Mustafa masaya oturdu ilk lokmasını ağzına koymuştu ki babası “oğlum senin evlenmeni istiyorum" Mustafa'nın lokması boğazına takılmıştı öksürerek babasına bakıyor ve ne dediğini tekrarlamasını söyledi Rauf aynı şeyleri tekrar söylemişti bu gerçekti şaka değildi,Mustafa “baba ben 18 yaşındayım ve okuyorum" dedi ama Rauf oralı bile olmadı kahvaltısını yapıyordu.“Oğlum,sana evlenmeni söyledim o kadar beni anlamaya çalış bunu bizim mutluluğumuz için yapıyorum nedenini sorma şimdi açıklama yapamayacam ama sonra herşeyi tek tek anlatacam söz" Mustafa'nın yüzü domates gibi kızarmıştı ayağa kalktı ve inkar etti evlenmeyeceğini söyleyip durdu ama Rauf kendinden o kadar emindi ki hiç endişe bile duymadı.Peki Rauf neden ısrarla Mustafayı evlendirmek istiyor? bunun cevabını gelecek bölümlerde öğreneceksiniz.Mustafa doğruca odasına gitti bugün arkadaşlarıyla olan bütün planlarını iptal etti ve dışarıda tek başına yürümeye çıkacaktı kafasındaki bütün soruları cevaplayacaktı.Önce odasına gitti odasında hazır olan valizini alıp gitmeyi düşündü ama kaçmak çözüm olmayacağını bildiği için odadan birşey almadan çıktı.Evden çıkınca telefonunu evde unuttuğunu düşündü tam arkasını döndüğü sırada evin yine kaybolduğunu gördü bu durum onun daha da sinirlenmesine yol açtı önünde bulunan bir taşı tekmeleyerek taşı fırlattı.Yolda ilk kendini baltalayan adam aklına geldi onu albümün ilk sayfasında görmüştü adam ona yardım etmişti peki bu adam iyi mi kötü mü onu anlayamadı sonra rüyasında gördüğü kadın o da albümde vardı ama o kadın rüyasında ona samimi yaklaşmıştı ve diğer fotoğraflar bu sırrı nasıl çözebilir ve şimdi evlilik konusu sanki hiç derdi yokmuş gibi.Bir sağa bir sola dönüyor oflayıp duruyor yolda yürürken yerde bir tane gazete parçası görür eline alır ve incelemeye başlar şuan evlerinin bulunduğu alandı burası eski bir gazeteye benziyor bu gazate buraya nasıl geldi pek aldırmadan okudu gazetenin başlığında iki kardeşin sır ölümü yazıyordu fotoğraflara baktı o baltalı adam ve albümde gördüğü diğer adam.Mustafa “demek ki kardeşlermiş" dedi kendi kendine onu mutlu etmişti bu durum ufakta olsa kafasında bir soru silinmişti,bir sır çözebilmişti.Gazeteyi incelemeye devam ederken yazıların ilk başta küçüldüğünü daha sonra yazıların kaybolduğunu gördü Mustafa hafif bir çığlık attı gazeteyi yere atmıştı çünkü gazetede babasının yüzünü görmüştü ama çok kötü yüzü yara bere içinde ve kahkaha atıyordu korkuyordu ne yapacağını bilmiyordu bunu kime anlatacaktı onu da bilmiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET'İN ÇIĞLIĞI
HorrorSiz hiç bir evde korku dolu anlar yașadınız mı cevabınız hayırsa o zaman gelin birlikte yaşayalım.