Bölüm 1: Sürpriz

1.3K 53 25
                                    

Geri dönmek mükemmel ^^ Bu arada kapak fotoğrafı için @sheakspare arkadaşımıza çok teşekkür ederim ^^

►►►

Hd: Hadi Astrid bak şimdi sürpriz kaçıcak.

Cidden bana fenalık bastı -_- Ya tutturmuş bir sürpriz bir sürpriz. Ona hazırlanıyorum sabahtan beri. Hayır bir de ne giyceğime karışıyo. Kesinlikle Black Veil Brides'la ilgili olcakmış. Tamam o grubun yeri çok başka ama yani.

As: Sürprizin ayağı mı var Hıçkıdık. Neden kaçsın söylesene.

Hd: Çok soru sorma hazır mısın ? Bak çok önemli ama. O kadar önemli ki bu süpriz kaçarsa kıyamet kopucak.

As: Hıçkıdık sende oksijen kafa yapıyo sanırım. Atın şunu uzay boşluğuna ya, diye söylenerek kapıyı açtım. Ben merdivenlerden inerken o beni kolumdan tuttu. Ellerindeki ince bezi gözlerime bağladı.

As: Ya na'pıyon sen  düşücem merdivenden ölcem.

Hd: Sonra ben ağlıcam.

Ay tatlı şey -_- Ağlarmış. Göbek atar göbek :D O beni merdivenlerden aşağı sürüklerken ben de cevap verdim.

As: Sen ağlarken ben öbür tarafta kahkahalarla seni izlerim. Sen de varya ölüyü güldüren çocuksun ha :D

Dediklerimin üstüne biraz kıkırdadı.

Hd: Hadi arabaya, diye seslenince bizimkilerin de geliceğini anladım. Ya şimdi bu nasıl bir süpriz olucak bilmiyorum.

Evden çıkıp Hıçkıdık'ın beni yönlendirmesiyle sanırım arabaya doğru gidiyorduk ki bir anda Hıçkıdık elimi bırakınca durdum.

As: Ya gözümü bağlama ya da yarı yolda bırakma.

Sonra oflayarak yanıma geldi. Arabanın kapısını açtı ve beni koltuğa oturttu. Arabayı o kullanıyo. Çünkü o on sekiz yaşına girdi.! Yani ben de on yedi yaşındayım falan ama biliyorum araba kullanmayı. Beş ay daha beklicem on sekizimi.

Hd: Hadi bakalım in, dedi elini bana uzatarak elini tuttum.

Hd: Şimdi omuzlarıma bin, dedi. Omuzlarından destek alarak dediğini yaptım. Hareket etmeye başladığında ağzımdan küçük bir çığlık çıktı ve başında duran ellerimle saçlarını çektim. Amacın ne yani ? Korkutma beni.

Hd: Şimdi gözlerini aç.

Dediğini yaptım.

Ben şok ben iptal.! Konser sahnesi. Gitar, bateri,mikrofon ve kocaman 'Black Veil Brides' yazısı.!

As: Benim tatlı öküzcüğüm. Ne kadar iyi bilirmiş sevgilisini, dedim yanaklarını sıkarak.

Hd: Hala öküzcük öyle mi ?

As: En azından öküzcük. Öküz demediğime şükret bence.

Bu sefer cevap vermedi eminim ne diyeceğini düşünüyodur.

Sağıma ve soluma baktığımda gerçekten bizimkiler de gelmişti.Herkes sevgilisinin omzundaydı.Ben Hıçkıdık'ın, Olivia Balıkayak'ın, Lysa Sert'in ve Ters ise Südüklü'nün omzundaydı. Ya aslında Ters ve Südüklü birbirlerini pek istemiyorlar da işte böyle herkesin sevgilisi var onlar yalnız kalmasın diye çıkıyolar :D

Herkesin sevinç çığlıkları eşiliğinde sahneye baktım. Andy sahneye çıkmıştı. Nasıl güzel ya ^^ Mavi gözlü siyah saçlı falan ^^ (Astrid Andy benim kocam lütfen .s) Eline mikrofonunu aldı ve konuşmaya başladı. Konuşması bile çok güzel ya. En önde olduğumuz için onun o masmavi gözlerini daha net görüyordum. Çok güzel ya bu!

Hiccstrid 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin