ამოცანა

71 7 13
                                    

მეორე დღეს დილით ჰერმიონი ადრე ადგა და მოემზადა დრაკოსთან ერთად ჩავიდა დიდ დარბაზში დრაკომ ჰარი და რონს შორიდან ხელი აუწია მათაც არ დააყოვნეს ხელის აწევა.

ჰერმიონი გრიფინდორის მაგიდისკენ წავიდა ჰარისა და რონს შორის მოთავსდა და ჭამა დაიწყო შემდეგ გაკვეთილზე წავიდა.

გაკვეთილების შემდეგ კვლავ შეიკრიბნენ ყველა ბიბლიოთეკაში ხუმრობდნენ ხან დავალებებს წერდნენ დრაკომ მათ ზაბინიც გააცნო და ისეც დაუახლოვდა მათ ბევრი იცინეს შემდეგ კი დაიშალნენ

და აჰა მიიწურა გაზაფხულიც და შემოვიდა ზაფხული ერთ თვეში კი სკოლა მთავრდებოდა.

ჰერმიონს არ უნდოდა მას სურდა რომ მთელი ცხოვრება ჰოგვორტსში გაეტარებინა მაგრამ მას ხომ დამოუკიდებლად უნდა ესწავლა ცხოვრება თავი უნდა ერჩინა და მხოლოდ თავისი თავის იმედი უნდა ჰქონოდა.

მეგობრები სულ მის გვერდით იყვნენ და დრაკოც რომელსაც მის გარეშე ცხოვრება არ შეეძლო როგორც ჰერმიონს.

რამდენიმე დღეა რაც დრაკო თავს ცუდად გრძნობს ნიშანი საშინლად ეწვის სტკივა ძალიან ძალიან სტკივა ჰერმიონს ეს უდიდეს ტკივილს ანიჭებს.
მაგრამ არ იცის რა მოიმოქმედოს.

რამდენიმე დღის შემდეგ გავრცელდა ინფორმაცია რომ ვისაც შავი ნიშანი აქვს ის მწარე წამებით მოკვდება.მაგრამ შეიძლება გადარჩე თუ ვოლდემორის ამოცანას ამოხსნი დამღას საიდუმლოს ამოხსნი მაშინ გადარჩები და თუ ვინმე ერთი ამას იზამს და ნიშანს მოიშორებს ყველა გადარჩება.

გავრცელდა ჭორები რომ ზოგმა ხელი მოიჭრა.
მაგრამ არაფერი შეცვლილა მხოლოდ ვოლდემორდმა იცოდა ამისი პასუხი და ასევე მან მინიშნებაც დაგვიტოვა.

ჭკვიანი ადამიანი ამას მარტივად ამოიცნობს.
მე ბოროტი ვარ შენ კეთილი
მე შენს სისხლს ვსვამ და შენ გტკენ
მე ვარ ძალაუფლება. მაგრამ მაქვს ნაკლი ჩემი ნაკლი შენ გაქვს რომელიც მე მანადგურებს ხოლო შენი ნაკლი კი მე მაქვს რომელიც შენ განადგურებს...

სიᲫულვილიდან სიყვარულამდე (დრამიონი)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora