-2

6 1 0
                                    

...

Uyandığımda hastanedeydim. Jimin yoktu sanırım gitmişti. Odanın kapısı açıldı Jungkook gelmişti. Ona gülümsedim. Çok tatlı bir tipti. Ama şuan gözlerinde üzüntü vardı.

Jungkook: Ju Kyung sen iyi misin? Bir anda bayıldın. Tutmazsam başın düşecekti.

Ju Kyung: şey beni sen mi tuttun?

Jungkook: evet neden?

Ju Kyung: şey hiç yok birşey.

Demek ki yanlış görmüştüm. Jimin beni tutmamıştı. Jungkook tutmuştu. Peki sesi Jungkook'un sesine benzemiyordu ama? Bu nasıl olur ki? Hayal mi gördüm? Halisinasyon muydu?  Yoksa Jungkook yalan mı söylüyordu? Tam o sırada içeri doktor girdi birkaç ilaç verdi ve gidebilirsiniz dedi. Ayağa kalkmaya çalıştım ama olmuyordu. Ne olduğunu anlamadan Jungkook beni kucağına aldı bende refleks olarak ellerimi oyun boynuna yerleştirdim. Bana gülümsedi. Bende gülümsemek istesem bile çok utanıyordum. Kapıdan çıkarken Jimin'i gördüm. Bana ve Jungkook'a kötü bir bakış attı.

Jimin:iyi olmana sevindim

Ju Kyung: teşekkürler.

Jungkook: jimin telefonda bir işim vardı. Sen Ju Kyung'u alabilir misin?

Jimin:tamam sen git.

Beni bir anda almasıyla üstüne yapıştım yanaklarımız çok yakındı. Ama benden uzaklaşmak ister gibi bir hali vardı. Bu beni istemsizce mutsuz etmişti.

- jimin

Aslında bayıldığın da  onu tutan bendim ama söyleyememiştim. Onunla yakınlaşmaktan korkmuştum. Çünkü hiçbir kadına güvenemezdim. Ondan uzaklaşmaya çalıştığımı anladığı için suratını astı. Gözleri çok güzeldi. Ve yüzüde bembeyazdı. Jungkook'un kucağında onu gördüğümde çok kıskanmıştım. Nedenini bilmeden sadece benim olsun istiyordum. Uyurken telefonunu alıp numarasını kaydettim.

...
- Ju Kyung

*Bir yeni mesajınız var.

+82 45* ** **
Ju Kyung daha iyi misin?

Ju Kyung
İyiyim ama siz kimsiniz?

+82 45* ** **
Jimin. Ve iyi olman sevindim.

*Jimin olmak kaydedildi.

Ju Kyung
Teşekkürler Jimin. Numaramı nerede buldun peki?

Jimin
Arkadaşlardan aldım.

Ju Kyung
Anladım.

Jimin
İyi geceler Kyung.

Ju Kyung
Sanada Jimin. Yarın görüşürüz.

Jimin
Görüşürüz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Betrayal // PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin