Egy pillantást vetettem a szőke fiúra majd elindultam Dumbledor professzor után.
Bementünk az irodájába ahol a tanári kar negyede sorakozott.
Tudod miért vagy itt Clary?.- fordult felém Dumbledor.
Fogalmam sincsen.-
Alig egy órája értesültünk arról hogy az apád megszökött a börtönből.- kulcsolta össze az ujjait.
Akkor ő most.. bármikor tudomást szerezhet rólam és rám találhat?.- kerekedett ki a szemem.
Szigorúan őrizzük az iskolát és arra kérem...- kezdett bele.
Elég ebből!.- vágott közbe Mordon.
Ittassunk vele Veritaszérumot, egy csepp elég belőle, és garantáltan mindent elmond a kisasszony, amiről kérdezzük!.- támaszkodott az asztalra.
Nem gondolja Alastor hogy az egyik diákon ilyen módszert fogunk alkalmazni, és persze többen is alátámasztják hogy Grindelwald kisasszony abban az időpontban a kviddics meccsen tartózkodott!.- védett meg Dumbledor.
Tudom hogy titkol valamit!.- ült vissza a székbe.
Ami pedig önt illeti fáradjon a háló körletébe és az órákon kívül más miatt ne hagyja el a szobáját!.- tessékelt ki.
Professzor?!.-
Igen?!.-
Ugye nem fog bántani engem ha kiderül hogy kiis vagyok?..- néztem rá.
Biztos vagyok benne hogy nincs ilyen szándéka.- zárta be az ajtót.Draco szemszöge:
Remélem nem buktunk le ezzel a kis kalandunkkal.
Bár ennél izgalmasabb dologban még nem volt részem.~
Épp tartottam az öltözőbe amikor ugyanis valaki meglökött...Miért pont ő Malfoy?.- üvöltött Potter.
Miért ne pont ő?.- néztem rá.
Annyi lány van és neked mégis Ő kell..-
Ugyan Potter nem rólad szól minden!.-
Nem szeret téged! Tudom!.- vágta hozzám.
Semmit nem tudsz! És most kopj le!.-Én voltam mellette amikor nehéz volt neki!.-
Haha Potter.. csak addig amíg engem nem ismert!.- nevettem.
Higgy amit akarsz Malfoy! Ha akár egy újjal többet is hozzá érsz, azt nagyon meg fogod bánni!.- fenyegetett.
Ha tudnád Potter!.- nevettem.
Ne beszélj rébuszokban! Fejtsd ki bővebben.- emelete rám a pálcáját.
Mire vagy kíváncsi?.- húztam fel a szemöldököm.
Mindenre!.- dühöngött.
Szóval arra vagy kíváncsi hogy milyen pózban csináljuk a nap bármely szakaszában? Vagy arra hogy mikor hová nyúl? Vagy hogy én hová nyúlok neki?.- kerekedett ki a szemem egy mosoly kíséretében.
Hazudsz!.- nyomta hozzám a pálcáját.
Miért gondolod állandóan azt hogy hazudok Potteeeeer?.-
Ismerem annyira hogy tudjam hogy ne téged akarjon elsőnek!.-
Mit mondtál?.- löktem el magamtól.
Semmit.- gondolkozott el, majd lépett hátra.~ A szívem majd ki ugrott a helyéről, Clary miért nem mondta ezt el nekem?!..
Én vagyok az első neki?..
vagy csak egy újabb béna hazugság Pottertől...
vagy csak olyan béna hogy elszólta magát...Keress más szórakozást rajtam kívül.- hagytam ott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Érezlek téged.. +18 /Befejezett/
Romance‼️ Erősen Erotikus ‼️ 🔑Szerelem, gyűlölet, bosszú?🔒 Látomás vagy valóság?! Vadság és gyengédség, egy vallomás a szenvedélyes szerelemről és az örökké tartó szenvedéséről. Kegyetlen mélységeket tár fel családokról, barátokról és egyben nyoma...