13.část

285 25 0
                                    

Loui si sedl zas na své místo.Jasný nebalí a to mu mam jako věřit.Pff.Koukla jsem na ně a ta holka se usmála.Ironicky jsem oplatila.Otočila jsem se zpět.Opřela jsem se o opěradlo.Slyšela jsem jak se spolu smějí.Nenávidím ji a už I jeho!!Cítila jsem pohlazení po zádech."Lauro copak..."Mlčela jsem ."Lauro promluv prosím.. co jsem provedl?"Koukala jsem někam jinam a neodpovídala.Rukou mě chytl pod bradou a přetočil mě k sobě.Koukal mi do očí.Nemohla jsem se nikam jinam podívat.Musela jsem mu.odpovědět ,jinak by mě tu nenechal."Nic... jen přemýšlím."Neuvěřil mi to."Pravdu kotě" Políbil mě na tvář,pak na čelo,na nos a pak na ústa."Žárlím"Vysypala jsem ze sebe.Naklonil mírně hlavu."Na co žárlíš?..Snad ne na tu slečnu"Kývla jsem."Ale babe ty jsi pro mě jediná... budu chodit s holkama ,které mi dovolíš."Znovu mě políbil a vrátil se na sedadlo.Nabrala jsem do tváří červenou barvu.Celý let jsem koukala na Louiho.On se na mě vždy usmál a poslal vzdušnou pusu.Připadala jsem si skvěle.Je to ten nejúžasnější a nejdokonalejší bratr.Letadlo pomalu přistávalo v Doncasteru.Přistáli jsme.Loui mě chytl za ruku.Vystoupili jsme.To bylo poprvé ,že jsem byla někde jinde než v Londýně.Vzali jsme si věci a vyšli z letiště."Loui a kam teď!?"Koukla jsem na něho."No.. pojedem za tátou"Usmál se a já byla překvapená.

Ahojky :)) tady je další část zase kratší :(( omlovam se za to a I za chyby :** I love you all!!
-lucia-

Navždy Sourozenci//LT (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat