Bu gelen yılanlar dünyanın en tehlikeli yılanları olmalıydı Mustafa öylece yılanları izliyor ne gidiyor,ne hareket ediyor acaba şoka mı girdi? Yılanlar Mustafaya iyice yaklaşmıştı,birden o kendini baltalayan adam ortaya çıktı bir hareket yaparak yılanları kaçırmıştı iyide bu yılanları zaten o hayalet yapmamış mıydı peki neden şimdi ona yardım etti ki.Mustafa da öyle bakıyordu şoktan çıkmış olmalı birden baltalı hayalete yaklaştı "tttesekkür eederim ama bütün bunları ssen yapıyon nneden beni kkurtardın" Mustafa hafif kekelesede bu keklemenin anlamı gayet belliydi korkmuştu.Baltalı hayalet kaybolmuştu Mustafa ise odasına gitti ve olanları düşünmeye başladı "birşey hem iyi hem kötü olamaz" diyordu kendi kendine ama fazla düşünmek istemiyordu bir an önce yatması gerekir çünkü etrafta birseyler yoktu bu onu biraz rahatlamıştı zaten Mustafa başını yastığa koydu mu hemen uyurdu bu uyku onun için bir avantaj haline gelmişti evet derin bir uykuya daldı ve rüya alemindeydi şimdi rüyasında bir kadın gördü kendisine doğru geliyordu uzaktayken uzun boylu,zayıf,siyah saçlı ve ela gözlüydü çok güzel bir bayandı ne kadar Mustafaya yaklaşıyorsa değişiyordu ela olan gözleri şimdi kırmızı olmuştu,düz ve siyah olan saçlar şimdi sanki elektrik çarpmış gibi dağınık ve dökülüyordu.Kadın biraz daha yaklaştı Mustafaya gülümsedi ama gayet sakin bir gülümsemedi bu Mustafaya biraz daha yaklaştı kadın tamamen değişmişti Mustafaya sadece iki adım kadar yakındı.Mustafa bağırmak için ağzını açtı ne yapmaya çalışsada bağıramadı sanki küçük dilini yutmuş gibiydi kadın hiç birşey yapmadı.Kadın yıpranmış,kesilmiş elleriyle Mustafaya sakince dokunup gitti.Mustafa, kadın gittikten sonra derin bir nefes aldı.Mustafa nefesini artık sesli alıp vermeye başladı o an görmüş olduğu kabustan uyandı ve o kadının kim olabileceğini düşündü belki de bu kadın o sırlardan biridir.Saat gecenin üçü olmuştu Mustafa sessizce odadan çıktı babası uyumuşken biraz araştırma gerektiğini düşündü sessizce merdivenden indi ve şimdi babasının çalışma odasındaydı hiç birşey aramadan dün gördüğü albümün olduğu tarafa gitti albüm yerindeydi yavaşça albümü aldı ve üstündeki tozu sildi daha sonra albüm sayfalarını çevirdi başta iki adam duruyordu kollarını diğerinin omuzlarına atmışlardı eski bir fotoğrafa benziyordu bunlar kim olabilir.Mustafa "herhalde bunlardan biri benim dedem" diye düşünüyordu belki de doğru düşünüyordur sayfaları çevirdi şuan evlerinin bulunduğu yer var ama evin kendisi yok orda bir adam uzanmıştı ama gözleri kapalıydı bu fotoğrafa hiçbir anlam vermemişti Mustafa sayfayı çevirdi ve ne görsün bugün rüyasında gördüğü kadın o güzel bayan emin olmak için sayfayı değiştirip tekrar baktı artık emindi bu o kadındı şimdi o kadının kim olduğunu nasıl anlayacaktı ki sayfayı çevirdi bu sima tanıdık geliyordu,evet bu o her zaman gördüğü adam ama sadece temiz yüzlü ve düzgün elbiseli bu adam kim olabilir ki,Mustafa artık babasının birşey sakladığından emindi.tık tık öyle ayak sesleri geliyor Mustafa albümü aldığı yere bırakarak dolabın arkasına saklandı kapı açıldı gelen babasıydı Mustafa tek gözüyle babasını izliyordu babasının bu saate burda ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.Rauf albümün olduğu yere gitti ve albümü aldı birşey söyleyerek tekrar kapattı.Mustafa ne dediğini duymuyordu çünkü Rauf kısık bir sesle konuşuyordu.Rauf albümü bırakıp köşede duran vazoyu 3 kez tıklatıp gitti.Bu neydi şimdi Mustafa bir ara babasının uyurgezer sandı.Hayır,bu uyurgezerlik olamazdı gayet bilinçli bir şekilde işini yapmıştı.Mustafa babasının gittiğini görünce albümü eline aldı sayfaları çevirdi o kadını albümlerde bu sefer asılarak öldüğünü görüyordu diğer fotoğrafı aradı ama bulamadı.Rauf albüme birşey söyledi ve şimdi o kadının asılması.Mustafa çok korkmuştu ama bu sefer evdeki olanlardan değil babasından Mustafa vazoya yaklaştı babasının yaptığı gibi vazoya üç kez tıklatı ve vazonun içinde birşey çıkmıştı Mustafa eline aldı ve iyice baktı bu bir gözdü Mustafa ne olduğunu anladığı gibi yere attı çünkü Rauf vazodan ne almışsa ağzına atmıştı iğrenç birşey tamamen.Mustafa doğruca odasına gitti ve eşyalarını topladı bu evden gidecekti buna kimse engel olamazdı zaten 2 aydır babası için buna katlanıyordu ama bugün gördüklerinden sonra gidecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET'İN ÇIĞLIĞI
HorrorSiz hiç bir evde korku dolu anlar yașadınız mı cevabınız hayırsa o zaman gelin birlikte yaşayalım.