Mustafa burada daha ne kadar bekleyecekti yavaştan ayağa kalktı ve gezinmeye başladı bir sağa bir sola derken telefonu çaldı arayan kaybolan 6 arkadaştan biriydi telefonu endişe ile açtı “oğlum nerdesin iki saattir seni bekliyoruz gelmeyeceksen söyle o kadar beklemiyelim" Mustafa şaşkındı ne diyeceğini bilmiyordu “ama,ama ben geldim siz yoktunuz hatta sizi aradım telefonlarınız kapalıydı isterseniz arama kaydına bakabilirsiniz" Mustafa arkadaşına bu sözleri söylerken kendisi de arama kaydına bakar fakat kayıtlarda bugün ile ilgili herhangi bir arama görmemişti Mustafa kafayı yemek üzeriydi 18 yaşına iki aydır basmış ve bu iki ayda başına gelmeyen kalmamıştı “insan büyüdüğünde akıllanıyor ben ise deliriyorum" bağırarak söylüyordu.yolda geçen bir adam Mustafa çok dikkatli bakmıştı, tabi Mustafa o bakışı hissetmişti ve sakince o taşın üzerine tekrar oturdu şimdi bir plan yapmak zorunda bu beladan yeterince acı çekmiş hatta kendisinin ne kadar güçlü olduğunu düşündü iki aydır tek başına savaşmıştı ve kendini o yönden tebrik ediyordu.Bu evde birsey var öncellikle bu evin tarihini araştıracak sonra yavaş yavaş kafasındaki bütün sorulara cevap verecek ama nerden araştırma yapacaktı ki.Birden babasının çalışma odası aklına geldi orda bu evle ilgili birsey bulabilirim düşüncesiyle ayakta dolanmaya başladı.Saat 18.00 olmuştu ve ev artık görünüyordu Mustafa o eve korkarak girerdi hep ama bu sefer meraklı girdi içeri kapıyı çaldı Sacide kapıyı açtı yüzü kan içindeydi Mustafa nedenini sordu fakat Sacide arkasına baktı ve o evden çıktı zaten bu evde normalde bu vakitlerde çıkardı ama ilk defa bu kadar çok korkmuştu evin kaybolması demek ki onu korku dolu bir zaman götürmüştü.Mustafa babasının çalıştığı odaya gitti,bu vakitte babasının burda olmaması onun için bir avantaj haline gelmişti.Odadaydı şimdi gözlerini dik açmış etrafa bakıyordu en küçük birşey bile faydalı olabilirdi.Kitaplıkta albüm gibi duran birşey vardı tam dokunduğu sırada sanki şiddetli bir elektrik çakmış gibi yere düştü ve albüm açıldı içinde geçen gece gördüğü o yaşlı adam vardı. “o balta ile iki de bir kendini döven adam" dedi kendi kendine sonra adam albümün içinden çıktı,adamın elinde bu sefer keskin bir bıçak vardı gülümsüyordu, çok korkunç bir gülümsemeydi bunu duyan kim olursa elbette korkardı Mustafa yerde oturmuş adamı izliyor ve sonunda konuşmaya başladı“kimsin sen,ne istiyorsun bizden" adam gülmeye devam etti ve giderek Mustafa'ya yaklaşıyordu elindeki bıçakla gözünü oymaya çalışıyordu.Mustafa ayağa kalktı kendisine yaklaşan adama kitap atmaya başladı.“Bu kitaplarla beni mi korkutacan bu evin ruhunu,bu evin hayaletini öyle mi" ne yani evin bir ruhu mu var? Mustafa titrek sesiyle “ne istiyorsun benden" adam bu sefer konuşmasını geciktirmedi “bu evden gitmenizi istiyorum ve bir daha gelmeyin." Mustafa da aynı şeyi istiyordu ama babası bu evde kalmak konusunda kararlı odanın kapısı açılmıştı gelen babasıydı Mustafa kapıda babasını görünce arkasını döndü ama o adam gitmişti tekrar babasının yüzüne baktı fakat babasının yüzünde çok sinirlendiğini gördü “baba..." sözü tamamlamamıştı “Bu odayı sana yasaklamadım mı,senin bu yaptığın neyin nesi" sinirli bir şekilde oğlunun kolundan tutup odadan çıkardı “bir daha bu odaya gelme" Mustafa neye uğradığını bilmeden odasına gitti bu sefer duvarlarda çok korkunç bir yüz ifadesi belirdi ve daha sonra duvardan bir sürü yılan çıkmıştı hepsi Mustafa'nın üstüne geliyordu Mustafa nasıl bir tepki vereceğini artık bilmiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET'İN ÇIĞLIĞI
HorrorSiz hiç bir evde korku dolu anlar yașadınız mı cevabınız hayırsa o zaman gelin birlikte yaşayalım.