Part 23

5 1 0
                                    

*Damon:Αου.. Πονεσα βλαμμένο.. Άμα δεν είχες αρχίσει εσύ εγώ δεν θα το συνέχιζα.. [της είπα για να την ηρεμήσω γέλασε και την αγκαλιασα μέχρι να ηρεμήσει και μετά με ξανά χαστούκισε..] Διπλό;; διπλό ρε πουστη μου;; όχι τίποτα άλλο έχεις και βαρύ χέρι και πονάει πολύ..
*Angel:Δεν φταίω εγώ, εγώ μια πλάκα πήγα να κάνω και εξελίχθηκε έτσι,που να ξέρω ποιος είσαι, από τότε που σε γνώρισα έχεις κάνει την ζωή μου άνω-κάτω και ζητάς και ρέστα.. Δεν πειράζει, πιθανότατα θα αφήσει σημάδι, οπότε σόρυ γιαυτό.. Τα μάτια μου;; ήταν εντάξει;;
*Damon:Και εγώ συνέχισα την πλάκα σου.. [της είπα και λίγο νευρίασε..] Εντάξει, εντάξει.. Ελπίζω να το λες με την καλή την έννοια!![ειπα και κούνησε θετικά το κεφάλι της..] Χαίρομαι.. Μια χαρά είσαι, δεν έχεις τιποτα πλέον, πιο κίτρινα και από τον ήλιο..
*Angel:Και να γιατί πας ακόμα Δευτέρα.. Ο ήλιος είναι πράσινος.. Πόσες έρευνες υπάρχουν που το αποδεικνύουν και επειδή θα την πεις την κοτσάνα το αισθάνομαι, άμα δεν είναι πράσινος είναι όλα τα χρώματα μαζί και κάνει αντανάκλαση στα μάτια μας και βγαίνει αυτό το άσπρο το δυνατό, αν και όλοι οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι είναι απλά πρασινος και τον βλέπουμε εμείς κίτρινο..
*Damon:Ναι είσαι μια χαρά και πάρα ζωντάνεψες μάλιστα.. Θα το πάρουμε το ρίσκο;;
*Angel:Πρέπει να μιλήσουμε λίγο.. Έχει να κάνει με αυτό, την αθανασια τελως πάντων.. Πάμε στο δωματιο μου;; εδώ έχει πολύ κόσμο,[ειπα και γύρισα να τους κοιτάξω όλους που μας κοιτούσαν..] πολλά αυτιά και θα πεταχτούν πολλές γνώμες και για να μην νευριασω ούτε εγώ, αλλά ούτε εσύ, καλύτερα να πάμε επάνω..
*Damon:Συμφωνώ απολύτως.. Και δεν πάμε λέω εγώ;;
*Angel:Ωραία.. ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΝΤΆ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ.. ΕΝΤΟΛΉ ΕΚΛΕΚΤΗΣ..
*Helias:Δεν θα τα πάμε καλά, άμα συνεχίσεις να μοιράζεις έτσι εντολές..
*Angel:My life, my way, go get a life and leave me alone please dad.. [ειπα και έφυγα και ο Damon με ακολούθησε.. Ανεβήκαμε στο δωματιο μου και μπήκαμε μέσα και κλείδωσα και με κοίταξε περίεργα..] Οοοο έλα τώρα.. Μπορεί να έδωσα εντολή, αλλά κάνεις θαρρείς και δεν ξέρεις τους γονείς μας.. Πιθανότατα θα έρθουν να κρυφακουσουν..
*Damon:Δεν θα μπορέσουν..
*Angel:[Είπε και τον έπιασα και είδα τι σκέφτεται..] I like the way you think.. [ειπα και νευρίασε..] Οοοοο έλα αφού ξέρεις ότι μου αρέσει να το κάνω αυτό.. Δώσε μου το χέρι σου.. [ειπα και τεντωσα το δικό μου και μου το έδωσε πιο εύκολα από την άλλη φορά, ένας μίνι ηλεκτρισμός διαπέρασε το σώμα μου.. Όταν συνηλθα, πήγαμε μια βόλτα στην αποθήκη που πέθανε ο Liam.. Κοιτούσε γύρω του συνέχεια, έβλεπε τα graffiti..] Καλως ήρθες στο μόνο μέρος που δεν μπορώ να επιτεθω, καλώς ήρθες στην αχίλλειο πτέρνα μου..
*Damon:Το μέρος του;;
*Angel:Το μέρος μας.. Ήταν το μέρος που χαλαρωναμε..
*Damon:Αχα.. Graffiti;;του άρεσε να ζωγραφίζει;; και εσύ τον κοιτούσες απλά;;
*Angel:Ναι, του άρεσε πολύ, αλλά περισσότερο αρεζε και αρέσει σε εμενα.. Ο Liam μου έμαθε πως να κάνω graffiti.. You see that one??[ειπε και του έδειξα την καρδιά.. Μου κούνησε θετικά το κεφάλι του..] Αυτό ήταν το πρώτο graffiti που κάναμε μαζί.. Έχει τα αρχικά μας και το φωτοστέφανο επειδή ήμασταν άγγελοι και οι δύο, και πάλι άγγελοι είμαστε αλλά σε διαφορετικές διαστάσεις.. Μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά κάθε φορά που το βλεπω γεμίζει η καρδιά μου.. Ότι θέλεις πες μου..
*Damom:Σημαντικο, I see.. Ωραία..Αυτό εδώ;;
*Angel:Αυτό είναι ένα δικό μου.. Το έκανα με το που πέθανε, είναι μια πεταλούδα και ως γνωστόν οι πεταλούδες συμβολίζουν το ότι θα θυμόμαστε κάποιον για πάντα, ή που δεν μπορούν να δουν τα φτερά τους και έτσι δεν ξέρουν το πόσο όμορφες είναι πραγματικά.. Έτσι ηταν και ο Liam, πάντα αμφέβαλλε για την ομορφιά του.. Πίστευε πως δεν μου αξίζει..Επίσης λένε ότι όταν κάποιος πεθάνει και δεις πεταλούδα να μην την σκοτώσεις γιατί είναι ο πεθαμένος που σε επισκέπτεται..
*Damon:Οου,υπαρχει νόημα πίσω από αυτο.. Ήταν πολύ όμορφος πάντως..Αυτό;; [ειπα και την ειδα που η όψη της άλλαξε κατευθείαν, από το τόσο λίγο χαρούμενη που ήταν σκοτείνιασε γενικά..] Είσαι καλά Angel??
*Angel:Εεεε;; ναι, ναι νομίζω.. Αυτό..αυτό
*Damon:Αμα δεν θέλεις δεν λες.. It's not that big of a deal..
*Angek:Well,actuallt it is.. Αυτό το graffiti το ξεκινήσαμε μαζί λίγες μερες πριν πεθάνει, δεν θα το τελειώσω ποτέ όμως, γιατί πρώτον δεν θα είναι το ίδιο χωρίς αυτόν και δεύτερον γιατί δεν ξέρω πως θα το ήθελε ακόμα και αν το ξεκινήσαμε μαζί, η ιδεα ήταν δική του στην αρχή, αλλά τον βοήθησα να το κάνει πράξη μέχρι ένα σημείο.. Και θα μείνει σε αυτό το σημείο.. Κανείς δεν μπαίνει εδώ μέσα οπότε κανείς δεν θα το πειράξει, αυτός ήταν ο κόσμος μας.. Έξω από εδώ είχαμε διαφορετικές ζωές.. Ο μπαμπάς μου δεν τον ήθελε κοντά μου.. Εδώ μέσα ήμασταν απλά οι εαυτοί μας, χωρίς κανέναν να μας λέει τι να κάνουμε.. Εγώ και αυτός και ο κόσμος δεν εμφανιζόταν πουθενά.. Ήμασταν μόνο εγώ και αυτός και αυτό ήταν το πιο χαρούμενο κομμάτι της ημέρας μου, της ζωής μου, το οποίο έχει πεθάνει για να ζήσω εγώ.. Αυτό είναι το πιο αποτελειωτικό χτύπημα από ολα.. Είχε αποστολή να με προστατέψει.. Όπως βλέπεις τα κατάφερε.. Δίνοντας την ζωή του για να έχω εγώ την δική μου..
*Damon:Ουαου.. A lot of meaning..
*Angel:Δεν μου το είχες εεε;;
*Damon:Όχι, είναι η αλήθεια.. Δείχνεις σε όλους ένα σκληρό αντράκι, αλλά όσο σε μαθαίνω καλύτερα βλέπω ότι είσαι ενα πολύ πονεμένο πλασματακι..
*Angel:Μάλιστα.. Το καλό που σου θέλω να το βλέπεις και να το γνωρίζεις μόνο εσύ αυτό.. Αν βγει προς τα έξω έχεις πεθάνει.. Μην με δοκιμάσεις.. Ξέρω που μένεις..
*Damon:Χαλάρωσε μικρή.. Δεν θα πω τίποτα.. Το μικρό μας μυστικό..
*Angel:Promise?? [λέω και του τεντώνω το μικρό μου δαχτυλάκι για pinky promise με κοιτάει παράξενα, αλλά το κάνει και αυτός..]
*Damon:Promise..
*Angel:Αυτό που έκανες μόλις είναι πολύ σημαντικό για εμένα.. Άμα σπάσεις το pinky promise για εμένα είσαι ένα τίποτα..
*Damon:Το κατάλαβα μικρή εντάξει.. Τι θα κάνουμε με το άλλο μας θεμα;;
*Angel:Εγώ δεν θα το κάνω.. [ειπα και με κοίταξε περίεργα..] Δεν είναι μόνο το ότι τους αγαπώ πολύ για να το κάνω, αλλά είναι ότι εγώ και ο Liam μιλήσαμε και μου ζήτησε να μην τον αναστήσω.. Μου είπε ότι δεν ήμασταν ο ένας το μισό του άλλου, ξέρει σε ποιον ανήκω και όταν έρθει η ώρα θα το δω και εγώ, αλλά λυπαται πολύ που δεν είναι αυτός.. Οπότε εγώ δεν ρισκάρω την ζωή της μητέρας μου, για το τίποτα όπως αυτοαποκαλέστηκε και ο ίδιος του.. [ειπα και είμαι σίγουρη πως αυτό το κρακ που ακούστηκε ήταν από την καρδιά μου αν και πολύ θα ήθελα να έχει ακουστεί από κάπου αλλου..]
*Damon:Και του μπαμπά σου Angel.. Μην κάνεις πως δεν σε νοιάζει, ξέρω ότι είσαι σκληρή μαζί του μετά από όλα όσα έκανε, αλλά show a little mercy..
*Angel:No, mercy Damon.. No mercy.. Έπαθα και έμαθα.. Έγιναν πολλά, δεν έφταιγα και πλήρωσα.. Εννοείται πως τον αγαπώ, αλλά πρέπει να είμαι και σκληρή όταν έχω δίκιο.. Εσύ τι θα κάνεις;; η απόφαση είναι δική σου..
*Damon:Εγω;;εγώ δεν ξέρω, δεν έχω μιλήσει με την αδερφή σου, δυστυχώς..
*Angel:Γιατί;;
*Damon:Γιατί δεν μου σηκώνει το τηλέφωνο.. [της λέω λίγο φανερά νευριασμενα και γελάει..] Nice laugh Heart..
*Angel:[κατευθείαν κοκαλωσα.. Ηρθε κατευθείαν στο μυαλό μου μια σκηνή που με έκανε ο Liam να γελάσω τοσο πολύ που μετά είπε ακριβώς την ίδια πρόταση.. «Nice laugh Heart» ένα πικρό και γεμάτο αισθήματα χαμόγελο εφαρμόστηκε στα χείλη μου..]
*Damon:Είσαι καλα;;
*Angel:Εμμμ ναι, ναι.. Απλά θέλω να μείνω λίγο μόνη μου..
*Damon:Να φύγω;; είσαι σίγουρη πως δεν θέλεις τίποτα;; εκτός από το να μείνεις μόνη σου εννοώ..
*Angel:Θα είμαι εντάξει.. [ειπα και κούνησε το κεφάλι του και πήγε να φύγει..] Ας το ελπίσουμε.. [ψέλλισα και γύρισε και με κοίταξε.. Μου χαμογέλασε και έφυγε..]
*Damon:[«Ας το ελπίσουμε..» ψέλλισε για να μην την ακούσω, αλλά την άκουσα.. Τι εννοούσε όμως;; δεν ξέρει αν είναι καλά;; πως να είναι καλά με τέτοια ψυχολογία φίλε μου;; αυτήν την στιγμή είναι πιο μαύρη και από την ψυχη σου.. Δεν έχω μαύρη ψυχή.. Αχχχχ πάει αυτό χάθηκε.. Εννοω πιο μαύρη και από την ψυχή ενός διαβόλου.. Εεεε εντάξει και εγώ θα μυρίζω νύχια για να ξέρω.. Έχω τα προβλήματα μου,εχω και εσένα πάνω από το κεφάλι μου.. Η Angel είναι στα μαύρα της τα χάλια, η Ολυμπία δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου και έχω και τον μπαμπά μου να με πριζει να παντρευτώ την αδερφή της ζωής μου.. Μικρό καλάθι κράτα.. Τι πάει να πει αυτό τώρα;; ότι η αγαπημενη σου μπορεί να μην είναι όντως το άλλο σου μισό, όπως ακριβώς και της Angel.. Ναι, καλά.. Μια στο τόσο γίνονται αυτά.. Καλά, καλά.. Εγώ πάντως σε προειδοποίησα, μην μου λες μετά.. Δεν σου λέω γενικά.. Είπα και κούνησα το κεφάλι μου για να βγω από τις σκέψεις μου..] millénium sintruliera.. [λέω σκεπτόμενος το βασίλειο τον αγγέλων και εξαφανιζομαι και εμφανίζομαι εκεί.. Όλο με κοιτάνε περίεργα..] Τι;;εχω κάτι;;
*Μονικα:Δεν έχεις κάτι, αυτό είναι το θέμα.. Που είναι η κολλητή μου;;
*Damon:Ηρεμεί.. Δεν ήταν και πολύ καλά, ήθελε να μεινει μόνη της, σεβάστηκα την επιθυμία της.. Πιστεύω ξέρεις που είναι;;
*Μονικα:I'm surprised you know about it..
*Damon:I just learned about it..
*Μονικα:Τι σου είπε;;
*Damon:Μου έδειχνε απλά το μέρος..
*Μόνικα:Ωχχχχ και;;
*Damon:Μου εξηγούσε τι είναι αυτά που της έδειχνα, [λέω και μου κουνάει το κεφάλι της..] Ελα λίγο μαζί μου..[ειπα και την τράβηξα και την απομόνωσα,απο τους άλλους..]Μέχρι που την έκανα να γελασει..[ειπα και σοκαρίστηκε στην αρχή..] Και εγώ έτσι αντέδρασα.. [της είπα και γέλασε..] Μέχρι που της είπα ότι έχει ωραίο γέλιο..
*Μονικα:Ωπα, ωπα, ωπα, ωπα.. Πως το είπες αυτό;; πες μου ότι δεν έκανες γκάφα μόνο, σε παρακαλώ.. Τι ακριβώς της είπες;; [ας μην είναι αυτό που σκέφτομαι, ας μην είναι αυτό που σκέφτομαι, ας μην είναι αυτό που σκέφτομαι, ας μην είναι αυτό που σκέφτομαι..] Λεγε τι της είπες;; [του λέω λίγο φανερά νευριασμενη..]
*Damon:Ηρέμησε και εσύ.. Πω, πω, πω, πω..Τι να της είπα;; «Nice laugh Heart»..[της είπα μιμοντας την φωνή μου..] Αυτό της είπα..
*Μονικα:Αμάν με κατέστρεψες,μαλλον την κατέστρεψες..
*Damon:Γιατί;; δεν την έβρισα, ούτε την κορόιδεψα... Δεν ήθελα να το πάρει στραβά, απλά το γέλιο της ήταν παράξενο και οντως μου άρεσε..
*Μονικα:Εσύ δεν το είπες για κακό, το ξέρω.. Αλλά αυτήν την πρόταση την έλεγε συνήθως ο Liam, της έχει μείνει, ποιος ξέρει τι θυμήθηκε τώρα.. Κομμάτια θα έγινε..
*Damon:Γκάφα, γκάφα, γκάφα, γκάφα.. Δεν το ήξερα.. Δεν το ήθελα.. Η Angel όμως μόνη της είπε ότι της είναι ένα τίποτα..
*Μονικα:ΤΙ ΛΕΣ;; ΓΙΑ ΤΟΝ LIAM ΤΟ ΕΊΠΕ ΑΥΤΌ;;
*Damon:Go ahead, δεν μας ακουσαν ακόμα στην Γη.. Τι φωνάζεις παιδί μου;; ναι, η Angel το είπε αυτό για τον Liam..
*Μονικα:Είναι συνταρακτικό γιαυτό είμαι έτσι.. Η Angel, όχι απλά τον αγαπάει, αλλά τον λατρεύει τον Liam, οπότε μου φαίνεται πολύ παράξενο να μιλάει έτσι για το άλλο της μισό..
*Damon:Δεν είναι.. Μιλήσανε και της είπε ότι δεν είναι το άλλο της μισό..
*Μονικα:Πω,πω.. Πως θα είναι η καημένη τώρα;;για μια στιγμή που το ξέρεις εσύ αυτό;;
*Damon:Από την ίδια.. Μου το είπε η Angel..
*Μονικα:Και δεν το είπε σε εμένα;;
*Damon:Έτυχε..
*Μόνικα:Ή απλά κάτι παίζετε με εσάς και μας το κρύβεται..
*Damon:Τίποτα δεν παίζετε με εμάς.. Εγώ πρέπει να μιλήσω με την Ολυμπία και η φίλη σου σε χρειάζεται..
*Μονικα:Μην μου λες τι να κάνω δεν μου αρέσει.. Have fun to your little chat.. [ειπα και έφυγα.. Πήγα στην αποθήκη.. Την είδα κάτω στο πάτωμα μπροστά από το graffiti τους το τελευταίο, κουλουριασμενη και το κεφάλι της ακουμπημενο στα γόνατα της..] Οι συνήθειες δεν παλιωνουν ποτέ εεε;; [της είπα και τρόμαξε και σήκωσε το κεφάλι της και την είδα δακρυσμένη..] What's the matter sunshine?? Φοράς την μπλούζα του;;
*Angel:Μου είπε ότι δεν είμαι το άλλο του μισό, αυτό έγινε.. Ναι, γιατί;; το δικαιούμαι,[ειπα νευριασμενη..] Και μυρίζει ακόμα Liam έτσι και αλλιως.. [της είπα και με κοίταξε στοργικά..] Φύγε.. [της είπα και με κοίταξε περίεργα..] Δεν θέλω να με λυπάται κάνεις και πόσο μάλλον εσύ.. Φύγε.. [της είπα με όση σιγουρια είχα, αλλά αντί να φύγει με αγκάλιασε σφικτά..] Γιατι;; δεν το αξίζω.. [της είπα και μου σκούπισε τα μάτια που είχαν ήδη ξεκινήσει να τρεχουν καυτά δάκρυα από αυτά..]
*Μονικα:Καταρχήν δεν φεύγω, κατά δεύτερον κάνεις δεν σε λυπάται γιατι είσαι πολύ δυνατή για να σε λυπηθεί κάποιος και τέλος όχι μόνο αξίζεις αυτο,[ειπα και της έδειξα εμάς εννοώντας την φιλιά μας..]αλλά αξίζεις πολλά παραπάνω.. Δεν φταις εσύ.. Η μοίρα σου έπαιξε αδικο παιχνίδι.. Τα βάζεις ήδη μαζι της μην παντρεύοντας τον Damon, δεν σου είναι αρκετό;;
*Angel:Δεν με ενδιαφέρει τίποτα.. Απλά θέλω να τελειώσει όλο αυτό το μαρτύριο, δεν είμαι καλά.. Make it stop, please.. I can't do this anymore..
*Μονικα:[«make it stop please.. I can't do this anymore..» ειπε και έπεσε στην αγκαλιά μου κλαίγοντας..]








Πως είστε;; τι μου κάνετε;; ελπίζω καλά όπως και εγώ.. Ξεκίνησα δυναμικά, όσο πιο δυναμικά μπορώ λόγω δουλειάς, να δούμε μέχρι που θα πάει.. See yaaaa..

Angels and Demons Where stories live. Discover now