*Sorrow:Angel, μην ακούς τι σου λέει.. Ξέχασε το.. Κανείς δεν μπορεί να κρίνει εκτός εσένα που ήσουν από την μέσα πλευρά..
*Damon:ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΑ;; ΤΙ ΤΗΣ ΛΕΣ;; ΒΟΎΛΩΣΕ ΤΟ.. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΣ ΜΙΛΆΕΙ ΈΤΣΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΆ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ..
*Esmeray:Φαίνεται ότι κανείς δεν της μιλάει έτσι, ενα κακομαθημένο είναι.. Έχω γνώμη και την λέω, δεν μπορείς να μου το απαγορεύσεις..
*Angel:[Δεν μπορούσα να παρακολουθήσω την συζήτηση ήταν η αλήθεια.. Θόλωσα με αυτά τα λεγόμενα..]
*Sorrow:Δεν σου ζήτησε κανεις να εκφέρεις την γνώμη σου.. Στα τσακιδια να την βάλεις την γνώμη σου και εσύ να πας στον δι@ολο..
*Adron:Μην της φωνάζεις..
*Sorrow:ΘΑ ΚΆΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ.. [του φωνάζω απειλητικά μπροστά στα μούτρα του και τον βλέπω να μαζεύεται..]
*Esmeray:Από την στιγμή που ήρθε αυτή εδώ μέσα γινόμαστε μπίλιες, δεν το βλέπεις;; Μας κατέστρεψε.. Έγινες μαλθακος Adriam και εσύ το ίδιο ηλιθιο υποκείμενο..
*Damon:Μάλιστα.. Nerezza ετοιμάσου για την μεγάλη αποστολή σήμερα,σε θέλω μαζί μου..
*Nerezza:On it boss..
*Esmeray:Εγώ;;
*Adriam:Θα σκεφτώ πολύ αν δεν σε διώξω από την ομάδα ΜΟΥ, όχι να μπεις στην αποστολή, αυτό ξεχνατο..
*Esmeray:ΤΙ;;
*Damon:Είσαι και κουφή;; Ειπα, ΘΑ ΣΚΕΦΤΏ ΠΟΛΎ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΔΙΏΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.. Άκουσες τώρα;; [φωνάζω μπροστά της και αυτή κάθεται σαν βρεγμένη γάτα..]
*Esmeray:Το άκουσες αυτό ηλιθιε άγγελε;;
*Sorrow:[ειπε ειρωνικά στην Angel..]
*Esmeray:Θέλει να με διώξει.. Και μάντεψε ποιος φταίει γιαυτό;; ΕΣΎ.. ΜΌΝΟ ΕΣΎ..
*Damon:ΒΟΎΛΩΣΕ ΤΟ.. [της φωνάζω και βλέπω να έχει πέσει πολύ ησυχία από την Angel.. Εκει που είναι όρθια και είναι λίγο στον κόσμο της(με την καλή έννοια..) την βλέπω να σοριαζεται κάτω μπροστά μου.. Τα έχασα κατευθείαν.. Κοκαλωσα..]
*Sorrow:Ξύπνα μ@λ@κ@ Damon.. ΞΎΠΝΑ.. ΒΟΗΘΆ ΜΕ.. [φωνάζω στα μούτρα του και ευτυχώς συνέρχεται..]
*Adriam:[Τον κοίταξα δολοφονικά για το πως με φώναξε και δοκίμασα να κάνω τελετουργηματα επάνω της, αλλά δεν έπιασαν..]
*Sorrow:Τι κανεις ρε τόση ώρα;; Οτι και να κάνεις δεν πιάνει..
*Adriam:Προσπάθησα να την επαναφέρω με τελετουργία, αλλά δεν έπιασε.. [λέω και σκέφτομαι κατευθείαν ένα ξόρκι από πολύ παλιά.. Είναι δυνατό ξόρκι και μακαρι να πιάσει..] ENERVATE.. [Φωνάζω και βλέπω το στήθος της να ανεβοκατεβαινει με πιο έντονες κινήσεις..] Παναγία μου.. Δόξαση ο Θεός.. [λέω και μένουν όλοι κόκαλα.. Επικαλέστηκα διπλό πρόσωπο και ποιος ΕΓΏ και που ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΊΑ και ούτε καν μονό εεεε, ΔΙΠΛΌ..]
*Sorrow:Τι ειπες;;
*Adriam:Με άκουσες.. Δεν το μετανιώνω που το είπα.. [λέω και με κοιτάει ικανοποιημένος..] Πως είσαι Angel μου;;
*Angel:Καλά.. Γιατί ξαπλώνω στο πάτωμα;; Τι συναιβει;; Τι έγινε;; [ρωτάω αρκετά ταραγμένη..]
*Adriam:Λιποθύμησες.. Αυτό είναι όλο..
*Angel:Εντάξει.. Ξέρουμε την αιτία;;
*Esmeray:Εσύ λιποθυμας, εμάς ρωτας;; Εεεε ρε φίλε δες τι έχουμε πάθει..
*Angel:Can somebody shut her up,before i do it for good??[λέω και βλέπω τον Sorrow και τον Damon να χαμογελανε..] Damon;;
*Damon:Εσύ ΒΟΎΛΩΣΕ ΤΟ.. [λέω στην Esmeray..] Μην νευριάσεις κι άλλο σε παρακαλώ Αγγελική..
*Angel:Όχι, όχι.. Απλά ήθελα να μαθω αν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να κάνω σκοποβολή..
*Damon:Θέλεις;;
*Angel:Ναι αμέ.. Μπορώ όμως;;
*Damon:Ναι, γιατί να μην δεν μπορείς;;
*Angel:Δεν ξέρω μπορεί να βαρέθηκες καμία και να θέλεις να φύγεις,[λεω και ο Sorrow μου χαμογελάει θαρρείς και κέρδισα όχι έναν αγώνα, αλλά ολόκληρο πρωτάθλημα με αυτό που είπα..] μπορεί να έχεις καμιά δουλειά,να έχεις κανονίσει κάτι τελος πάντων με τους φίλους σου..
*Damon:Όχι.. Και να έχω κανονίσει κάτι με τα παιδιά και ειδικά με τον Τοντ, ξεκανονιζεται..
*Angel:Δεν θέλω να κρέμας τα παιδιά και να μην είσαι εντάξει στα ραντεβού σου,και ειδικά εξαιτίας μου..
*Damon:Μην λες βλακειες.. Οι μόνοι λόγοι να ξεκανονίσω με φίλους θα είναι αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο βασίλειο ή στην συμμορία, αλλιώς εσύ my little one.. Τώρα είμαι έξω μαζί σου.. Κανείς δεν είναι πιο πάνω από εσένα, να το ξέρεις αυτό..
*Angel:[λέει και περνάει το χέρι του από τον σβέρκο μου, με φέρνει κοντά του και με κλειδώνει σαν κεφαλοκλειδωμα.. Παρατήρησα ότι φοράει ένα διαφορετικό κολιε..] Nice one.. [λέω καθώς του δείχνω το κολιε..]
*Damon:Thanks.. Δώρο της αδερφής σου ήταν.. Το τελευταίο δώρο που μου έκανε..[λέω και το βάζω μέσα από την μπλούζα μου για να μην το χάσω..]
*Angel:Ohhhh sh*t, sorry then.. Και εγώ έχω αυτό από τον Liam, το ποιο δεν το βγάζω ποτέ από πάνω μου.. [του λέω και του δείχνω το βραχιόλι μου..] Αμα δεις μέσα στην καρδούλα έχει μια φωτογραφία μας μαζί και χαραγμένα τα αρχικά μας.. Plus έχω 3-4 tattoo that remind me of him..
*Damon:Είναι όμορφο.. Είχε γούστο.. Είσαι χαζή;; Permanent mark?? Εγω δεν θέλω να τα βλέπω επάνω σου όταν παντρευτούμε..
*Angel:[Λέει θυμωμένος..]Well too bad.. I'm not erasing them.. It's my body, I'm the only one controlling it.. End of discussion..
*Damon:Don't end of discussion me.. Δεν μπορει να είμαστε παντρεμένοι και να έχεις tattoo από έναν πρώην και πόσο μάλλον πεθαμένο..
*Angel:Exactly.. ΝΕΚΡΌ.. ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.. ΕΊΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ.. Δεν έχεις κάτι να ζηλέψεις από αυτόν.. Εγώ αυτά τα tattoo δεν τα σβήνω ο κόσμος να χαλάσει..
*Damon:Angel;;Είναι πως να σου το πω τώρα,γ@μωτο;;Θα παντρευτουμε και δεν θέλω να έχεις σημάδια αλλού επανω σου..
*Angel:Well that's too sweet,but babe it's not his signs, it's only about him, just for a reminder, that's he was, he is and he will be a part of my entire f*cking life..
*Damon:Καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά πρέπει και εσύ να με καταλάβεις..
*Angel:Dude.. Damon relax already.. Δεν βγάζω τα tattoo, σε καταλαβαίνω και καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά δεν θα γίνει κάτι τέτοιο.. Άμα ήταν συγγενείς θα με άφηνες να τα έχω, but not for him, too bad, but I'm not gonna listen too you this time, sorry..
*Esmeray:Πες μας και μια φορά που τον άκουσες ας πούμε και δεν έκανες το δικό σου..
*Angel:Πες μου πότε ακριβώς ζήτησα την άποψη σου;; [λέω και πάει να μιλήσει..]Ah, ah, ah, ah save it.. I don't wanna hear it.. Φαντάσου το λίγο.. Έχω καλύτερη ζωή από την δική σου.. [λέω και ξεφυσαει ειρωνικά..] Μα είναι αλήθεια,αλλιως δεν θα ασχολιώσουν όλη την ώρα με την δική μου, αλλά με την δική σου..
*Damon:That was actually a good one.. Impressed miss..Το αφήνω στην άκρη προς το παρόν.. Πάμε για σκοποβολή τώρα;;
*Angel:Thank sir.. Εγω το αφήνω για πολύ καιρό στην άκρη πάλι..Ναι αμέ, εννοείται..
*Damon:Θα σε πάω σε ένα διαφορετικό μέρος σήμερα.. Sorrow, είσαι επικεφαλής μέχρι να γυρίσω..
*Sorrow:On it boss..
*Damon:Μην πάρεις καμία πρωτοβουλία μόνος σου και φύγουμε με το κεφάλι μέσα.. Τηλεφώνησε μου πρώτα να το συζητήσουμε..
*Sorrow:Δεν είναι ούτε η πρώτη, αλλά ούτε η τελευταία φορά που με αφήνεις στο πόστο σου,ξερω τι να κάνω.. Απορώ δεν βαριέσαι να τα λες ξανά και ξανα;;Πανε να περάσεις λίγο χρόνο με την κοπέλα σου, όλα θα είναι υπό έλεγχο..
*Angel:Θα ήθελα πολύ να έρθεις μαζί μας.. Σε πάω πολύ.. [λέω στον Sorrow..]
*Sorrow:Και εγώ σε πάω μικρή.. Θα ήθελα να έρθω αλλά
*Adriam:ο Sorrow είναι το δεξί μου χέρι, ο έμπιστος μου.. Προτιμώ όταν λείπω να είναι εδώ..
*Angel:Το κατανοώ και χαίρομαι γιαυτό.. Έχεις κάποιον που να μπορείς να στηρίζεσαι, όπως εγώ την Μόνικα..[λέω και μου έρχεται να πάθω εγκεφαλικό..] Ωχχχχχχ αμαν.. Μωρό μου, τι ώρα είναι;;
*Adriam:Εεεεεεε δεν θα είναι καμιά 4 πάρα.. Γιατί;;
*Angel:Αμάν.. Θα με σκοτώσει η Μόνικα.. Με το που σχολάσαμε και είδε ο μπαμπάς μου ότι περνάει η ώρα και δεν επέστρεψα θα πάρει τηλέφωνο την Μόνικα, αυτή θα πει οτι δεν ξέρει και θα γίνουν εκστρατείες σπίτι πάλι, την κόβω την δουλειά εγώ.. Οπότε πες μου ακριβή ώρα σε παρακαλώ..
*Adriam:[ανοίγω το κινητό μου και βλέπω ότι πάει πάρα τέταρτο..] Είναι και 43 πάει πάρα τέταρτο, τέσσερις πάρα τέταρτο εννοώ..
*Angel:Ωχχ Ωχχ Ωχχ Ωχχ.. [λέω και βγάζω το κινητό μου και την καλώ στο πρώτο ντουτ το απαντάει..]
*Μονικα:Είσαι απίστευτη, σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου, έχεις χάσει το μυαλό σου τώρα τελευταία..
*Angel:[Και αλλά τέτοια πολλά..] Ααααααα να χαρείς.. Το κεφάλι μου δεν είναι για τέτοια.. Σε πήρε ο Helias τηλέφωνο;;
*Μονικα:Εσύ τι λες;; Εχει μια ωρα περίπου που τελείωσε η εκπαίδευση..
*Angel:F*CK.. Τι του είπες Μόνικα;;
*Μονικα:Ότι δεν ξέρω που είσαι.. Εξαφανίστηκες και δεν μου είπες τίποτα.. Προτιμούσες την κανονική εκδοχή μήπως;;
*Angel:For God's shake no, not at all.. Καλά έκανες.. Θα έχουμε εκστρατείες πάλι..
*Μονικα:Σίγουρα.. Ήταν αρκετά θυμωμένος..
*Angel:Γ@μωτο μου.. Και θα αργήσω να γυρίσω ακόμα..
*Μονικα:Εμμμ τι ακριβώς κάνεις και θα αργήσεις;;
*Angel:Ο Damon θα με πάει για σκοποβολή.. [της λέω και χαμογελώ μέχρι τα αυτιά, δεν περνάει απαρατήρητο από τον Damon και χασκογελάει με την αντίδραση μου..]
*Μονικα:Καλά.. Φαντάζομαι εσύ χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, σου αρέσουν αυτά τα περίεργα..
*Angel:Καλά φαντάζεσαι λοιπόν.. Με τον πατέρα μου τι θα κάνω;; Εχεις καμιά ιδέα μήπως;;
*Μονικα:Εεεε πάρε τηλέφωνο την μάνα σου και προετοίμασε την ψυχολογικά, είναι προτιμότερο να το ξέρει ο ένας τους τουλάχιστον..
*Angel:Μμμμμ not bad at all.. Αυτή είναι ενημερωμένη ότι έφυγα από το σχολείο έτσι και αλλιώς.. Thanks Μόνικα,εισαι θεά..
*Μονικα:I know..
*Angel:There you are my little diva.. Spread kisses to my godparents..
*Μονικα:I will Angel, I will.. Have fun.. Byeeee babe..
*Angel:I will.. Thanks.. Bye my love.. [λέω και το κλείνουμε.. Όλη η προσοχή έπεσε επάνω μου..] Τι έγινε ρε μάγκες;;
*Adriam:Έτοιμη να φύγουμε αγάπη μου;;
*Angel:Ναι.. Μισό να στείλω ένα μήνυμα στην μαμά μου ότι θα αργήσω και είμαι καλά και φύγαμε..
*Adriam:Γιατί δεν την παίρνεις τηλέφωνο;; Εγώ πιστεύω θα είναι καλύτερο να ξέρει ότι είσαι με εμένα, θα είναι πιο ηρεμη..
*Angel:Μμμμμ, δεν ξέρω..
*Adriam:Ξέρω εγώ.. Η μαμά σου είναι αλήθεια ότι με συμπαθεί πολύ..
*Angel:Ναι μάλλον και ο μπαμπάς μου για να θέλει να σε κάνει γαμπρό του..
*Adriam:Το μόνο που θέλει ο μπαμπάς μου και ο μπαμπάς σου είναι να ενώσουν τα βασίλεια και τις περιουσίες τους.. Εδώ και χρόνια προσπαθούν οι προηγούμενοι βασιλείς να ενώσουν τα βασίλεια,αμα καταφέρουν οι δικοί μας το unexpected δεν νομίζεις ότι θα υπάρχει κάποιο prize σε όλο αυτό;; Κάποια τιμητική;;
*Angel:Good point.. Απλά μαζί με όλους την πληρώνει και η Αρια και η Leila..
*Adriam:Αυτό είναι στο χέρι μας..
*Angel:Well, όχι ακριβώς.. Εγώ αν πω το οτιδήποτε στην μητέρα μου, ο πατερας μου το μαθαίνει σε δευτερόλεπτα με mind reading.. Οποτε την πληρώνει και η μαμά μου..
*Adriam:Ξέρεις ότι δυσκολευομαστε για το τίποτα.. Είμαστε αρκετά ικανοί για να τους σταματήσουμε, you know that??
*Angel:Well, yes.. Yes, I know.. Αλλά δεν ξέρω πως.. Έχεις κάτι on mind??
*Adriam:Οχι προς το παρόν, αλλά κάτι θα σκεφτούμε.. Οι δύο μας είμαστε μια δύναμη που δεν έχει να εμφανιστεί ξανά σε οποιοδήποτε βασίλειο.. Αυτό μας κάνει και ξεχωριστούς
*Angel:Και ακατανικητους..
*Adriam:True.. Αλλά το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να μείνουμε ενωμένοι..
*Angel:Αυτό το ξέρω και ότι και να μας βάλουν εμπόδιο και όσα εμπόδια και να μας βάλουν, οι δρόμοι μας θα μας βγάζουν τον έναν στον άλλον..
*Adriam:Χαίρομαι που αισθάνεσαι έτσι.. Τώρα ξέρω ότι έχουμε και το ίδιο σκεπτικό..
*Angel:Σαν δύο σταγόνες νερό;; [ρωτάω ειρωνικά και με σκουνταει απαλά στα πλευρά και χασκογελώ και παρασύρεται και αυτός.. Ανοίγω το κινητό μου και παίρνω τηλέφωνο την μαμά μου,στο δεύτερο ντουτ το σήκωσε..]
*Leila:Έπαθες κάτι;; Ηξερα ότι δεν είσαι στο σχολείο αλλά δεν ήξερα οτι θα αργήσεις τόσο.. Όλα καλά μικρή;;
*Angel:[ρωτάει ανήσυχη.. Και πριν προλάβω να απαντήσω πετάγεται ο Damon..]
*Damon:Όλα καλά Leila, η μικρή ειναι μαζί μου..
*Leila:Damon??
*Damon:Ναι;;
*Leila:Πάλι καλά, ανακουφιστηκα.. Τρόμαξα.. Έχει δύο ώρες περίπου που τελείωσε η εκπαίδευση σου και ο πατέρας σου νεαρή μου είναι έξαλλος..
*Angel:Let it be that way.. [λέω και με κοιτάει ο Damon εντυπωσιασμενος..] Oohhhh come on.. Πες μου μια φορά που ο μπαμπάς δεν είναι έξαλλος και ειδικά μαζί μου..[λέω και χαμογελάει ο Damon..]
*Leila:Kinda true..
*Angel:[λέει η μάνα μου και ο Damon γελάει..] Ρεεεε μην κοροϊδεύεις τον μπαμπά μου και μέλλοντα πεθερο σου.. [του λέω και του κόβεται το γέλιο μαχαίρι και μένει μ@λ@κ@ς επιτόπου, ενώ η μαμά μου γελάει μέσα από το τηλέφωνο..] Anyway,μαμα σε πήρα τηλέφωνο για να σου πω ότι θα αργήσω κι άλλο.. Σκέφτηκα να είσαι εσύ ενημερη τουλάχιστον..
*Leila:Καλά έκανες.. Εφόσον είσαι με τον Damon, όλα είναι εντάξει..
*Angel:Ωραία.. Με θέλεις κάτι άλλο;; [λέω βιάστηκα..]
*Leila:Γιατί βιαζεσαι μικρη μου σουπιά;;
*Angel:[μου λέει και γελάω..] Γιατί θα με πάει ο Damon για σκοποβολή..
*Leila:Αμαν αυτό το περίεργο μαζί σου, από μικρή το είχες.. Πιο πολύ για δαίμονας κάνεις, παρά για άγγελος..
*Damon:Γιατί Leila τι έχουν οι δαίμονες;;
*Leila:Κοίτα το ψαράκι πως πειραχτηκε κατευθείαν.. Και είπαμε θα σε κάνω και γαμπρό μου εσένα;;
*Angel:[ρωτάει η μάμα μου κάπως διστακτικά και ο Damon νευριάζει και αλλάζει χρώμα ματιών..] Μαμα φτάνει.. [λέω και πιάνω το χέρι του και επανέρχεται στο κανονικό..] Είσαι καλά;;
*Leila:Ναι γιατι;;
*Angel:Τον Damon ρωτάω.. Το αίμα του βράζει.. [λέω και ακούω την μάνα μου να γελάει.. Και αυτόν να με σφίγγει στην αγκαλιά του..] Είσαι αρκετά ζεστός..
*Leila:Έχω και hot γαμπρό λοιπόν..
*Angel:MUMMM.. FOR GOD'S SHAKE.. DON'T, JUST DON'T.. BYE ALREADY.. [λέω και κλείνω το τηλέφωνο..]Τι κάνουν οι αναγνώστες μου;; ελπίζω καλά!! Ξέρω ότι έχω να ανεβάσω αρκετό καιρό εδώ.. Plz don't kill me.. Δουλεύω και έχω αλλά πόσα πράγματα in mind.. Όμως από εδώ και πέρα υπόσχομαι ότι θα ανεβάζω πιο συχνά.. Be safe.. See ya on the next one..
YOU ARE READING
Angels and Demons
ParanormalΆγγελοι και Δαιμονες.. Δύο διαφορετικές κατηγορίες.. Τι θα γίνει όταν ο διάβολος συναντησει τον άγγελο της καρδιάς του;; ο άγγελος θα νιώσει κάτι για τον διάβολο;; θα δώθει ευκαιρία άραγε για να ζήσουν μαζί;; θα δώθει η ευκαιρία για να ζήσουν γενικά...