Rodiče se rozvedli když mi bylo 5 let.Matka už nikoho nechce. No vlastně já jsem Laura Hadlley. Mám mladší sestru Sabinu.Prošli jsme si zlými časy . Občas mě štve ségra ,ale kdybych ji neměla tak by život byl nanic. Mamka nás má ráda ,ale vetšinou na nás křičí I kvůli kravinám.
V hlavě mi běhalo hromadu myšlenek a vzpomínek.Prohlížela jsem si staré fotky z dětství . No ... brzo mi mělo být 19 .Vzala jsem další fotku na ,které jsem byla já a moje rodina.Moment .. co je to za kluka?!Nikdy jsem ho neviděla.Zvedla jsem se a šla za mamkou s fotografií.
"Mami? Kdo je to na té fotce vedle mě?"Mamka se podívala na fotku."Broučku to je tvůj bratr..... který ..."Koukala jsem na ni s vykulenými očima."No...co se stalo?Nenapínej"On...on umřel.."Řekla to tak vážně."Aham.. mno .. promiň že jsem se ptala"Odploužila jsem se do pokoje a lehla si na postel.Proč mi nic neřekla,vždyť je to můj bratr..no vlastně byl.No nic nebudu to řešit jinak se rozbrečím.Vztanu z postele a jdu za sestrou do jejího pokoje."Sabčo můžem is promluvit?" Koukla na mě a začla se smát.Protočila jsem očima a odešla do pokoje.Vždycky když s ní potřebuju mluvit začne se mi smát do obličeje,že jí to vůbec baví.
Večer:
Seděla jsem se ségrou v obýváku a mama byla v práci.Snažila jsem se ze ségry vypáčit co dnes dělala,ale zase se mi smála.Ruply mi nervy a odkráčela jsem do pokoje.Složila jsem se na postel a zachumlala se do peřiny.Nemohla jsem usnout.Stále jsem myslela na svého mrtvého bratra.Nechce se mi věřit že je mrtví a jak umřel?! Mamku nebudu trápit. Zjistím si to sama.
Je to můj první příběh :) ...snad se vám líbil a omlouvám se za chyby :)) -Lucia-
ČTEŠ
Navždy Sourozenci//LT (Dokončeno)
FanficLauren dívka ,která to nemá v životě lehké. Přijde na věci,které nečekala,že se staly.