2. BÖLÜM

383 30 77
                                    

Ceren adamın yanına gelir, genç kız hemen arkalarına döner, gözyaşlarını siler ve Ceren gülümseyerek: "Bak Eylem, çok merak ediyordun enişteni. Fethi. Bu da kız kardeşim Eylem". İkilinin şaşkınlıkları hala geçmemiştir. Fethi zorlukla: memmun oldum der. Ceren içeri geçer, genç adam içeri çekerken genç kız derin ah çeker ve ağlar. Bu adamı daha da paramparça eder.

Herkes toplanmış birbirilerinin hatırlarını sorarlar, eski günlerle şimdiki zaman nasıl değiştiği ile ilgili sohbetler ederler. Eylem sinirli kaçamak bakışlarla Fethi'ye bakar, Fethi de Eylem'e pişman halde kaçamak bakışıyla bakar.

Eylem ile ablası mutfağa gelir. Ceren heyecanlı haliyle kahve yapar, Fethi ile ilgili sözler söyler. Genç kız canı yana yana ağlar. Ceren kardeşine sarılarak: "canım benim ağlama, temelli gitmiyorum ki. Hem de sende bir gün mutlu olucaksın, üzülme. Bu kadar kendini harap etme". Semiha hanım gelir kızlarını, anne şefkatiyle kucaklar: "Allah sizleri hiç ayırmasın. Bahtınız hep güzel olsun güzel kızlarım".

Bu sırada genç adam gelir ve gülümseyerek: "Affedersiniz, banyo tarafa nasıl gidebilirim?" Genç kız adama kinle bakar. Semiha hanım güleryüzüyle küçük kıza: "Eylem'cim, Fethi beye banyoyu göster". Genç kız hiçbir şey demeden öne gider, adama yolu gösterir. Giderken adam kıza fısıldayarak durdurur: "Eylem! İnan bana..." Eylem lafını keser: "kes sesini!" Fethi: "bir türlü anlayamıyorum, bu nasıl olabilir?" Fethi Eylem'in kolunu tutar, bir şey söyleyecekken Eylem kolunu adamın elinden kurtulur: "Bırak beni, dokunma bana!" der gider.

Sıra gelmiştir kız istemeye. Kerem bey kahvesini içtikten sonra, kızı oğluna vermesini ister. Hikmet bey de verir kızını. Eylem iyice rahatsızlanmağa başlar ve duyduğu sözlerle canı yanar. Fethi de kaçamak bakışlarıyla kıza bakar. Ceren ve Fethi büyüklerinin ellerinden öperler, sarılırlar.

Ahmet gelir kamerayla bu anı çeker ve Ceren hafif şekilde kardeşini azarlar, kamerayı alır ve kız kardeşine vererek: "Eylem'cim, biliyorsun Ahmet iyi çekmez videoları. Bu güzel özel anımı sen çeker misin?" Eylem sıkıntılı halde ablasının elinden alır kamerayı çeker. Genç adam kıza bakarak, Cerene yüzük takar ve o sırada kız bayılır, herkes telaşlanır.

****

Kulaksız ailesi yola çıkmıştır. Kerem bey halinden memmundur: "Çok sevdim bu aileyi. Sıcakkanlılar cana yakınlar. Eee Cerene bakarsan, aileyi anlamak mümkün". Müazzez hanım havalı tavarıyla: "bence kız kardeşi daha güzeldi, keşke onu isteseydik. Ama onun da bünyesi zayıf, hemen bayılı verdi kızcağız". Genç adam ablasına göz devirir, gaza basar. Kerem bey telaşlanır ve gülerek: "oğlum, yavaş! Bu mutlu günümüzde, bizi mi öldüreceksin?!"

Genç kız odasına kaldırmışlardır ve kendine gelmiştir, Semiha hanım kızına nane limon verdikden sonra Cerene: "rahat bırakalım uyusun, bugün çok yoruldu kızcağız". Söyledikten sonra çıkıp gider. Ceren kardeşinin saçını okşar ve gülümseyerek: "Bugün benim kardeşim dünya güzelliydi o yüzden nazar değdi. Eylem ne olur bu kadar kendini üzme, sana değer vermeyen birine neden kendini harap ediyorsun?!" Eylem sıkıntılı sesle: "o umrumda değil, onun için üzülmüyorum. Abla, sana bir şey anlatmam lazım, ben..." Genç kız ağlamaya başlar, anlatamaz gerçeği. Ceren: "Tamam kardeşim, sen ne zaman hazır olsan, o zaman dinlerim seni". Söyler gider. Fethi Eylem'e arar ve kız telefona bakar ve görür ki o arar, gözyaşları şiddetlenir ve telefonu açmaz.

****

Alptekin ailesi evin bahçesinde kahvaltı yapar, dünkü sözle ilgili sohbetler eder. Semiha hanım oğluna küçük kardeşinin uyandırmasını söyler. Ahmet genç kızın odasının kapısını tıklar, ama ses duyamaz. Gider annesine söyler durumu. Semiha hanım Eylem'in odasına gider ve görür ki yoktur. Bütün odalara bakar, yine yoktur. Semiha hanım endişeyle Cerene arar, Eylem'in kaybolduğunu söyler, Ceren şaşırır ve sesli olurak kaybolduğunu söyler, Fethi çaktırmadan telaşlanır. Semiha hanım ve Ceren herkes Eylem'i bulmak için seferber olmuştu.

Unutulmaz aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin