Nyugodtan!.- dőlt hátra a székében.
Tényleg?.- húztam fel a szemöldököm.
Nem ajánlom hiszen te is voltál új az iskolában, de persze ahogy szeretnéd!.- pillantott rám.
Ha nem ismernélek azt hinném hogy bejön neked, de tudom hogy csak hergelni akarsz..- hunyorítottam.
Ne viccelődj!.- egyenesedett ki hirtelen annyira hogy pont szembe legyen velem.
Viselkedj!.- néztem a tanárra.
Mindketten viselkedjetek!.- szólalt meg a hátunk mögül Blaise.
Ezt a haverodnak mondd..- néztem rá majd Dracora.
Inkább arról beszéljetek hogy milyen más itt minden mióta újra épült a Roxfort!.- könyökölt a szék karfájára.
Hozzá fogunk szokni.- fordultam előre.
Ma kicsit hisztis, hisz újra az első napja itt!.- nevetett Draco.
- Nem válaszoltam csak elkezdtem írni a füzetembe, ahogy egész órán egészen a csengőszóig.-Sophia!.- rohantam a lány után a folyosón.
Szia.- állt meg.
Ma van az első napod?.- néztem rá.
Igen, az előbbi..- mutatott a terem irányába.
Ő a leghelyesebb az iskolában, persze hogy őt szúrtad ki elsőnek.- mosolyogtam rá.
Jézusom! Dehogyis! Igazából te jobban bejössz mint ő valaha is fog!.- rágta a száját.
Ez kínos!.- néztem félre.- örülök hogy megismertelek szólj ha bármiben kell valami segítség!.- indultam el.
- Soha életemben nem éreztem még magam ennyire kínosan.-Clary!.- szólt utánam Hermione.
Hát itt vagyok!.- tártam szét a karomat.
Nagyon örülök neked!.- ölelt meg.
Az ott Ginny?.- néztem el a válla felett.
Mardekáros fiúra hajt!.- forgatta meg a szemét.
Hey!.- löktem meg nevetve.
Nem úgy értettem.. tudod mióta Harryvel szakítottak azóta most látom elsőnek egy fiú miatt mosolyogni.- nézte őket Hermione.
Azóta sem jelentkezett Harry?.-
De igen.. Ron vele lóg minden tanítás után..- bigyeztette ajkait.
Hol van ?.-
Az Odúban.- válaszolt.
Eltudsz oda vinni?.-
Nem hiszem hogy szeretnél vele beszélni, szinte teljesen megőrült.- hadonászott Mio.
Kérlek!.- néztem rá kérlelve.
De csak saját felelősségre! És csak tanítás után!.- indult el a következő tanítási órára.Igazgató nő!.- rohantam utána a folyosón.
Gyorsan mondd mert órám van az elsősökkel és nagyon rendetlenek.- toporzékolt.
A Smaragdzöld bájital ellen van főzet?.- tettem fel egyszerűen a kérdést.
Minden ellen van, de miért érdekel?.- húzta fel a szemöldökét.
Azt hiszem valakinek szüksége van az ellen bájitalra, hol találom meg az ellenfőzet elkészítésének a leírását?.-
Mint mindent a könyvtárban, a bájital részlegen és ott pedig a D7 sorban.- indult el.- De csak óvatosan!.- fordult hátra majd ment tovább.
- Célegyenesen a könyvtárba indultam.--D7 sor?.- töprengtem.
De hiszen nincs is ilyen..- keresgéltem a sorok között. -Segíthetek?.- jelent meg Luna.
A D7es sort keresem.- néztem rá meglepődve.
Segítek!.- elővette a pálcáját és egy rejtett sor jelent meg a szekrény közepén.
Honnan tudtál erről?.- kérdeztem.
Mcgalagony tanárnő mondta hogy segítségre fogsz szorulni és jöjjek utánad!.- mosolygott.
Köszönöm Luna!.- kezdtem el keresni a könyvet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Érezlek téged.. +18 /Befejezett/
Romance‼️ Erősen Erotikus ‼️ 🔑Szerelem, gyűlölet, bosszú?🔒 Látomás vagy valóság?! Vadság és gyengédség, egy vallomás a szenvedélyes szerelemről és az örökké tartó szenvedéséről. Kegyetlen mélységeket tár fel családokról, barátokról és egyben nyoma...