Genç adam kızın baygın halde pencereden görür, kapıya doğru gider ve kapı kırar içeri geri girer. Kıza sımsıkı sarılır, yüzünü ve saçını okşar. Ağlayarak "Eylem!" Diye diye bağırır. Fethi kızın yanındakı eşyalarını cibine koyar. Eylem'i kucağına alıp, hemen arabasına doğru gider. Arabasının arka oturacağında uzatır ve kendisi şöför koltuğuna oturarak kızı hızla en yakın hastahaneye yetiştirmeye çalışır. Genç adam kendine küfürler eder, arkasına bakar ve ağlayarak: "Eylem! Eylem, ne olur dayan! Kurtaracam seni".
Genç adam kızı en yakın hastahaneye yetiştirir ve doktor gelir ne olduğunu sorar. Fethi cibindeki eşyaları çıkartır ve bunları kullandığını söyler. Doktor muayene eder ve durumun kritik olduğunu söyler. Genç adam hastahaneyi ortalığı karıştırır ve doktorlara sinirle kızın hayatını kurtarmasını söyler. Doktor da burada hastayı kurtarmak için özel bir hastahaneye götürülmesini söyler. Doktorlar derhal genç kızı hazırlayıp, öbür özel hastahaneye götürürler.
Ceren Eylem'e de, Fethi' ye arar, ama ulaşamaz. Kardeşinin çizimine bakar gülümser. Bu sırada annesi yanına gelir. Semiha hanım: "Ceren, kızım. Kardeşinle konuştun mu?" Ceren sıkıntılı sesle: "Hı hı konuştum anne, Sinemlerde kalacakmış". Annesi telaşla: "neden bize haber vermedi ki?" Ceren: "sakin ol annecim unutmuştur". Semiha hanım masanın üzerinde Eylem'in çizmini görür ve gülümseyerek: "Eylem mi çizdi bunu?" Ceren "hı hı" diyerek onaylar. Semiha hanım: "aklı beş karış havada, ama kiminse yapamayacağı şeyi başarıyor. Baksana ne kadar güzel çizmiş". Ceren çaktırmadan gülümser.
Genç kız ameliyathaneye girmiştir, Adan da koridorda dönüp dolaşır. Genç kıza bir şey olacak diye çok korkuyordur ve arkadaşı bir türlü sakinleşemez: "Fethi, yeter artık! Denen hala endişeleniyorsun? Doktorlar demedi mi iyileşecek, sakin ol biraz. Bir dakika ya, senin ne işin vardı Ağvada? Yoksa hala gizli gizli görüşüyor musun kızla?" Genç adam gerçeği söylemekten sakınır: "Saçmalama, Volkan!" Volkan anlamaz şekilde konuşarak: "Yani kız son anda arayıp Ben ölüyorum, nolur gel kurtar. Dedi öyle mi? Vay be. Seni kukla gibi oynatmış be". Fethi sakin olmaya çalışarak: "Benimle oynamadı. Haber bile vermedi, ben buldum onu". Volkan sinirle: "Oğlum, söylesene neden bu kadar merak ediyorsun kızı? Görende içeride kendi canından kanından biri yatıyor sanır". Genç adam artık dayanamaz sinirle: "O kız Cerenin kız kardeşi, Volkan!" Arkadaşı bu haberi duyunca şok olur: "ne diyorsun lan sen?! Oğlum, sen nasıl işe bulaştın? Neden bana söylemedin bunu?" Fethi yere çökmüş vaziyette: "Eylem'i korumak istediğim için. Hem de kendim bile unutmaya çalışırken, sana nasıl söyleyebilirdim?"
Bu sırada Ceren genç adama arar telefonla, arkadaşı kim olduğunu sorar. Fethi tedirgin halde: "efendim, Ceren". Kadın endişeyle: "Fethi, kaç saattir sana ulaşmaya çalışıyorum. Neredesin sen? Arıyorum, arıyorum neden açmıyorsun telefonu?" Genç adam sıkıntılı sesle: "Kusura bakma, telefonum arabada kalmış, şimdi aldım. Volkanla birlikteyim, bir şey mi oldu?" Ceren telaşlı ve stresli şekilde: "Evet, aklımı kaçırmak üzereyim. Eylem ortalıkta yok! Arıyorum telefonu hala kapalı, arkadaşlarına bile aradım yok! İnsanın aklına binbir türlü şey geliyor. Bizinkilere de bir şey söyleyemiyorum". Genç adam gergin sesle: "Paniklenme hemen, sakin ol. Ben şimdi karakollara, hastahanelere falan baktırırım. Eminim kötü bir şey olmamıştır". Ceren: "tamam da nerede bu kız?"
Bu arada genç kız ameliyattan çıktığını görür ve Cerene seni daha sonra ararım der, bir şey söylemesine izin vermeden hemen telefonu yüzüne kapatır. Fethi Eylem'in bu halini görüp, yüreği parçalanır. Doktorun yanına gider ve heyecanla: "Durumu nasıl? İyi mi? Doktor: endişelenmeyin, durumu gayet iyi. Eğer biraz daha gecikmiş olsaydınız, kaybedebilirdik hastayı. Kendisini toparlayacaktır hemen". Genç adam gülümseyerek ve kendi kendine mırıldanarak: "şükürler olsun". Doktor tam gidecekken, Fethi yeniden durdurur: "Peki bebek nasıl?" Arkadaşı duyduğu adamın sorduğu soruyla 2. kez şok olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz aşk (EyFet/ +18)
FanficAşkları imkansız olsa da, aralarında yaşanan tesadüf bir ilişki olsa da, fedakarlık edip bu sevgi bağı unutmak zorunda olsalar da, birbirilerinden asla unutamazlar, vazgeçemezler. Çünkü onların kalplerindeki aşk, Unutulmaz Aşk... Fethi: Ev gibi koku...