Kadın kardeşinin duyduğu sözlerle şaşırır ve sinirli şekilde: "Kızım, sen ne saçmalıyorsun? Ağzından çıkanı duyuyor musun? Neredesiniz siz?" Genç kız kararlı bir şekilde: "Evet doğru duydun abla, inan bana her şey düzelecek. İstersen bu müjde haberimi, Fethi enişteme de söyle bilsin". Ceren sıkıntılı şekilde: "söyle neredesiniz alalım sizi". Genç kız: "Birazdan evde oluruz, konuşuruz" der telefonu kapatır.
Genç adam kadının yanına gider, endişeyle: "ne oldu, ne dedi Eylem?" Kadın şok şekilde: "duydun işte, Eylem çocukluk arkadaşıyla evleniyor". Adam duyduğu haberle şaşırır, ama kadına belli etmez. " Ya Fethi, biliyorum çok önemli şey söyleyecektin ama..." Genç adam kadının lafını keser ve üzgünce: "hayır önemli, değil sonra konuşuruz. Şu an kardeşin çok önemli". Ceren hafif şekilde gülümseyerek: "çok anlayışlısın" dedikten sonra, adam kadını eve götürür.
Selim genç kıza teselli eder: "inan bana her şey çok güzel. Evlendiğimizde dans okuluna devam edeceksin, bazı sınırlarından kurtulacaksın..." Genç kız utanarak gülümser: "Ama karnım büyüyecek. O zaman mecburen bırakacağım okulu". Selim kıkırdayarak: "eminim, annelik sana çok yakışacak".
Eylem sıkıntılı sesle: "Ama herkes bebeğimin senden olacağını bilecek, bu evliliğe emin misin?" Selim kafasını sallayarak: "benim kaybedeceğim bir şeyim yok. Ama istersen ablana söyle, kağıt üzerinde evliliğimizi". Eylem telaşla: "sakın, ama sakın bunu kimse bilmeyecek Selim!" Selim sakinleştirerek: "tamam Eylem'cim, sen nasıl istersen. Hadi gel eve bırakayım seni, yarın büyük gün olacak". Eylem arkadaşını anlamaya çalışarak: "neden bana karşı bu kadar iyimsersin Selim" Selim çekinir ve gülümseyerek: "sen benim en iyi arkadaşımsın, yardım edemez miyim sana?! Hadi çok konuşmayalım ve bebeğini de yorma. Hadi eve gidelim" der, birlikte eve doğru giderler.
*************************************
Selim ve Eylem eve varırken, Fethi ve Ceren de arabayla gelmiştir. Ceren işaretle adama kardeşinin arkadaşının bu olduğunu gösterir. Adam da bir şey demeden ikili arabadan iner. Ceren hızlı adımlarla Selimin yanına gelerek: "Eylem'i anladık, çılgınlık peşinde. Sana n'oluyor Selim? Bu evlilik nerden çıktı?" Fethi'nin bakışları Eylem'dedir. Selim kızın elini tutarak: "biliyorum aniden oldu Ceren abla. Ama biz birbirimizle konuşarak sevgimizi itiraf ettik ve evlenmeye karar verdik".
Fethi'nin içinden fırtınalar koparken, Ceren hâlâ durumu anlamaya çalışır: "Nasıl yani ya, ani yıldırım aşkına mı tutuldunuz?!" Selim: "öyle oldu diyebiliriz Ceren abla". Genç kız sıkıntılı sesle: "Abla, sonra konuşuruz". der evin kapısından girerlerken, Ceren Selime bakarak: "bunu seninlr konuşacağız". Genç kadın adama da gülümseyerek: "seni de eve davet ederdim, ama ilk önce bu işin aslını öğrenmek zorundayım". Bu sırada Eylem Fethi'ye öldürücü bakışla bakar. Fethi boğazını temizleyerek: "Sorun değil, yarın şirkette görüşürüz". der ve kızlar içeri geçer, Selim de kendi yoluna gider.
Genç adam derhal aramasına biner, son surat arabasıyla kullanırken, Selim arabanın sesini duyar arkasına döner durur. Fethi arabadan inerek ciddi bakışıyla: "Kızlar bizi tanıştırmayı unuttular herhalde". Selim gülümseyerek elini uzatır: "evet, bizi unuttular. Ben Selim. Sizde herhalde, Eylem'in eniştesisiniz". Adam da memnuniyetsiz bir şekilde elini uzatır, sıkıntılı sesle: "E-evet, Fethi bende. Buyurun sizi, kaldığınız yere bırakıyım". Selim mülayim bakışla: "yok zahmet olur size". Fethi ters bakışla: "olmaz, buyurun". der ve ikili arabaya biner giderler.
Ceren Eylem'imin odasına girer ve neler yapmaya çalıştığını öğrenir: "Eylem, sen ne yapmaya çalışıyorsun?" Genç kız utancından ablasının yüzüne bakamaz: "öğrendin işte, biz birbirimizi seviyoruz. Selimle evleneceğim". Ceren elini alnına koyarak: "ya kızım, sen düne kadar Fatih de Fatih diyordun. Hem Selim senin bugün bebeğini aldırdığını biliyor mu?!" Eylem sıkkın sesle: "evet, bebeği de her şeyi de biliyor". Ceren anlamaya çalışarak: "biraz zaman geçseydi, sonra evlenirsin ya". Genç kız ağlayarak: "Abla, n'olur beni anlamaya çalış. Ben böyle ne senin, ne annemin, ne de babamın yüzüne bakabiliyorum. Benim Selimle evlenmem şart, hemen evlenmeliyim". Ceren kardeşine sarılarak: "tamam güzelim, ağlama. Babamı biliyorsun, üniversiteyi bitirmeden evlendirmez seni". Genç kız sıkkın bir şekilde: "biliyorum".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz aşk (EyFet/ +18)
FanfictionAşkları imkansız olsa da, aralarında yaşanan tesadüf bir ilişki olsa da, fedakarlık edip bu sevgi bağı unutmak zorunda olsalar da, birbirilerinden asla unutamazlar, vazgeçemezler. Çünkü onların kalplerindeki aşk, Unutulmaz Aşk... Fethi: Ev gibi koku...