10.Bölüm

8.4K 354 81
                                    

~'Gölet'~

Nefesim sıklaşmış beynim uyuşmuştu neden böyle olmuştum içimden farklı bir Hira çıkmıştı bildiğin.

Yaklaşan dudakları etrafımdaki bütün sesleri  engellemiş sadece onun gözleri ve dolgun dudakları vardı.

Sanki yaşam durmuş o birkaç saniye bana yıllar gibi gelmişti taki o ağaçları arasında yankılanan duyuru senini duyana kadar.

"Sona kalan iki yarışmacı beş dekika içerisinde birbirinizi vuramazsanız berabere kalacaksınız"

Bu kamptaki görevli adamın sesiydi koca ormanda sadece ikimizmi kalmıştık? Oğuz da elenmişti demekki.

Burnumun ucuna dokunan yumuşak dudaklar daldığım yerden çıkmamamı ve kaskatı olmamı sağlamıştı.

O benim burnumu mu öpmüştü! Gözlerim kocaman açılmış dahaca burnumun ucuna kondurduğu busennin şokundan çıkamamışken belimdeki ellerini sıkılaştırıp bedenimi yan tarafa yatırdıktan sonra üzerimden kalkıp hızla uzaklaştı

Arkasında kaskatı bedenimle şokta bir ben bırakmıştı!
*****
Bir sire daha orada öylece durduktan sonra kalkıp toplanma alanına doğru ilerledim bu saçma oyuna daha fazla dayanamayacaktım , o kazansın hiçte umrumda değildi.

Biz o hale nasıl gelmiştik?

Kendimi nasıl bu kadar kaybedebilirdim o kimdiki! Aferin Hüma adamdan uzaklaş dedikçe sürekli burnunun dibinde bitiyorsun. Kendime gelmem lazımdı o tehlikeliydi!

Diğerlerinin oluşturduğu kalabalığa doğru ilerlerken Oğuz'un gözleri beni bulmasıyla yüksek sesle konuşmaya başladı

"Ben size demiştim bu oyunun kazananı biziz diye" böbürlenerek arkadaşlarına konuşması birçok gözün üzerime dönmesine sebep olmuştu

Herkes beni bekliyordu Kıvanç gelmişti demekki. Oğuz'un birincilik nidalarını duyduktan sonra gözlerim kalabalığın arkasındaki ağaca yaslanmış bir şekilde sigara içen Kıvanç'ı buldu

Ama bu nasıl olurdu?
Kıyafeti boya içindeydi! Yoksa kendimi vurmuştu, neden böyle birşey yapmıştıki?

Gözlerimi şaşkınlıkla kırptıktan sonra koluma giren Efsun'la beraber gözlerimi Kıvanç'tan çektim. Ormandaki halimizden sonra Kıvanç'ın bu hareketleri aklımı fazlasıyla karışıyordu acilen buna bir son vermesi lazımdı!

"Aferin Hira sen kazandın sona Kıvanç'la ikiniz kalınca Kıvanç kazanır dediler ama herkesi şaşırtmayı başardın nasıl yaptın bunu? ben daha iki kişiden sonra elendim"

Ona şimdi aslında bir kişiyi vurduğumu sonra Kıvanç'la karşılaşıp üzerine düşüp beni burnumun ucundan öptüğünü söylesem ne tepki verirdi?
Bence en iyisi söylememek

"Pek birşey yapmadım hadi gidelim çok sıkıldım ben burdan biran önce kamp alanına dönmek istiyorum" Efsun daha fazla soru sormamış sonrada kamp alanına doğru ilerlemiştik.

Kamp alanına döndükten sonra yemeklerimizi yemiş müdüre hanım bizi serbest bırakmıştı, şuan ise çadırda yatıyordum.

Çadırın kapısı açılmış içeriye Efsun girmişti
"Hira hadi gel göle girelim hava çok güzel" tek gözümü açıp ona baktıktan sonra geri yatmıştır hiç halim yoktu göle gitmeye

"Çok yorgunum Efsun sonra gideriz"  çadırın içine tamamen girip kolumdan çekiştirdi yattığım yerden doğruldum

"Ya hadi gidelim su çok güzelmiş bazıları gitmiş onlar söyledi yorgunluğunu alır. Kalk üzerimizi değiştirelim itiraz yok" ne kadar gitmek istemesemde Efsun zorla kabul ettirmişti bugün günümde değildim kafam oldukça karışmış ve bedenim yorgundu.

KELEPÇE (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin