Egy ősi legenda szerint, 5 Quink irányítja a földet. Az 5 Quink egy fogadást kötött még az időszámítás előtti időszakban. A fogadás lényege nem tűnt nagynak akkoriban, de a hatásai katasztrófához vezettek. Az egész egy ártalmatlan ugróiskolával kezdődött, amit évszázadokon át játszottak.
De egy nap az egyik közülük megunta a játékot és megváltoztatta a játékszabályokat.
Legelőször egy játékmestert választottak, akinek egy történetet kellett kitalálnia. A játékmester személye mindig titokzatos volt. Sőt a többi játékost se ismerték. A játék idő meghosszabbítására egy dobókockát használtak fel. Bűntetéseket találtak ki a veszteseknek és a nyerteseket jutalommal díjazták. Végül az ugró iskola helyett sakktábla szerű pályán kellet végig menniük, amiken csapdák voltak elrejtve. Ahányat dobnak a kockával, annyit léphettek a mezőn. Ha léptek a játékosok rontás nélkül, akkor mindig annyi kérdést tehettek fel az irányítónak, ahányat dobtak, hogy kitalálják ki a játékmester. Az egyetlen kiinduló pontuk mindig a történet egyes része. Ha végigért az egyik játékos a pályán, akkor kívánhat a résztvevőktől egyet. Viszont, ha rosszul lép, akkor bűntetést rónak ki rá. De ha nem tudja kitalálni a játékmestert a pálya végére, akkor kiesett a játékból és a játékmester nyert.
Mivel a Quink tagjai nem jöttek ki annyira, mint azt gondolták, ezért egy halandót is meghívtak játszani. Ez a játék sokkal izgalmasabb volt, hiszen egy halandó nem biztos hogy túléli a megpróbáltatásokat. De a Quinkek tévedtek. A halandó elsőre képes volt átmenni a pályán. A kívánsága meg nem volt más minthogy változtassák halhatatlanná. A Quinkek tanakodtak ezen egy darabig. Úgy közel 60 év után a válasz is megszületett. A halandó nem kaphatta meg a halhatatlanságát, de ráadásként visszaküldték a Vroikra.
Egy verőfényes tavaszi napon ez a halandó kapott egy levelet a Quinkektől, amiben leírták neki miért nem adták oda neki a halhatatlanságot. Az üzenet végére az öreg emberke eltávozott az élők sorából...
YOU ARE READING
Game Over...!
General FictionMielőtt belekezdenél a könyvbe, szeretném tudatni, hogy ez egy fikció, kitalált cselekménnyel, szereplőkkel és helyszínekkel. A történetet nem fordítom, hanem én magam írom. Jó olvasást ^...^ Képzeljünk el egy olyan világot, amit öten irányítanak a...