Hova megyünk Clar? Mi a baj?
- hangoztak a kérdések folyamatosan..
egyszer csak Harry megtorpant előttem a vállamra tette a kezeit és a szemembe nézett..
- mostmár álljunk meg, eleget rohantunk .. - nem mondtam semmit, nem tudtam mit mondani. Csak úgy cikáztak a gondolataim.
Most menjetek el Harry, szeretnék beszélni Claryvel! NÉGYSZEMKÖZT!!!
Te is menj el Ronald! - hangzott a göndör hajú barátnőm szájából.
Rendben, lent leszünk a kviddics pályánál.- mondta Harry.-Én csak néztem a két fiú egyre távolodó alakját-
Tudom, hogy fáj azt a személyt mással látni akit a szívünk kiszúrt magának, de az agyunk még nem dolgozta fel ...-mondta Hermione amint egy fűszállat tépett ki a földből.
Megfogadtam, hogy soha többé nem törheti össze senki a szívem!
És ez így is lesz!!
És nem engedem hogy a tiédet is bárki megsebezze..- mondtam a barátnőm szemébe nézve. - ő csak kedvesen, mosolyogva nézett rám.- Elmeséled miért rohantunk el Dracotól és Astoriától?
-Persze, csak ne mondd el senkinek kérlek!..
-dehogy mondom! bízhatsz bennem, a barátnőm vagy Clary! Sőt a testvérem!.
- mondta az okos barátnőm miközben a kezem szorította.-Tudod .. ajj nem tudom hol kezdjem..
Minden az állomáson kezdődött amikor megláttam, ahogy csak állt ott és nézett miközben Harryvel veszekedett ... Még aznap "megmentett" hogy ne essek bele a tóba.. és megint az a szempár nézett rám .. Az én illatomat érezte a bájitalon..
- Várj mi?? Draco a te illatodat érezte??? - nézett rám kérdően Hermione..
Igen az enyémet, miért?
Akkor Harry is?!.. - már bamba fejét vágva nézett rám.
Neem.. mivel bebizonyosodott hogy Draco sem... - néztem félre.
Hát nem akarlak megijeszteni de sem Harry, sem pedig Draco nem érzett semmit még soha egy bájitaltan órán sem...Jajj Hermione inkább ne is beszéljünk róla mert, még a végén az ördögöt a falra fested nekem és megjelenik Draco...
- néztem vissza rá, de ő hunyorítva nézett mögém .. Miaz Hermi?
- fordultam meg és láttam ahogy Draco sétál felénk..
Jézusom gyere állj fel és menjünk gyorsan.. - mondtam neki rémülten miközben úgy felugrottam mint akit húznak felfelé..Clary várj! Beszélnünk kell! - jött a távolból a hang..
Kérlek Hermione kelj fel és menjünk!!
-ő csak motyogott valamit, de közbe Draco egyre közelebb ért..-Hatra néztem és szinte már majdnem ide ért, nem akartam beszélni vele soha többé, ezért mindent hátrahagyva elindultam az iskola falai közé, rohanva..-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Érezlek téged.. +18 /Befejezett/
Romantizm‼️ Erősen Erotikus ‼️ 🔑Szerelem, gyűlölet, bosszú?🔒 Látomás vagy valóság?! Vadság és gyengédség, egy vallomás a szenvedélyes szerelemről és az örökké tartó szenvedéséről. Kegyetlen mélységeket tár fel családokról, barátokról és egyben nyoma...