*Angel:[Η μαμά μου ήρθε να μπει μέσα για να μου φέρει να φάω.. Χτύπησε την πόρτα πάνω από 5 φορές και ξανά έφευγε γιατί δεν της απαντούσα.. Πόσες είπα;; 5.. Κάντε τες 6.. Καλωστην, που εξαφανιστηκες εσύ;;] Δεν πεινάω πλέον, μου κόπηκε η όρεξη.. Μάλλον λάθος, ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΈΚΟΨΕ.. [φωνάζω νευριασμενη..]
*Leila:Μην ξεσπας στο σώμα σου και άσε με να μπω, σε παρακαλώ.. Δεν είναι μαζί μου..
*Angel:Δεν πεινάω πλέον.. Μαμά είμαι κουρασμενη.. Θέλω να κοιμηθώ, αν δεν σε πειράζει.. [δεν την ειρωνευομουν, αλήθεια.. Πότε δεν την ειρωνευτηκα και δεν έχω λόγο να το κάνω άλλωστε..]
*Leila:Δεν θα σε απασχολήσω πολύ το υπόσχομαι..
*Angel:Εντάξει.. [δεν φταίει σε κάτι να την πληρώνει αυτή σχεδόν συνέχεια σκέφτηκα..] ALOHOMORA.. [Φωνάζω και ανοίγει η πόρτα και η μαμά μου με κοιτάει περίεργα..]Μπες μέσα.. [της λέω και μπαίνει και με το μυαλό μου κλείνω την πόρτα.. Έρχεται και κάθεται δίπλα μου.. Με παίρνει αγκαλιά και μου χαϊδεύει τα μαλλιά..]Πέρασα τοσο υπέροχα σήμερα και μου το χάλασε, μου το έβγαλε ξινό.. Μια φορά είπα να διασκεδάσω και εγώ, αλλά όχι εγώ δεν έχω αυτό το δικαίωμα.. Μόνο η Ολυμπία έλειπε ώρες ολόκληρες από το σχολείο και δεν της έλεγε τίποτα, μην σου πω την επιβράβευε κι ολας που το έκανε, αλλά εγώ όχι, δεν είμαι παιδί, ούτε το έχω ανάγκη κάποιες μέρες να μην πηγαίνω σχολείο.. Έχω πιο γεμάτο πρόγραμμα και από αυτόν που είναι βασιλιας.. Και τουλάχιστον αυτός το διάλεξε και ούτε του το κρυψαν 16 ολόκληρα χρόνια.. Δεν είμαι μικρή.. Του χρόνου ενηλικιωνομαι και αυτός ακόμα να το πάρει χαμπάρι.. Μερικές φορές αναρωτιέμαι και εγώ η ίδια, ξέρει ότι έχει άλλο παιδί εκτός την Ολυμπία;; [πήγε να μιλήσει η μαμά μου αλλά την πρόλαβα..] Ξέρω ότι ξέρει ότι ήσουν έγκυος και δεύτερη φορά και ότι πλέον έχει μόνο ένα παιδί και όχι δύο.. Αλλά κάποιες φορές με αντιμετωπίζει θαρρείς και αντιμετωπίζει τον χειρότερο εχθρο του.. Άσχετο που πιστεύει κάποιες φορές ότι δεν είμαι παιδί, [λέω και η μαμά μου με κοιτάει περίεργα..]τι μπορείς να ρωτήσεις και να συζητήσεις με ένα παιδί;; το ποσό λάθος είναι;; να του φωναξεις και να το κάνεις να αισθάνεται παρταλι;;Μια φορά πέρασα καλά και έγινε θέμα και μας βγήκε και ξινό..
*Leila:Χαλάρωσε.. Όλα εντάξει.. Θάρρεις και δεν έγινε.. Μην φύγεις πάλι σε παρακαλώ.. Ακόμα τώρα γύρισες.. Πέρασες καλά τουλάχιστον;; Κάτσε, κάτσε μας;; Ποιοι είναι οι μας;;
*Angel:Δεν φεύγω μαμα, μην ανησυχείς.. Ήταν σούπερ.. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο.. [της λέω και με κοιτάει περίεργα..] Ο Damon έκανε αυτό που σου είπε.. [λέω και με κοιτάει χαρούμενη και ενθουσιασμενη πως να μην το κάνει δηλαδή, τα μούτρα μου αστράφτουν όσο θυμάμαι την σημερινή μερα..] Λάτρεψα το μέρος κατευθείαν.. Ο Damon με σύστησε ως την κοπέλα του και την νόμιμη σύζυγο του.. [της λέω και μένει κάγκελο.. Πολύ θα ήθελα να της πω ότι όλο αυτό είναι ένα παιχνίδι, της το έχω ξαναπεί βέβαια, αλλά δεν ξέρει ότι είναι μέρος του σχεδίου ολα, αλλά ο μπαμπάς μου μπορεί να διαβάσει μυαλά δεν είμαστε για πλάκες και παιχνίδια..]Ειχε φάση.. Μια κοπέλα με μίσησε ήδη..
*Leila:Μπράβο τον Damon σαν γυναίκα του εεε;; [λέω και κουνάει θετικά το κεφάλι της..] Μωρέ μπράβο.. Μάλλον της αρέσει ο Damon..
*Angel:Ο οποίος δεν της έδειχνε καν ενδιαφερον και με άφησε να το χειριστώ μόνη μου το θέμα..
*Leila:Τι εκανες;;
*Angel:Την ζωή της κόλαση.. [της λέω και γελάμε.. Καλά, καλά ήταν όντως αστείο.. Οι δαίμονες πάνε στην κόλαση, όχι εεεε;; Καλά αφήστε το..] Το θέμα ειναι ότι όλη την μέρα με πρόσεχε ιδιαίτερα και ασχολούταν μονο μαζί μου.. Είδα μια άλλη πλευρά του Damon, μια γλυκη και τρυφερή που δεν την είχα ξαναδεί.. Αλήθεια θέλουμε να παντρευτουμε.. Να μην πάμε κόντρα στην μοίρα μας..
*Leila:Then do it.. Who's gonna stop you??
*Angel:My dad..
*Leila:Expect your dad..
*Angel:[λεμε ταυτόχρονα και γελάμε..] Μπορείς να πας να ξεκουραστείς.. Πάω να κάνω ένα μπάνιο και να πέσω για ύπνο και εγώ.. Αύριο έχει σχολείο..
*Leila:Καλά αγάπη μου.. Θα πάω.. Δεν θα φας καθόλου;;
*Angel:Μπα.. Δεν πεινάω πλέον μαμά..
*Leila:Έφαγες τίποτα όλη μέρα;;
*Angel:[Δεν είπα τίποτα.. Μετα από κάποια δευτερόλεπτα..] Τώρα γιατί μου το κάνεις αυτό;; [παει να φωνάξει πιθανότατα τον πατέρα μου, αλλά την προλαβαίνω.. Φωνές ακούγονται μέσα στο κεφάλι μου.. Της δείχνω να κάνει ήσυχια και ανοίγω την πόρτα..] ALOHOMORA.. [λέω χαμηλόφωνα με σιγουριά και η πόρτα ανοίγει.. Βγαίνω και πάω στην κουζίνα να πάρω ένα ποτήρι να πιω λίγο χυμό, αλλά ακούω τον πατέρα μου να μιλάει στο τηλέφωνο και δεν μπαίνω μεσα.. Απλά κάθομαι και κρυφακουω..]
*Helias:Ναι.. Ναι σου λέω.. Το σχέδιο μας δουλεύει μια χαρά.. Τα βρήκαν.. Θέλουν πλέον να παντρευτούν μόνοι τους.. Σιγά που κάναμε και κάτι σπουδαίο ρε Scott.. Εσύ απλά έκανες ένα ξόρκι στον γιο σου.. Εγώ ελέγχω την κόρη μου, το ανάποδο σε όλα όσα μου λέει, είναι τρελό να την βλέπεις να βγαίνει εκτός εαυτού, να τρελαίνεται και στο τέλος να κάνει αυτό που θέλω εγώ στην τελική..
*Angel:[WHATTTT?? WHAT THE ACTUAL HECK?? WHAT IS GOING ON?? ARE THEY REALLY PLAYING US??πρέπει να μιλήσω στον Damon και τα τηλέφωνα πλέον δεν είναι ασφαλή επιλογή.. Ώστε έτσι.. Μας εχουν σαν πιόνια.. Τώρα να το πιστέψεις αυτό;; Είναι αλήθεια;; Κατάλαβε ότι τον κρυφακουω και το είπε επίτηδες;; Ή είναι όντως αλήθεια;; Εφυγα σιγά-σιγά πάνω στο δωματιο μου και μπήκα μέσα κλειδώνοντας την πόρτα γύρισα και βλέπω την μαμά μου ακόμα εδώ.. Πήγα και καθησα δίπλα της..] Ο μπαμπάς στην κουζίνα μιλούσε με τον κύριο Scott στο τηλέφωνο.. Του είπε ότι τα κατάφεραν.. Ο μπαμπάς ελέγχει εμένα, τρελαίνοντας με και ο Scott έχει κάνει μαύρη μαγεία στον Damon, για να πάρουν αυτό που θέλουν.. Τώρα ή αλήθεια είναι ή με κατάλαβε ότι τον κρυφακουγα και το είπε επίτηδες.. Αλλά φαινόταν ότι μιλούσαν και πιο μπροστά γιαυτό, πριν φτάσω εγώ.. Δεν μπαινανε τότε στο θέμα,το συζητούσαν ήδη..
*Leila:Ουαου.. Τι θα κάνεις;; Τι θα κάνετε;;
*Angel:Απλό θα τον βάλω να πιει νερό από την μαγεμένη λίμνη, για να φύγει η μαύρη μαγεία, όσο για εμένα, νομίζει ότι παίζει με το μυαλό, αλλά guess what;;I'm smarter than he is..
*Leila:Αγγελική ξέρεις ότι η μαγεμένη λίμνη είναι σε απαγορευμένο σημείο για εμάς.. Ξέρεις ότι στο σημείο που κατοικούσαν παλιά μάγισσες ειναι απαγορευμένη περιοχή.. Εννοείται πως είσαι εξυπνότερη του, έχεις την σοφια και την εξυπνάδα από μικρή ηλικία.. Το DNA από τις γιαγιάδες σου πέρασε σε εσένα..
*Angel:Ναι το ξέρω, αλλά δεν θα το μάθει κανείς άλλος, έτσι;;
*Leila:Κάνεις άλλος.. Ένα από τα μικρα μας μυστικά..
*Angel:[Λέει και φεύγει.. Κάνω μπάνιο και πάω να κοιμηθώ όταν δονείται το κινητό μου.. Βλέπω μήνυμα από τον Damom..]
YOU ARE READING
Angels and Demons
ParanormalΆγγελοι και Δαιμονες.. Δύο διαφορετικές κατηγορίες.. Τι θα γίνει όταν ο διάβολος συναντησει τον άγγελο της καρδιάς του;; ο άγγελος θα νιώσει κάτι για τον διάβολο;; θα δώθει ευκαιρία άραγε για να ζήσουν μαζί;; θα δώθει η ευκαιρία για να ζήσουν γενικά...