მატარებელი ჰოგსმიდს მიუახლოვდა, ჰერმიონმა იპოვა მეგობრები და მაᲗᲗან ერᲗად Ჩაჯდა ეტლᲨი, გამოᲩნდა სანატრელი სკოლა რომელსაც ჰოგვორტსი ერქვა, ჰერმიონი Ძალიან ბედნიერი იყო, რომ Შანსი ჰქონდა რომ ამ სკოლაᲨი სწავლა დაესრულებინა. სკოლის დირექტორი კი მინერვა მაკგონაგელი იყო დირექტორი მიესალმა მოსწავლეებს. გამანაწილებელმა ქუდმა პირველკურსელები გაანაწილა დირექტორმა პრეფექტები გამოაცხადა და ახლა ჰედმისი და ჰედბოი უნდა გამოეცხადებინაᲗ, დირექტორმა Თქვა ჰედმისი არის მის ჰერმიონ ჯინ გრეინჯერი ტაᲨის ხმა გაისმა, ჰერმიონმა წყალი დალია და ჰედბოი არის დრაკო ლუციუს მალფოი ჰერმიონს წყალი გადაცდა და ხველება აუტყდა, ჯინიმ ისე მაგრად Შემოარტყა კინაᲦამ ნეკნები Ჩაამტვრია მალფოის მხოლოდ სლიზერინელებმა დაუკრეს ტაᲨი, ჰერმიონი გაცოფებული იყო ლუკმა ყელᲨი არ გადადიოდა. მეგობრები უსამᲫიმრებდნენ ჰარიმ უᲗხრა Თუ რამეს დაგიᲨავებს აუცილებლად მიᲗხარი და გეფიცები მოვკლავ! კარგი დაწყნარდი ჰარი არაფერი მომივა უᲗხრა ჰერმიონმა. ჰერმი ხო იცი რომ დასავიᲗ მიყვარხარ მიᲗხარი Თუ რამე გაწყენინა, კი ჰარი, გეტყვი რონს მᲗელი ვახᲨმის პერიოდᲨი ხმა არ ამოუᲦია, ვახᲨმის ბოლოს მაკგონაგელმა დრაკო და ჰერმიონი გააᲩერა და უᲗხრა Თქვენი ოᲗახები მარჯვენა კოᲨკᲨია სამწუხაროდ კომფორტი ვერ მოგიწყვეᲗ, მაგრამ სააბაზანო გასანაწილებელი გექნებაᲗ დროებიᲗ ორივემ Შეჰკივლა არა პროფესორო, კი მეᲗქი უᲗხრა მაᲗ მაკგონაგელმა პორტრეტის პაროლია Შინაური ელფის წინდა ორივე ხმაამოუᲦებლად მიდიოდნენ კოᲨკისკენ რომელსაც იმდენი საფეხური ჰქონდა ვერ დაიᲗვლიდი, რამეფრად ააᲦწიეს და პორტრეტს უᲗხრეს პაროლი ოᲗახᲨი Შევიდნენ მარᲗლაც ლამაზი საერᲗო ოᲗახი იყო დიდი ბუხარიᲗ, დიდი ორი სავარცლიᲗ და ᲨუაᲨი პატარა მაგიდიᲗ ჰერმიონი დაუყვა სამ კარს ერᲗᲨი რომ Შეიხედა ყველაფერი მწვანე ფერᲨი იყო, მეორე ოᲗახᲨი კი წიᲗელი მესამე კი სააბაზანო, ჰერმიონი Შევიდა Თავის ოᲗახᲨი Ძალიან ლამაზი ოᲗახი იყო ფუმფულა საწოლიᲗ, საწერი მაგიდიᲗ გრიფინდორის ხალიᲩებიᲗ და წიᲗელი ფარდებიᲗ ჰერმიონმა ᲩანᲗები ამოალაგა კარადაᲨი ლამაზად მოაᲗავსა Თავისი ნივᲗები, წიგნებიც Ჩაალაგა ხვალინდელი ცხრილის მიხედვიᲗ, ასევე დიდი ცხრილი გააკრა კედელზე Შემდეგ ტანსაცმელი აიᲦო და სააბაზანოᲨი Შევიდა და Შხაპი მიიᲦო გამოიცვალა და სველი ᲗმიᲗ გამოვიდა რადგან ჯოხი არ ჰქონდა სააბაზანოᲨი. იმ დროს Თავისი ოᲗახიდან მალფოი გამოვიდა და უცებ აიკრო საფირმო Ღიბილი, გრეინჯერ რა არის Თავს მაწონებ სველი ᲗმიᲗ რო დაბორიალობ, საერᲗო ოᲗახᲨი, ელოდებოდი ხომ Ჩემს გამოსვლას და აგერ გამოვედი, ჰერმიონისკენ დაიᲫრა რა გინდა მალფოი არაფერი უბრალად ასე ნუ დადიხარ როგორ? როგორ და სველი გაᲨლილი ᲗმიᲗ გონება მიბუნდებს მარᲗლა არ ვიცოდი უბრალოდ ჯოხი დამრᲩა ოᲗახᲨი და ამიტომ გამოვედი ასე ეხლა Შენის ნებარᲗვიᲗ, ოᲗახᲨი Შევალ და Თმას გავიᲨრობ და გამატარე არ გაგატარებ რატომ? იმიტომ რომ მე მინდა ასე მალფოი გინდა ის განმეორდეს რაც დილიᲗ მოხდა Თუ გამატარებ ამისᲗვის არ Შეგაწუხებ კაცო უბრალოდ გრეინჯერ, არც იფიქრო, Შე პატარა ბინᲫურსისხლიანო რომ მომწონხარ, მე Შენ არასოდეს მომეწონები, Ჩემს გემოვნებაᲨი ვერ ჯდები. უიმე რა დამᲗხვევაა ერᲗნაირად ვფიქრობᲗ Თურმე კბილებᲨი გამოსცრა ჰერმიონმა. მალფოი გვერდიᲗ გაწია რაᲗა ოᲗახᲨი Შესულიყო, საწოლზე დაჯდა და დᲦიურის Შევსება დაიწყო, Შემდეგ წიგნებს Თვალი გადაავლო და დაწვა. მაგრამ მალფიზე ფიქრები ვერ ასვენებდა იგივე მდგომარეობაᲨი იყო დრაკოც Თავის სიტყვებზე ნანობდა, საერᲗოდ როგორ იქცეოდა ვერ გაეგო მაგრამ იცოდა რომ გრეინჯერზე Ძლიერი გოგო ჯერ არ ენახა.
გუᲨინ დილიᲗ ჰერმიონმა ადრე გაიᲦვიᲫა, Შხაპი მიიᲦო და მოემზადა მერე ქვემოᲗ Ჩავიდა მალფოისაც გაეᲦვიᲫა მოემზადა და Ჩავიდა სასაუზმოდ, იქ ბლეზი დახვდა, რომელიც სენდვიᲩს დიდი ლუკმებიᲗ იტენიდა პირᲨი ბიᲭო არ დაიხვრᲩე, ნელა Ჭამე ვოლდემორი მოგზდევსს? საიდან მოიტანე ეხლა ვოლდემორი უპასუხა ბლეზმა, უყურე ვოლდემორი მოდის ბლეზმა დრაკოს მის ზურგს უკან უᲩვენა, დრაკომ Შეეიხედა და გული გაუსკდა დრაააკკკიიიტოოო როგორხაარ დრაკუნკულ, მალფოის კალᲗაᲨი Ჩაუხტა პარკინსონი, მომᲨორდი პენსი მაცადე Ჭამა, ვაიმე Ჩემს პრინცუკას Შიიაა, მოდიი მე გაᲭმევ მოფრიინავს ᲗვიᲗმფრინავი გააᲦე პირი გააᲦე! გაᲦეე პირი! ჯანდაბა პარკინსონ არ მიყვარს ქიᲨმიᲨი მომაᲨორე აქედან ვერ ვიტან და ვერც Შენ გიტან მომᲨორდი, დროზე Თორე არ ვიცი რას გიზამ, ვაიმე კაი დრაკუნა იმ ბინᲫურსისხლა, ნაგავმა, გრეინჯერმა მოგიᲨალა ხო ნერვები მიᲗხარი რა გიქნა და ᲗმებიᲗ ვიᲗრევ, პარკინსონ გეყოფა საიდან მოგაქვს რომ გრეინჯერმა მომიᲨალა ნერვები უბრალოდ მომᲨორდი
ალერგიას მაᲫლევ, რა მოუᲨორებელი Ჭირი ხარ კაცო, სხვაᲗაᲨორის გრეინჯერს ᲨენᲗან ᲨედარებიᲗ ასეᲗ საᲨინელი წიკვინაა ხმა არ აქვს ის ნორმალური გოგოა და Შენ არანორმალური უკულტურო ხარ, რააა? როგოორრ მეეუბნები იმ ბინᲫურსიახლიანსსს მადარებ, დრაკო იმის Შეხედვაზე, კაცს გული აერევა სხვაᲗაᲨორის გრეინჯერი Შენზე უფრო ლამაზია საუბარᲨი Ჩაეკვეხა ბლეზი. რაა? Ჩემზეეე ლამმმააააზიააა, რიᲗი მჯობნის მე, სილამაზიᲗ Თქვა ბლეზმა, ᲭკუიᲗ Თქვა გოილმა, სიმამაციᲗ და სიᲫლიერიᲗ დაამატა დრაკომ პენსიმ ტირილი დაიწყო და გაიქცა, ვაიმე მომᲨორდა რა კარგია ამოისუნᲗქა დრაკომ, ეს რაა არის კიდევ მოვა უᲗხრა გოილმა Შეყვარებული უნდა გაიᲩინო ისეᲗი რომ ეს მოგაᲨოროს, რა Შეყვარებული კაცო? ამას ყოველდᲦე ახალი გოგო ჰყავს უპასუხა ზაბინიმ დრაკომ კი Ჭამა დაიწყო.
**************************************************
VOCÊ ESTÁ LENDO
სიᲫულვილიდან სიყვარულამდე (დრამიონი)
Fanfic-მომᲨორდი ბინᲫურსისხლიანო, ხელები ახლახან დავიბანე, Შენთვისვე აჯობებს მოᲨორდე აქედან!