2) A reinkarnált rockistennő

28 1 0
                                    


- Te nem tűnődsz el néha azon, hogy ide vezetett az a két hét, amióta megismerkedtünk? – kérdezte Joan Jett, kényelmesen heverve az ágyban, Oberon mellkasát simogatva, szex után. – Elég rendesen fura egy helyzet, nem?

Zajlott a beszélgetés a randi éjszakáján, a nyomozó nyugalmas légkörű, spártai apartmanjában.

- Fura? Miért? Csak mert egy 24 éves reinkarnációja vagy egy '80-as években köztudatba robbant rockistennőnek, és véletlenül egy cyborg detektív ágyában kötöttél ki? Nem te vagy az első ilyen – viccelődött Oberon.

- A lényeget kihagytad.

- Mégpedig?

- Hogy hímnemű cyborg detektív ágyában kötöttem ki. Miközben, ami a történelmi pontosságot illeti, leszbikusnak kellene lennem – helyesbített Joan, mosolyogva. – És mégis, most akarva-akaratlanul olyannak látlak, mint aminél vonzóbb nem is lehetséges.

- Hát igen, ezért is a rohadt Revivify vállalatnak jár a köszönet – válaszolt Woltt, értve a lány komoly mondandóját a humor mögött.

A Revivify vállalat gyártotta az Oberon koponyafalába ültetett neurotechnikai kiegészítőt, illetve Joan... egész testét.

A Revivify volt e romlott újidők leggyakrabban emlegetett mamutcége. Hálát és hibáztatást egyaránt ipari mennyiségben érdemeltek, attól függően, mikor kit kérdeztünk. A vállalat már a kezdeteitől fogva jelentős befolyással volt a több milliós lakosságú Noissap Metropolisz fejlődésében. Az elmúlt években pedig világszerte érezhetővé vált a társadalom formáló hatásuk. És a tevékenységeik mindig is etikailag megkérdőjelezhetőek voltak.

Bár számtalan emberre voltak jótékony hatással a szolgáltatásaik, sok esetben életmentően, mégis teljesen önző szándékok vezényelték az egészet. A neurológiai eredetű, életveszélyes betegségektől megmentettek fizették ki a kevésbé nemes célú termékeik fejlesztési költségeit. Amellett, hogy élvonalasok voltak a neurotechnikai beavatkozásokban, monopóliumot élveztek a nemrégiben legalizált emberklónozás területén is.

Joan is klón volt. Egy az egyre több közül. És míg a testét módosítatlanul replikálták, addig a személyiségét "optimalizálták", ahogyan a lelketlen gyártók szerették hívni a procedúrát.

- Egyébként amellett, hogy képes vagy szexuálisan vonzódni férfiakhoz, miközben tudjuk, hogy az eredeti önmagad nem volt ezzel így, a nők iránti érzéseid is változtak? – fejezte ki kíváncsiságát Oberon, átkarolva a hempergéstől összeborzolt gyönyörűséget.

- Változást nem tapasztaltam, hisz ahhoz szükségem lenne az eredeti önmagam emlékeire, mint viszonyítási alap. Azokhoz viszont semmi hozzáférésem, hisz lényegében egy mesterséges ikre vagyok neki, nem pedig valami mágikus másolata. De azt elmondhatom, hogy a saját 24 évem során, nőkben legfeljebb csak intellektuális szinten ismertem fel a vonzerőt, anélkül, hogy vonzódtam volna hozzájuk érzelmileg. Bár néha azért kíváncsi vagyok, milyen lehet úgy érezni lány iránt... Nőként nőt kívánni erotikusan és romantikusan – vallotta be a macska szemű, meztelen szépség.

- Sajnos az eredeti Joan Jett-től már nem kérdezhetsz erről.

- Tőle már nem. Idén lenne 111 éves. Abban az évben hunyt el, amikor én "megfogantam" (vagy minek is nevezhetnénk azt, ami történik azokban a hitech hordókban a Revivify főhadiszállásának alagsori laborjaiban). Ami nem véletlen, hisz illegális élő hírességet klónozni azon célból, amiért engem létrehoztak. Ezért várniuk kellett, de aztán egyből lecsaptak. Az eredeti Joan nem kérelmezte a végrendeletében, hogy ne használják fel a genomját klón készítéshez, így láthatod, itt vagyok. Pontosabban, itt van egy szerkesztett másolata az eredetinek – tette hozzá Joan, és ezzel szomorúság vonásait öltötte arca.

A rocksztár klónok lázadásaWhere stories live. Discover now