Sledovali jsme televizi.Přemýšlím jestli jí to říct.Kouknu na ni ."Sabčo ... ja ho potkala.."Koukne na mě."Cože?Kdy?Kde?Dělej mluv""No.... včera jsem šla ven...na své oblíbené místo a...a my se srazili."Sklopím pohled a stečemi slza."Laurinko klid... ty si ještě nevěděla ,že je to on viď?"Zakroutím hlavou a utřu si slzy.Vezmu znovu telefon a začnu si znovu prohlížet jeho fotku.Sabina si sedne ke mě blíž.Společně projíždíme net a jeho fotku."Hele musíš uznat ,že je nám podobný...co to plácâm ty si mu strašně podobná."Kouknu na ni ."Nejsem... nejsem mu vůbec podobná."Napiju se čaje."Fajn...jen klid a pojď se projít,vyčistíme si hlavu"Zvedne se a jde do svého pokoje.Vypnu telku,vezmu mobil.Vztanu a vezmu si ještě svetr.Sába docupitala ke mě."Tak dem?"Kývnu a vejdu ven I se sestrou.Zamknem dům."A kam to vlastně den?"Kouknu nani s tázavým pohledem."Tam ,kde si ho potkala""Proč?J-ja ho nechci vidět... nechci snim mluvit."Mávla na mě rukou ."Prosimtě jen mě zajímá kde jste se střetli."Dojdem na místo.Začnu se rozhlížet,jestli tu neni.Uklidním se.Sabina n mě koukne a usměje se.Sednu si na lavičku a ona se stâle prochází."On dnes nepříde..."Koukne na mě."Jakto víš? Co když jo"Zakroutím hlavou."On hraje zápas...byl v televizi"Vykulí na mě oči a přisedne si.Obě se kouknem na sebe.Já vyndám mobil."Dnes už ne .."Usměje se a já schovám mobil.Celý den jsme si povídaly.Nikdy si semnou takhle nepovídala.Asi je to jen kvůli bratrovi.Možná jen kvůli němu jsme si tak blízké.Začlo se stmívat.Bylo na čase jít domů.Obě jsme se zvedli a odešli domů.Vypadalo to jako bysme byly kamarádky.Došli jsme domů.Mamka byla už doma a připravovala večeři."Tak tady jsou ty moje holky.Šep sednou k večeři."Umyjem si ruce a sednem ke stolu.Vždycky při večeři bylo ticho ,ale tentokrát ne.Povídali jsme si ovšem možném.Jen o bratrovi jsme se nezmínily.Dojedla jsem a odešla do pokoje v dobré náladě.Vešla jsem a viděla na stole ty fotky dvě."Zítra ti to řeknu bráško"Šepnu.
Děkuju za předčtení ^^ a omlouvám za chyby ^^ -Lucia-
ČTEŠ
Navždy Sourozenci//LT (Dokončeno)
FanfictionLauren dívka ,která to nemá v životě lehké. Přijde na věci,které nečekala,že se staly.