia nie pojawi się nowy rozdział

Piąty żywiołOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz