43. rész🔞 / Rosszakaró/

2.3K 34 0
                                    

Korábban:

Mi a baj drágám?.- ült le mellém az udvaron lévő padra Mrs Weasley.
Sok minden forog a fejemben.- tudtam le egyszerűen a válasz adást.
Erős és kitartó lány vagy Clary, tudom hogy bármi nyomja is a szívedet megfogod oldani!.- mondta a bíztató szavakat.
Félek hogy erre most nem leszek képes.- álltam fel és tettem pár lépést előre.
Mrs Weasley?.- fordultam hátra.
Igen kedvesem?.- nézett rám.
Ha két út állna maga előtt: a szerelem és a család vagy a hatalom minden mással körítve, melyiket választaná?.- néztem a gondosan elültetett virágokat.
Egy percig sem gondolkodnék ezen, egyértelműen a szerelem és a vele megáldott család. De miért kérdezel ilyet?.- kíváncsian nézett rám.
Csak eszembe jutott..- mosolyogtam rá.

- Megszeghetetlen eskü láncolt Voldemorthoz, ha elárulom akkor meghalok. Elárultam de élek... Ő viszont meghalt.. tudta mire készülök?! Tudta hogy megfog halni?! A kínzásai közben rájöttem arra hogy nem akart engem bántani, csak némileg átfaragni ebből arra tudok következtetni hogy végig ez volt a terve.. Apám oda akart neki adni hogy egy gyermek vigye tovább azt ami Voldemort terve volt. Velem volt terve vagy...?- simitottam végig a hasamon.

Hát itt bujkálsz!.- ölelt meg Draco hátulról.
Csak gondolkoztam egy kicsit.- fordultam felé.
Azon hogy hogyan lépj le az eskü elől?.- nézett a szemembe.
Pontosan!.- nevettem.
De remélem pont megzavartalak és hát sehogy!.- tette a kósza tincsem a fülem mögé.
Soha nem hagylak el!.- csókoltam meg.
Remélem is!.- emelt fel az ölébe és vitt be a házba szorosan magához ölelve.

- emelt fel az ölébe és vitt be a házba szorosan magához ölelve

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Clary, fontos dologról kéne beszélnünk!.- szakított félbe minket Harry.
Mint mindig a legjobbkor Potter!.- tett le Draco az öléből.
Megyek Harry.- nyomtam egy puszit Draco arcára és már követtem is Harryt.
Mi olyan fontos?.- ültem le.
Napok óta rémálom gyötör, TE vagy benne..- nézett rám a szemüvege mögül.
Én?.- Kerekedett ki a szemem.
Valami nem stimmel, érzem...- nézte a Sötét jegy egykori helyét.
Pedig minden a legnagyobb rendben van..- próbáltam nyugtatni.
Amikor eltűntél... Mit csináltál hónapokon keresztül?.- hatolt tekintetével egyenesen a lelkemig.
Ültem egy sötét és hideg veremben.- hazudtam.
Honnan tudtál a Horcruxról olyan sokat? Miért engedett el olyan könnyen titeket?.- dobált a kérdéseivel.
Mindent elmondtam már neked Harry, a legelején elmondtam hogy a sötét jegy a kezemen van, aztis hogy alkut kötöttem vele és az a feltétele hogy meghalj.. de honnan ez a sok kérdés? Mit láttál álmodban?.- néztem rá.
Téged a kezedben a gyermekeddel és a Halálfalókkal mögötted.- mondta szemrebbenés nélkül.
Ez őrültség!.- nevettem.
Gyermeket vársz Malfoytól?.- kérdezte.
Te teljesen megőrültél!.- álltam fel dühöngve oly annyira hogy még a szék is hátra borult.
A reakciód választ adott.- mondta.
Clary miért vagy ideges?.- lépett be Hermione.
Már megint kezdi Harry az elméleteit..- néztük a fiúra.
Harrynek mindig is rögeszméje lesz Draco Malfoy és a tettei..- fogta meg a vállam.
Eddig mindig igaza volt!.- lépett be Ron.
Ugyan Ronald, mindig minden időben kiderül..- szólt be nekik Hermione.
Én ezt nem hallgatom.- léceltem le onnan.

-A szobánk felé igyekezve mintha Dumbledor professzort láttam volna az egyik szoba ablakában. Benéztem de teljesen üres volt.-

Keresel valamit?.- lépett be Lupin.
Nem.. csak olyan volt mintha..mintha..- dadogtam.
Láttál volna valakit?.- helyesbített ki.
Öhm.. igen!- bólogattam.
Tudod néha a szellemek nem jutnak át a túlvilágra mivel még van pár elintézni valójuk a valóvilágban.- húzta be a szobában a függönyt.
Ez ki szobája?.- kérdeztem tőle.
Dumbledor professzoré volt.- simitotta végig az asztalt.
Ahha.. joejszakat tanár úr!.- siettem ki a szobából.
- Esküszöm nem halucináltam.. hiszen láttam őt.-

Úgy nézel ki mint aki szellemet látott.- ölelt magához Draco.
Mert azt hiszem láttam is..- tört rám a hányinger.
Jól vagy?.- nézett rám aggódó tekintettel.
Mindjárt jobban leszek!.- támaszkodtam a mellkasának.
Na?.- simogatta meg a hajam.
Már sokkal jobb!.- egyenesedtem fel és akaszkodtam a nyakába.
Ennek örülök!.- markolta meg a fenekem.
Egész nap rólad fantáziálok!.- hajolt a nyakamhoz és gyengéden csókolni kezdte. Egyre lejjebb és lejjebb.
Az ágyra löktem majd lassú mozdulatokkal levettem magamról a ruhát egészen a fehérneműmig.
Háttal az ölébe ültem és lassan végig siklottam a testén egészen a férfiasságáig ahol ugyanis elég sokáig elidőztem.

Lassan felálltam majd a nadrágjához nyúltam, kicsatoltam az övét majd a boxerét is lehúztam róla.
Hosszú percekig a férfiasságával játszottam. Erőteljes nyögések hagyták el a száját, fogalma sem volt róla hogy hová nyúljon vagy mit csináljon annyira élvezte a helyzetet.
Lassan az ölébe ültem ugyancsak háttal, tökéletes férfiasságát magamba vezetve.
Az éjszaka csendjét nyögéseink töltötték meg. A fenekemet bámulta ahogy megemeltem és újra leeresztettem.
Számtalan pozíció után egymás mellett feküdtünk mint két félhold de együtt alkottunk egy csodálatos holdat.
...

Most:

Valamit el kell mondanom...
Mondd csak..- közeledett felém a szőke hercegem.
Nem találnék jobb alkalmat erre, de rosszabbat sem..- néztem a fiúra.
Terhes vagyok Draco..- néztem magam elé.
De hiszen ez csodálatos, miért nem örülsz?.- emelte fel a fejemet.
Aggódom mert..- kezdtem bele.
Semmi miatt nem kell aggódnod!.- szakított félbe.
De hallgass végig kérlek!.- aggodalommal teli szemmel néztem rá.
Persze, mondd csak..- támaszkodott az asztalnak.
Féltem Harrytől.. abban a hitben van hogy azért engedett el minket olyan könnyen Voldemort, mert hordozni fogja a sötét jegy vonásait..- ültem le.
Ezt nem ússza meg Potter!.- indult el az ajtó felé szélsebesen.
De ne ma kérlek!.- szóltam utána.- ez a mi napunk, csak már annyira nyomasztott ez a tudat hogy nem bírtam várni már egy percet sem.- mondtam.
Mióta titkolod?.- kérdezte.
Alig egy hónapja.- tettem a kezem a hasamra.
Ne aggódj minden rendben lesz!.- simogatta meg a hasam.- gyere menjünk hiszen ez a mi napunk!.- húzott maga után.

- Az én esküvőm, ott táncol az a férfi aki az életet jelenti számomra.. számunkra! A násznép fele már kidőlt, lassan ideje bejelenteni a buli végét.-

Sosem hittem volna hogy Draco Malfoy megáll egy nő mellett.- ült le mellém Pansy.
De még mennyire hogy meg áll!.- dicsekedtem.
Énis ezt hittem amikor a jegyese voltam.. de jöttél te és vége lett mindennek.- kortyolt a pezsgőből.
Te a barátnője voltál csak...- néztem rá.
Eleinte, aztán megkért hogy legyek a jegyese de amikor megjelentél minden felborult.- tette le a poharat az asztalra hogy töltsön még alkoholt magának.
Miért nem mondtad ezt hamarabb senkinek?.- fordultam teljesen felé.
Mert Lucius Malfoyal nem lehet szórakozni, ahogy a fiával sem.- húzta le a pohár tartalmát és hagyott ott.

- Mire akart ezzel célozni?
Valójában nem is szeret csak... Kihasznál?!... úgy érzem minden jó távozik belőlem...

 úgy érzem minden jó távozik belőlem

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Érezlek téged.. +18 /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora