Part 18

6 1 0
                                    

*Angel:[Μπήκα μέσα στο σπίτι και είδα ότι δεν ήταν κανείς κάτω.. Ανέβηκα πάνω στο δωματιο μου και εκεί ήταν που άκουγα κλάματα απεξω.. Άνοιξα την πόρτα και είδα την μητέρα μου να κοιτάει παλιές μου φωτογραφίες.. Καθόταν στο κρεβάτι μου και κοιτούσε παλιές φωτογραφίες.. Μπήκα μέσα και πήγα και έκατσα στα γόνατα μπροστά της..]Γιατι κλαις μανούλα μου;; [Στην φράση αυτή σήκωσε το πρόσωπο της και με είδε.. Είχε μείνει άφωνη.. Είχα αλλάξει πολύ..] Δεν έχω αγκαλίτσα;; Ηθελες να γυρίσω, γύρισα λοιπόν..
*Leila:Το παιδί μου.. Το μωρό μου.. Δόξα το Θεό είναι καλά.. Αγάπη μου, έλα εδώ..
*Angel:[Είπε και με έχωσε στην αγκαλιά της.. Σφιξε,σφιξε τωρα που μπορείς..] Μαμά σε αγαπάω πολύ.. Αλλά δεν ανασαίνω.. [ειπα και χαμήλωσε την δύναμη της..] Δεν θα έκανα καμία τρελά μανούλα μου.. Σου υποσχέθηκα ότι θα προσπαθήσω να μείνω ζωντανή για την μανούλα.. Ο μπαμπάς;;
*Leila:Σε ευχαριστώ Θεέ μου που το παιδί μου είναι ζωντανό.. Ευχαριστώ.. Σε ευχαριστώ που δεν έκανες καμία τρελά,δεν θα το άντεχα.. Ο μπαμπάς σου.. Ο μπαμπάς σου μάλλον έβαλε μυαλό, αν θέλεις να μάθεις αυτό, αν γιαυτό το έκανες, μάλλον λειτούργησε.. Έχει απελπιστεί.. Έχει φρουρούς που σε ψάχνουν παντού..
*Angel:Αυτό ήταν το σχεδιο.. Αλλά δεν μπορούσα να πω τίποτα σε κανέναν, ο μπαμπας έχει την ικανότητα να διαβάζει μυαλά και μετά θα ησύχαζε.. Και δεν θα με βρουν πουθενά όμως.. Γιαυτό και άλλαξα την εμφάνιση μου.. Ξέρω οτι η Μόνικα και ο Damon ήταν κάθε μέρα στην Γη και μην πεις τίποτα.. Σε εμπιστεύομαι..
*Leila:Η μανούλα είναι τάφος μωρό μου..
*Angel:[μπήκε μέσα ο πατέρας μου.. Κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα, με τις πιτζάμες, ούτε καν ρούχα και ήταν 12 και το μεσημέρι.. Του χρειαζότανε.. Τον λυπαμαι, αλλά του χρειαζότανε αλλιώς δεν θα ξυπνουσε..]
*Helias:Τι φωνάζεις βρε Leila;;Θαρρείς και γύρισε η Αγγελικούλα μου κάνεις.. Η δεσποινίς;; Την εξυπηρέτησες;; Συγνώμη για το χάλι μου δεσποινίς
*Angel:Heart..
*Helias:Δεσποινις Heart..
*Angel:[πήγε να βγει από το δωμάτιο, αλλά ξαναγύρισε..]
*Helias:Συγνώμη Heart είπατε;;
*Angel:Ναι.. Έχει κάτι το επιθετο μου;;
*Helias:Όχι, τίποτα απολύτως.. Απλά να μια ερώτηση ήθελα να σας κάνω..
*Angel:Παρακαλώ.. [και από την μία να βλέπω την μαμα μου να είναι έτοιμη να ξεσκιστεί στα γελοία και από την άλλη,να θέλω να κλάψω τόσο που είναι στα μαύρα του τα χάλια για εμένα..]
*Helias:Ξέρετε ότι με λενε και εμένα Heart έτσι;;
*Angel:Φυσικά Helia, σε ξέρω..
*Helias:Με ξέρετε;;
*Angel:Μα ναι..
*Helias:Μπορω να σας μάθω και εγώ τότε;;
*Angel:Μα φυσικά.. Angelica Heart, πριγκίπισσα και εκλεκτή των Αγγέλων,της γνωστής οικογένειας Heart..
*Helias:Χάρηκα τότε..
*Angel:[λέει και πάει να βγει έξω και 3..2..1..εγκεφαλικο.. Για το πότε γύρισε και με κοιτούσε με βλέμμα κουκουβάγιας..]
*Helias:Πως είπατε;;
*Angel:Μπαμπά;; Θα κόψεις τον πληθυντικό και θα έρθεις να με αγκαλιάσεις επιτέλους;; Η να σηκωθώ να ξαναφύγω;;
*Helias:Το παιδί μου.. Leila, γύρισε η μικρή.. Έλα εδώ..
*Angel:[είπε και με έχωσε μέσα στην αγκαλιά του..]
*Leila:Το ξέρω ότι γύρισε.. Την είδα.. Είσαι πολύ τυχερός που είναι ζωντανή..
*Angel:[καλέ αυτός σφυγγει πιο πολύ από την μαμά..] Μπαμπά πονάω..
*Helias:Συγνώμη αγάπη μου.. Συγνώμη για όλα.. Δεν θα σε ξανά κάνω να αισθανθείς έτσι ποτέ, μόνο μην ξαναφύγεις.. Οι φρουροί μου όλοι είναι άχρηστοι, πως και δεν σε βρήκε κανείς;;
*Angel:Δεκτή, αρκεί να μην ξανακάνεις τα ίδια.. Μπαμπά, είμαι μια Heart.. Άλλαξα για να μην με βρουν, σιγά μην έδινα κανονικά στοιχεία.. Είμαι η κόρη σου, έχουμε το ίδιο μυαλό σου αρέσει δεν σου αρέσει κάποιες φορές.. Είμαι ετ[έτοιμη να αναλάβω την θέση μου,ήμουν έτοιμη να πω,αλλά ακολούθησε ένα θαύμα..]
*Heilas:Ξέρω ότι είσαι έτοιμη να αναλάβεις.. Το ήξερα από πάντα ότι είσαι.. Απλά δεν ήθελα να το δω, τυφλωθηκα όταν χάσαμε την Ολυμπία σε τόσο μικρή ηλικία.. Θύμωσα με τον εαυτό μου και ορκίστηκα να σε προστατεύω αιώνια, ώστε να μην χάσω εσένα τουλάχιστον..
*Angel:Χαίρομαι που το ξέρεις.. Είμαι γνήσια Heart ξέρεις.. Πάνε να κάνεις αναγγελία ότι έφτασα.. Δεν φεύγω εδώ θα είμαι, έχω να πάρω κάποιον τηλέφωνο, έναν που μου έδειξε ότι νοιάζεται αρκετα που υπάρχω.. [ειπα και έφυγε και πήρα τον Damon τηλέφωνο..] Damon..
*Damon:Τι εκανες;; Μπορείς να μου πεις τι;; Γιατί κρύβεσαι;; Γιατί με μπλόκαρες;; Πες μου που είσαι να έρθω να σε πάρω.. Άμα θέλεις δεν θα σε επιστρέψω απλά πες μου που στο δι@ολο είσαι, έχω φάει όλο τον κόσμο των Θνητών για να σε βρω.. Αυτό το παιχνιδάκι πάει να με τρέλανει..
*Angel:Σιγά, σιγά παιδί μου ο Χριστός.. Δεν κρύβομαι.. Πήρα απλά να σου ανακοινώσω κάτι.. Να έρθεις να με πάρεις;; Δεν μπορείς, δεν με δινουν πλέον.. Είμαι στο βασίλειο μου Damon, γύρισα μόνη μου.. Πες στον πατέρα σου να βγάλει αναγγελία και ευχαριστώ που ήσουν δίπλα στην Μόνικα και ευχαριστώ τον πατέρα σου για την συμπαράσταση και την βοήθεια που έδειξεστον δικόμου..
*Damon:Στο βασίλειο;; Ερχομαι από εκεί..
*Angel:Damon, όχι θελω[να μείνω με την οικογένεια μου θα του έλεγα, αλλά πρόλαβε και μου το έκλεισε..] Μου το έκλεισε..
*Leila:Και δεν τσατιστηκες;;
*Angel:Όχι..
*Leila:Εσύ όντως άλλαξες.. Τι σου κάνανε παιδί μου εκεί που πήγες και άλλαξες έτσι;;
*Angel:Τίποτα.. Μεγάλωσα μαμά, ωριμασα..
*Leila:Ωριμη ήσουν..
*Angel:Τώρα ομως είμαι πολύ.. Δεν θέλω να πάω στον ψυχολόγο.. Από τότε που ηρέμησα από την βαβούρα που μου προκαλούσε ο μπαμπάς, το όνειρο, μαλλον ο εφιάλτης σταμάτησε να εμφανίζεται..
*Leila:Δεν θα πας.. Εφόσον δεν θες, δεν θα πας..
*Angel:Σε ευχαριστώ πολύ μαμά..
*Leila:Τιποτα αγάπη μου.. [και την αγκάλιασα..] Βλέπω και tattoo χτυπισες..
*Angel:Ναι.. Είναι για να κουβαλάω πάντα τον Liam μαζί μου.. Από τότε που το έκανα ηρέμησα.. Και πιστεύω πως και αυτός..
*Leila:Είσαι έξυπνο κορίτσι Angelica..
*Angel:[και ανοίγει η πόρτα και μπουκάρει ο πατέρας μου..] Μπαμπά.. For the love of God, με τρόμαξες.. Και χτυπά και καμιά πόρτα..
*Helias:Στις διαταγές σας πριγκίπισσα Αγγελική.. Που ήσουν τόσο καιρό;;
*Angel:Στην Γη.. Δεν έχει σημασία που, σημασια έχει ότι τώρα γύρισα και δεν φεύγω, ήρθα για να μείνω.. [λέω και ανοίγει τόσο δυνατά η πόρτα και μπουκάρει μέσα ο Damon,με είδε και σαστισε, έμεινε στην θέση του σαν άγαλμα, όλοι άχτι με αυτήν την πόρτα θα μου την σπάσουν καμία ώρα..] Εεεε σιγά την πόρτα κύριε δαίμονα, θα μου την σπάσετε.. [τον ειρωνευτηκα και μου χαμογέλασε.. Ήρθε προς το μέρος μου και με έχωσε μέσα στην αγκαλιά του..] Hello?? Εύθραυστο.. [ειπα και χαλάρωσε την δύναμη του..]
*Damon:Γύρισες.. Δόξα τον Θεο.. Μην μου πεις μονο σε παρακαλώ ότι ισχύουν τα ίδια.. Πόσο χαίρομαι που είσαι εδώ, που γύρισες ξανα πισω.. Με τρόμαξες βούρλο..
*Angel:Επικαλέστηκες Θεό;; [ειπα και με κοίταξε τρομοκρατημένος και κούνησε καταφατικά το κεφάλι του, τότε του έκανα σήμα για φερμουάρ το στόμα μου ότι δεν θα το πω πουθενά..] Γύρισα και ήρθα για να μείνω.. Δέχομαι την θέση μου και όχι δεν ισχύουν τα ίδια, θα μπορείς να μου μιλάς οπότε θέλεις, η φρουρά αποσύρετε.. Και εγώ χαίρομαι που είμαι ξανά εδώ.. Ελπίζω όλοι όσοι με αμφισβητούσατε να πήρατε το μάθημα σας.. Μπαμπά, Damon, ελπίζω να μην χρειαστεί να σας ξανά αποδιξω οτι δεν είμαι μωρό.. Και εεείίί δεν είμαι βούρλο.. Και ξέρω τι σε βασανίζει, ξέρω ότι περιμένεις μια απάντηση και η απάντηση είναι ναι,ναι θέλω Damon.. Αλλά υποσχεσαι εδώ μπροστά στους γονείς μου ότι θα συμμετέχω και η γνωμη μου θα μετράει..
*Damon:Εγώ χαϊδευτικά το ειπα.. Δεν χρειάζεται να το ξανακάνεις πιστεύω, φτάνει είστε.. Χαίρομαι.. Γιες.. Partners?? Deal, θα συμβάλεις παντού, οπότε θέλεις, όπου θέλεις.. Θα έχουμε τα ίδια δικαιώματα.. Και τις ίδιες αμελητέες υποχρεώσεις..
*Helias:Μην μου το ξανακάνεις αυτό σε παρακαλώ..
*Angel:Θα δούμε πως θα τα πάτε.. Είστε σε δοκιμαστικη περίοδο.. Σύμφωνοι λοιπόν.. Τα πάντα μισά μισά και πάντα όλα για όλα..
*Damon:Ωραία.. Θα το γιορτάσουμε;;Τι;; γύρισες..
*Helias:Έχω βγάλει ήδη ανακοίνωση, ενημέρωσε τον πατέρα σου Damon να βγάλει ανακοίνωση και αυτός και να ερθετε θα σας περιμένουμε..
*Angel:[κούνησε το κεφάλι του καταφατικά και πήγε να φύγει..] Κύριε δαίμονα;; [ειπα και γύρισε και μου χαμογέλασε..] Σας χρωστάω έναν χορό, δεν το ξεχνάω.. [ειπα και μου χαμογέλασε και έφυγε..] Λοιπόν πως πανε τα πράγματα στο βασίλειο;; [λέω και κοπανάει η πόρτα και μπουκάρει η Μόνικα.. Θα με πεθάνουν σήμερα..] Μόνικα Berlin, σιγά παιδι μου, θα μου γκρεμίσεις την πόρτα.. Εεεε ρε κόλλημα με την πόρτα όλοι σας.. [ειπα και απλά κάθεται και με κοιτάει..] Τι έπαθες παιδί μου και κοκαλωσες;; Εγώ είμαι η Angel σου, ο βλακας σου, το άλλο σου μισό.. Δεν θα έρθεις να με αγκαλιάσεις;;
*Μονικα:Έχουν δίκιο.. Γύρισες.. Παναγία μου.. Πως άλλαξες έτσι;; [ειπα και την έχωσα στην αγκαλιά μου..] Μου έλειψες ρε μουργο μου.. Γιατί πήρες πρώτα εκείνον και όχι εμένα;; Γιατί το έμαθα από εκείνον ότι είσαι εδω και όχι από εσένα;;
*Angel:Είδες;;New me.. Και εμένα μου έλειψες βλακα μου.. Έπρεπε πρώτα να μιλήσω μαζί του και να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα, θα ερχόμουν σπίτι σου για έκπληξη για να δω και την νονά και τον νονό, αλλά με πρόλαβε ο κύριος δαίμονας.. [ειπα και με κοίταξε περίεργα..] Μεγάλη ιστορία, θύμισε μου να σου πω μια άλλη φορά.. [της είπα χαμηλόφωνα..]Ηθελα να σου κάνω έκπληξη και μου την χάλασε το βλαμμένο.. Τέλος πάντων, είμαι εδώ τώρα και δεν φεύγω.. Το απόγευμα θα σε περιμένω να ετοιμαστούμε μαζί, είναι το πάρτυ της επιστροφής μου.. Μην αργήσεις, μην με στισεις..
*Μόνικα:Ωραία.. Θα είμαι εδώ.. Το έπιασα, οικογενειακά θέματα.. Σας αφήνω θα σε δω το απόγευμα..
*Angel:[Είπε και έφυγε..] Λοιπόν.. Το βασίλειο;;
*Helias:Το έχω και εγώ μια απορία αυτό..
*Angel:Τι ακριβώς εννοείς;;
*Leila:Από τότε που έφυγες και δεν έδωσες κανένα σημάδι, ο πατέρας σου έπεσε σε κατάθλιψη και σταμάτησε να ασχολείται με τις υποχρεώσεις αλλά και γενικά με το βασίλειο, δεν έκανε τίποτα μόνο κοιμόταν και που και που έτρωγε..
*Angel:Και τότε ποιος;; Το βασίλειο είναι
*Leila:Ζωντανο;;Ατρωτο;; Ακατανίκητο;; Θαρρείς και το διοικούσε ο μπαμπάς σου;;
*Angel:Ναι, μπορεί και καλύτερα απο τον μπαμπά.. Έβαλες κανέναν φίλο σου να αναλάβει μπαμπά;;
*Helias:Όχι.. Η μητέρα σου ανέλαβε.. Έκανε καλή δουλειά;;
*Angel:Μαμά;; Μπράβο ρε μαμά.. Όχι απλά καλή, καταπληκτική.. Το ήξερα ότι η μαμά μου είναι ικανή για πολλά, είναι ηρεμη δύναμη και καταπληκτική στις δουλειές τις.. Συγχαρητήρια βασίλισσα που κράτησε το βασίλειο όρθιο, όσο ο βασιλιάς του καταρεε από τον πόνο που είχε προκαλέσει ο ίδιος στο εαυτό του..
*Leila:Σε ευχαριστώ πολύ μωρό μου.. Δεν ήταν εύκολο..
*Helias:Το ξέρω.. Και σου ζητάω συγνώμη.. Δεν ξέρω τι θα πάθαινα αν έφευγες και εσύ..
*Angel:Όμως πότε δεν ήταν τίποτα εύκολο μαμά.. Πάντα διαλέγουμε τον δύσκολο τρόπο.. Δεν θα παθαινες τίποτα μπαμπά,δεν θα έκανα τόσο μεγάλο κακό σε κανέναν.. Από αύριο αναλαμβάνω την θέση μου και η πρώτη μου δουλειά είναι να δωθεί εντολή να χτίσουν δύο αγάλματα..
*Leila:Δυο;;
*Angel:Ναι μαμα, δύο..
*Leila:Το ένα το ξερω, το αλλο;;
*Angel:Εγώ θα το πω και αν θέλεις θύμωσε..[ειπα κοιτώντας τον μπαμπά μου, ο οποίος με κοιτούσε με ένα απορημένο βλεμμα..] Ενα έξω από το μαχητικό στρατόπεδο, εκεί που πέθανε η Ολυμπία.. [ειπα και έκανα μια παύση κοιτώντας τον μπαμπά μου ο οποίος φαινόταν περιφανος για εμένα..] Και ένα έξω απο την αποθήκη που άφησε την τελευταία του πνοή ο Liam.. [ειπα και ένα δάκρυ κύλισε από το μάγουλο μου, η μητέρα μου με ακούμπησε στοργικά ενώ ο μπαμπάς μου με κοιτούσε με ένα βλέμμα και δεν ξέρω ως τι να το πάρω..] Κοίτα δεν με νοιάζει αν δεν συμφωνείς, ο Liam ήταν, είναι και θα ειναι η πρώτη μου αγάπη, ο άνθρωπος που ήταν και στα δύσκολα και στα εύκολα δίπλα μου, απαλυνε τον πόνο μου και με κρατούσε ασφαλή.. Έδωσε την ζωή του για εμένα γ@μωτο μου, πρέπει να καταλάβεις ότι ήταν και είναι σημαντικός για εμένα..[ειπα και είχα αρχίσει να δακρύζω,έπεσα στα γόνατα και η μητέρα μου ήρθε και με αγκάλιασε..]
*Helias:Angelica μου σήκω επάνω αγάπη μου..
*Angel:Ματαιος κόπος μπαμπά, θα ξαναπεσω, όσο δεν είναι εδώ θα ξαναπεφτω και δεν θα είσαι εδώ πάντα για να με σηκώνεις ή να με βοηθάς να σηκωθώ.. [ειπα και ήρθε και με σήκωσε και με έβαλε μέσα στην αγκαλιά του.. Εκεί ξεκίνησα να κλαίω ακόμα πιο δυνατά..] Αμα ήταν εδώ, θα χαιρόταν πολύ που λογηκευτηκες.. [κατάφερα και είπα μέσα από τους λιγμους μου.. Γέλασε το κατάλαβα..]
*Helias:Θα γίνουν τα αγάλματα, όσο για τον Liam, θα ήθελα πολύ οπότε θέλεις να μου μιλάς γιαυτόν, οπότε θέλεις και μπορείς.. Τι ειναι αυτό;; Τατουάζ;; Angelica;;
*Angel:Ναι, είναι για τον Liam, έτσι αισθάνομαι ότι τον κουβαλάω πάντα μαζί μου.. Βασικά όλα τον θυμίζουν κατά κάποιο τρόπο.. Έχω ένα Λάμδα πίσω από το αυτί μου, εκεί κοντά τουλάχιστον, είναι από το όνομα του και αυτό εδώ, [ειπα και του έδειξα το χέρι μου] λέει to the moon and back, είναι ο συμβολισμός της αγάπης μου γιαυτόν.. Αυτό εδώ,[ειπα και του έδειξα δύο χέρια που σχεδόν ακουμπιουνται] είναι για το πόσο κοντά μπορείς να φτάσεις σε κάποια πράγματα, αλλά να μην μπορείς να τα αποκτήσεις, επίσης ήταν μια κίνηση που ο Liam τρελαινοταν με αυτήν και το τελευταίο..
*Helias:Μα δεν βλέπω άλλο..
*Angel:Όχι ακόμα.. Μην κράξεις.. [ειπα και γύρισα πλάτη και έβγαλα την μπλούζα..] Είναι αυτό.. Even Angels fall, τώρα αυτό σημαίνει δύο πράγματα και τα έχω νιώσει και τα δύο, ένα ότι ακόμα και ο άγγελος μπορεί να είναι κάτω στα πατώματα ζητώντας τον θάνατο του για την λιτρωση του και το δεύτερο μου θυμίζει πάλι λίγο τον Liam, ο οποίος ήταν Αγγελος και σκοτώθηκε στην μάχη, οπότε έπεσε και αυτός..




Τι κάνουν οι αναγνώστες μου;; ελπίζω καλά!! Σχόλασα και είπα να ανεβάσω παρτ.. Stay tuned

Angels and Demons Where stories live. Discover now