Aku memberanikan diri memegang badan dan dadanya. Abang Nizam tersenyum seakan merelakan.
"Zam suka ye?" soalnya perlahan. Jantungku berdegup laju. Aku mengangguk. Pandangan kami bertaut. Konekku semakin mencanak. Abang Nizam menyentuh daguku lantas menciumku.
Kami berbalas kuluman dan ciuman. Aku mengerang perlahan. Lama tak dapat kiss macam ni. Abang Nizam melurutkan jogger pants ku. Tanpa membuang masa, Abang Nizam lantas mencium bulgeku disebalik boxer brief yang ku pakai. Air mazi mulai melekat pada boxer ku. Aku memejam mata kesedapan.
Abang Nizam menarikku ke sofa. "Hisap abang Zam," pintanya. Aku melutut di hadapannya lalu membuka seluarnya sambil memandangnya dengan senyuman nakal. Abang Nizam tersengih riang.
Aku menarik nafas dalam lalu memasukkan konek Abang Nizam yang separa keras ke dalam mulutku. Besar dan panjang. Mungkin 7 inci. Dengan mudah aku masukkan ke mulutku semuanya. Deepthroat. Abang Nizam mengerang perlahan. Terasa koneknya mengeras dalam mulutku.
Beberapa minit kemudian, Abang Nizam menarikku duduk di atasnya. Kami berbalas ciuman. "Zam, Abang nak fuck Zam boleh?" aku senyum kepadanya lalu mengangguk.
Abang Nizam bangun lalu ke laci yang terdapat di tepi sofa. Dia mengeluarkan plastik berisi kondom dan pelincir KY. Aku berbaring di sofa memerhatikan gelagat Abang Nizam menyarung kondom di koneknya. KY disapukan di konek dan lubangku.
Kakiku dikuakkan. Abang Nizam memasukkan jarinya ke dalam lubangku. Dia tersenyum. Aku memahami senyumannya. Memang lubangku ketat. Sudah lama aku tak di fuck. Satu jari, dua jari.. Akhirnya empat jari Abang Nizam masuk ke lubangku. Aku menarik nafas dalam-dalam.
Abang Nizam mengeluarkan jarinya dan mula memasukkan koneknya perlahan-lahan. Aku memejam mata. Beberapa kali cubaan akhirnya koneknya masuk ke lubangku. Aku menarik nafas dan membuka mata. Abang Nizam memeluk dan menciumku. Dahiku dicium berkali-kali.
Setelah aku sedikit tenang, Abang Nizam mula mendayung. Semakin laju dan laju. Aku mengerang kesedapan. Fapp fappp fappp!!! Aku memandang Abang Nizam. Dia tersenyum.
Tidak lama kemudian, aku memancutkan maniku. Banyak, sampai ke muka. Abang Nizam masih mengefuckku sambil menjilat air maniku yang bersepah di badanku.
Tidak lama kemudian, Abang Nizam mengerang kuat, dia mengeluarkan koneknya dari kondom dan memancutkan air maninya ke badanku. Berdas-das. 12 kesemuanya. Aku menjilat habis semua air maninya.
"Jom mandi Zam," ujar Abang Nizam selepas berehat beberapa ketika. Aku mengangguk. Dan lagi sekali kami mengulang aksi yang sama di bilik air. Usai mandi, Abang Nizam mengajakku berehat sebentar sebelum menghantarku pulang. Kami terlelap sambil berpelukan di sofa. Kira-kira jam 3 petang, Abang Nizam menghantarku pulang ke rumah.
YOU ARE READING
Azam
General FictionKisah pengalaman seharian Azam, seorang closeted gay yang seringkali diuji nafsunya dengan kehadiran lelaki-lelaki hot.