Nechtěla jsem ho pustit.Hladil mě.,,Loui .... já chci pryč"Stekla mi slza.Utřel jí a chytl mě za ruku.Odvedl mě z lesa pryč.Po půl hodině jsme přišli k němu domů.Prohlížela jsem si každou maličkost v jeho domě.Louis se jenom usmíval.Třásla jsem se.Loui mě chytl za ruku a odtáhl do koupelny.,,Umyj se a ja ti ještě přinesu oblečení.Máš hlad??" Jen jsem odkývala.Po hladil mě a na chvíli odešel.Přinesl mi své tričko a boxerky.Usmála jsem se na ně ho.Vzala jsem si oblečení.Loui odešel.Věci jsem položila na zem .Svlékla jsem se.Vlezla jsem do sprchy a pustila si vodu.Nechala jsem vodu stékat po svém těle.Uklidnila jsem se a uvolnila.Po chvíli jsem vylezla ze sprchy.Utřela jsem se a oblékla.Hledala jsem kuchyň.Naštěstí jsem jí našla.Objala jsem Louiho ze zadu.Cítila jsem jeho ruku na mé.,, Loui ...co ta tvoje holka?"Usmál se šibalsky.,,Je úžasná ..co si myslíš ty?",,Nevím ....neznám jí"Pokrčím rameny.Vyškubl se mi z objetí. Zamířil do obýváku. Zamrzelo mě to. Koukala jsem co uvařil.Špagety...divim se že umí vařit.Kouknu na něho z kuchyně. Telefonoval. Sedla jsem si na linku. Po chvíli přijde bratr. ,,Lauro ... najes se a pak později pojedeme za někým." Zvedla jsem hlavu. Jako za kým chce jet. Snad ne za tou jeho holkou. Jen jsem zakývala hlavou. Byl nějaký naštvaný. Nechci se s ním pohádat. Pak by to nedopadlo dobře. Slezla jsem dolu z linky . Vzala jsem si talíř s jídlem. Louis stál u okna a koukal z něho. Něco ho trápí ,ale já nevím co. Pomalu jsem začla jíst. Možná ho štvu já nebo někdo jiný. Mrzí mě to a bolí. Dojedla jsem svoje jídlo a zvedla se. Louis se na mě podíval. ,, Běž se ještě prospat." Odkývala jsem a šla hledat ložnici. Chvíli jsem hledala jeho pokoj,ale marně. Stála jsem u prostřed chodby. Pochvíli jsem ucítila studenou ruku na mé. ,,Promiň ... zapomněl jsem ti ukazat ,kde je ložnice" Pohladil mě a zavedl mě do ložnice. ,,Co je to stebou?" Zastavila jsem se.,,Semnou? Nic .." Pokrčil rameny. ,,Lžeš.." Překřížila jsem si ruce na prsou. ,,Fajn... segrá tohle fakt teď nechci řešit ... promluvíme si zítra..teď běž spát.. později příjdu." Odkývala jsem a šla si lehnou. Neměla jsem náladu s nim teď už mluvit. Zalezla jsem do postele. Jestli mi chce říct ,že se mam vrátit,tak ať na to zapomene.Matka by ze mě udělala třicet malých do školky. Zachumlala jsem se do deky. Chtěla jsem usnout,ale na Louise jsem neustále myslela. Co mi,jako řekne..
KAWAI^^
Tak tady je předposlední část :))) Děkuju za všechno.Jste úžasný :333 Omlouvám se za chyby :// I Love you all^^-lucia-
ČTEŠ
Navždy Sourozenci//LT (Dokončeno)
FanfictionLauren dívka ,která to nemá v životě lehké. Přijde na věci,které nečekala,že se staly.