5 rész. /Még csak az első nap/

2.6K 63 0
                                    

Nem tagadhatom kicsit furdal a lelkiismeretem.. az este hátralévő részében nemis éreztem magam olyan teljesnek, mégis csak elég bunkó voltam vele, pedig még egyáltalán nem is ismerem...
A gondolatmenetemből Harry szakított félbe..

Miért vagy ilyen letört mióta a mosdóban voltál? - hangzott el a kérdés

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Miért vagy ilyen letört mióta a mosdóban voltál? - hangzott el a kérdés..
- Mikor kijöttem össze futottam Dracoval és kimentem vele dohányozni, de a kelleténél bunkóbb voltam vele..
-Ugyan ne is törődj vele, ő már csak ezt hozza ki az emberekből ...
- Nem érted Harry, én voltam a bunkó pedig ő semmi rosszat nem tett...

Hangos vitára lettünk figyelmesek és csak annyit hallottunk hogy a kocsmáros felszólít valakit hogy menjen el!
-De azért ezt a Whiskyt még megveszem az egész üveggel!. - mondta az ittas illető.
-Amit csak akar de mostmár távozzon!
Ekkor láttam meg Dracot kimenni a kocsmából a többi Mardekárossal.

-Muszáj utána mennem neharagudjatok!
-ugyan miért kéne neked utána
menned? -kérdezte egyre feszültebben Harry..
- sajnálom Harry, de már énis Mardekáros vagyok és ha nem megyek utána félő hogy többet nem fogom jól érezni magam köztük az én hibámból...
-Ebben teljesen igaza van- állt ki mellettem Ron és Hermione ..
-Rendben de ha bármi bajod esik vagy csak egy rossz szót is szól...
- nem lesz semmi baj- vágtam a mondandójába.. sietek vissza ígérem!.

Amint kimentem megláttam ahogy egy padon ülve iszogatja a hatalmas üvegből az alkoholját amit az imént vásárolt meg teljes egészében

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Amint kimentem megláttam ahogy egy padon ülve iszogatja a hatalmas üvegből az alkoholját amit az imént vásárolt meg teljes egészében.. Kicsit félve de oda mentem és megkérdeztem hogy miért ül egyedül..
- Ne érdekeljen az téged, csak menj vissza és hagyj egyedül! - kaptam meg mogorván a választ..
Sarkon fordultam és elakartam menni de valami nem hagyott mégsem és végül csak ott maradtam..
- Tudod lehet hogy mostmár meginnék veled valamit..
Ekkor kaptam egy "gyilkos" pillantást egy felhúzott szemöldök kíséretében.
- Öhm szóval nem akarsz inni velem?
- Megkértelek arra hogy hagyj békén és húzz el innen mert nem vagyok kíváncsi rád..
Nem tagadom ez szíven ütött..
- Tudod hiába próbálsz megbántani nem fog sikerülni és akkor sem foglak egyedül hagyni..
Vett egy mély levegőt majd lassan kifújta ... - A mardekárban senki nem kedves a másikkal szóval nem is értem miért kerültél ide..

Érezlek téged.. +18 /Befejezett/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن